ادامه اعتراض اعضای شرکت تعاونی مسکن تعمیرکاران اتومبیل سنندج

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۱۴اردیبهشت کُردپا، دو روز پیش تعمیرکاران معترض سنندجی به همراه خانواده‌هایشان نیروهای انتظامی و مأموران شهرداری را از زمین‌های خود بیرون کردند.

بنا بهمین گزارش، صبح روز پنج‌شنبه تعمیرکاران معترض سنندجی به همراه زن و بچه‌های خود در زمین‌هایی که پیشتر وعده‌ی واگذاری آنها به تعمیرکاران داده شده بود حضور یافته و به وسیله لودر و گریدر اقدام به تسطیح این اراضی کردند.

پس از حضور معترضین شهردار و مأمورین شهرداری و همچنین نیروهای یگان ویژه انتظامی در محل اعتراض حضور یافتندوقریب به ۶٠٠ نفر از تعمیرکاران معترض شهرک تعمیرکاران سنندج و خانواده‌هایشان، نیروهای انتظامی و مأموران شهرداری را از زمین‌های خود بیرون کردند.

این زمین‌ها در پشت میدان تره‌بار سنندج واقع شده است.

یکی از تعمیرکاران معترض اعلام کرده: “حدود ١٢ سال پیش، شرکت تعاونی تعمیرکاران سنندج مبلغ یک میلیون و نیم وجه نقد را جهت واگذاری زمین از تعمیرکاران اخذ کرده، اما تا کنون از واگذاری این زمین‌ها خودداری کرده‌اند”.

پیشتر نیز تعمیرکاران معترض با چندین بار تجمع اعتراضی در مقابل استانداری و فرمانداری نسبت به عدم این واگذاری اعتراض خود را اعلام کرده و هر بار وعده‌های مسئولین روبرو شده بودند.

تعمیر کاران معترض به همراه خانواده‌هایشان تا ساعات ٩ شب حاضر به تخلیه زمین‌های مذکور نشده‌اند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.