تبریک رئیس بخش فارسی دویچه وله به مناسبت سال نو

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

نوروز و فر ارسیدن سال ۱۳۹۲ هجری خورشیدی را از طرف خودم و همه همکاران بخش فارسی دویچه وله به شما و خانواده گرامی‌تان تبریک می‌گویم. به این امید که سال جدیدبرای همه ایرانیان سالی نیک و خوش و خوش‌فرجام باشد.

اجازه می‌خواهم از شما برای همیاری و همکاری‌تان با بخش فارسی دویچه وله از صمیم قلب تشکر کنم. نامه‌های دلگرم کننده‌تان مشوق ما بود و پیشنهادهای سازنده‌تان و تذکرهای مفیدتان در ارتقای کیفیت کار بخش فارسی دویچه وله مؤثر واقع شد. از این بابت ممنونم و تردیدی ندارم که همه همکاران بخش فارسی دویچه‌ وله قدرشناس و وام‌دار این محبت و همکاری سازنده شما هستند.

تارنمای دویچه وله در سالی که گذشت شاهد تحولی اساسی بود.نه تنها آرایش سایت تغییری بنیادین کرد و چهره‌ای مدرن و به‌ روز یافت٬ بلکه ما با بهره گرفتن از امکانات فنی جدید و نوآوری‌‌ها موفق شدیم خصلتی چندرسانه‌ای به حضورمان در فضای آنلاین بدهیم.تولید ویدئو و گردآوری بانک اطلاعات تصویری و شنیداری در بخش مدیاسنتر سایت و همچنین به کار گرفتن راهکارهای اینتراکتیو برای عرضه مدرن و بهینه اطلاعات نمونه‌هایی از این تغییرات گسترده هستند.

ما همچنین تلاش کردیم که در پوشش خبری مهمترین رویدادهای ایران و جهان کار خود را بهبود بخشیم و ضمن افزایش سرعت در پوشش خبری رویدادها به موازین حرفه‌ای خبرنگاری خود پایبند بمانیم و از این منظر شایسته‌ی اعتماد شما عزیزانی باشیم که ما را در امر اطلاع‌رسانی یاری می‌‌دهید.این تحولات منجر به آن گشت که شمار کاربران سایت دویچه وله افزایش قابل ملاحظه‌ای یابد. ما به شما اطمینان می‌دهیم که در سال آینده نیز بر تلاش خود در زمینه بهبود کیفیت کارمان ادامه خواهیم داد با این امید که بیش از پیش شایسته محبت و اعتماد شما باشیم.

دوست گرامی٬ در سال جدید برا ی شما و خانواده گرامی‌تان آرزوی تندرستی٬ شادکامی و موفقیت می‌کنیم و برای ایران بهترین آرزوها را داریم و در راس همه آرزوی صلح و گشایش فضای سیاسی.

با مهر فراوان
رئیس بخش فارسی دویچه وله
دکتر جمشید فاروقی

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.