قطعنامه، اصلاحات به جای استبداد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ما دانشجویان دانشگاه کابل به خاطر بهبود وضعیت تحصیلی و اصلاحات در ریاست دانشکده علوم اجتماعی مدت سه روز است که دست به اعتصاب غدایی زده ایم. اما تاهنوز هیچ گونه توجهی از طرف مقامات مسوول در وزارت تحصیلات صورت نگرفته است.

این ویژگی افرادی است که به ارزشهای انسانی و حرکت های مدنی و اصلاح طلبانه احترام ندارند و آماده پذیرش تغییر نیستند برای حفظ قدرت و مقام تا آخرین رمق و توان به صورت بی شرمانه میخواهند باقی بمانند. اما برای نهادینه سازی اصلاحات و تغییر همیشه جوامع انسانی نیاز شدید به مبارزات عدالت خواهانه دارد. بناء ما دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی تا آخرین رمق حیات مبارزه خواهیم کرد و از خواسته های انسانی و اصلاح طلبانه خود یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد، تا به خواسته‌های ما رسیدگی شود.

خواست ما از ملت افغانستان، نهاد های مدنی، شخصیت های سیاسی و افراد که به انسانیت باور دارد این است که بیایید دست به دست هم داده برای تغییر و اصلاحات مبارزه کنیم و نگذارید که استبداد جای اصلاحات را بگیرد.. مبارزه برای بهبود وضعیت وظیفه هر فرد است که در این کشور زندگی می کند. تا مبارزه نکنیم و قربانی ندهیم شاهد افغانستان آزاد و مردم سالار نخواهیم بود 

مرده باد استبداد و زنده باد اصلاحات

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.