در گردهمایی کلن شرکت می‌کنیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

با افزایش فشارها بر زندانیان سیاسی و در پی آن اعتصاب غذای نسرین ستوده، وکیل و مدافع حقوق بشر بر علیه محدودیت‌های زندان، و قتل ستار بهشتی، وبلاگ‌نویس زندانی توسط مأموران امنیتی؛ کانون ره‌آورد در شهر آخن به‌منظور محکوم ساختن اقدامات حکومت ایران علیه این زندانیان و در دفاع از آزادی همه آن‌ها به گردهمایی جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران در شهر کلن می‌پیوندد.

این گردهمایی قرار است روز شنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه در مقابل ورودی اصلی ایستگاه مرکزی قطار کلن، طرف کلیسای دم برگزار شود.

در این تجمع دو ساعته ما نیز ضمن افشای کشته شدن ستار بهشتی توسط حکومت ایران، از نسرین ستوده و سایر در بندان و محکومان به مرگ، دفاع خواهیم کرد.

به همین منظور ایرانیان شهر آخن که علاقه‌مندند در این گردهمایی شرکت کنند می‌توانند شنبه ۱۰ نوامبر ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ایستگاه مرکزی قطار آخن حضور یابند تا به‌طور جمعی به سوی کلن حرکت کنیم.

ما از هموطنان عزیز دعوت می‌کنیم تا در این حرکت انسانی شرکت کنند.

حکومت‌ دیکتاتوری ایران چنان تخم خشونت و کشتار را در جامعه می‌پراکند تا مردم را نسبت به مرگ که نقض زندگی، اصلی‌ترین حق بشری، است، بی‌اعتنا سازد. این وظیفه ماست که در برابر بی‌اعتنایی به زندگی و ترویج خشونت و مرگ بایستیم.

کانون ره‌آورد ـ آخن ـ آلمان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.