جمهوری اسلامی سیستمی‌ انسان ستیز

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آرزو حسینی‌

جمهوری اسلامی حکومتی است که با هر نوع معیارها ومبانی و ارزشهای انسانی در تضاد است. حکومتی است که در ضدیتش با انسان وآزادی انسان و برابری و مساوات در دنیا شهرت پیدا کرده است و من از ترس اجرای  قوانین ظالمانه این جنایتکاران درخواست پناهندگی کرده ام. حکومتی که همانند کودکی ناخواسته به مردم تحمیل شد و تاکنون همچو غده ای سرطانی گریبان گیر مردم ایران شده است. حکومتی که برای بقای خود از کشتن گروه گروه و دسته دسته مردم هیچ ابایی ندارد. حکومتی که با جاری ساختن سیلابی از خون جوانان ایران زمین و خفه کردن فریادهای نهفته در گلوی هزاران هزار ایرانی و خانواده های داغداری که در فراغ از دست دادن جگر گوشه هایشان به سوگ نشسته اند، می خواهد به حکومت ننگین خود ادامه دهد.

خانواده هایی که حتی بدنبال از دست دادن عزیزانشان، هنوز هم ازظلم و ستم این وحشیان آدم کش در امان نیستند و گویی تمام باقیمانده آنها همه به مرگ محکوم شده اند و باید بقیه عمر خود را در سیاهچالهای  جمهوری اسلامی بسر ببرند. من هم یکی دیگر از آن قربانیان بودم  که اگر دست به فرار نمی زدم معلوم نبود این جنایتکاران تابحال چه بلایی برسر من آورده بودند.

من به عنوان یک زن ایرانی، زنی که نیمه عمرم را در حکومتی ضد مردمی و ضد انسانی جمهوری اسلامی سپری کرده ام و الان که درخارج از مرزهای ایران بسر می برم، میخواهم صدای همه آنهایی باشم که در زندانهای جمهوری اسلامی صدایشان بجایی نمی رسد.می خواهم صدای زنانی باشم که بطور روزانه از سوی سرکوبگران جمهوری اسلامی بجرم عشق ورزیدن، بجرم شادی و بجرم طرز لباس پوشیدن مورد تحقیر و حتک حرمت قرار می گیرند. می خواهم صدای زنانی باشم که بدست مردان خانواده کشته می شوند و قوانینی برای دفاع از حرمت انسانی آنها جود ندارد. می خواهم صدایی برای دفاع از حرمت و شأن و منزلت خودم باشم که سالهاست درد دلم را در سینه خفه کرده ام و امروز می خواهم به گوش همه جهان برسانم. می خواهم به همه عالم و آدم بگویم  نگاه کنیدهم میهننان من در چه جهنمی بسر می برند و چگونه حرمت و حقوق انسانی آنان را پایمال می کنند؟

میخواهم اعلام کنم که در دستگاه های قضائی و امنیتی جمهوری اسلامی نه تنها کوچکترین عدالتی وجود ندارد بلکه کلیه قوانین جمهوری اسلامی بویژه نسبت به زنان برمبنای تحمیل بی عدالتی بنا شده است. این جانیان فقط از طریق شکنجه واعدام مخالفان خود و سرکوب های وحشیانه توانسته اند خود خودرا سرپا نگاه دارند. از طریق عده ای کفتار جیره خوار،از طریق سرکوب حرکتهای آزادی خواهانه. پایه های حکومت ننگین اسلامی تابحال برجنایت و شلاق و شکنجه استوار بوده است. باید از همه مردم جهان و از همه نهادهای مدافع حقوق انسان بخواهیم که به کمک انقلاب مردم ایران بپیوندند و مردم ایران را از این منجلاب نجات دهند تا یکبار برای همیشه ریشه های اسلام سیاسی و قوانین اسلامی و حکومت اسلامی را بخشکانیم و بر ویرانه های جمهوری اسلامی یک حکومت انسانی بنا کنیم.

 

آرزو حسینی‌

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.