حاکمیت جمهوری اسلامی باید با انقلاب توده ها درهم شکسته شود!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

سرمایه داران، زمینداران و آمران و عاملان رژیم اسلامی می گویند: به خاطر اینکه جمهوری اسلامی در شرایط تحریم است، تورم و گرانی اجتناب ناپذیر است؛ دلیل بالا رفتن نرخ ارز هم همین است. اگر گرانی و بیکاری، زندگی و معیشت اکثریت افراد جامعه را فلج ساخته است و سیه روزی شان را رقم می زند، باید تحمل شود.

آنان باز می گویند: «استکبار جهانی» برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی توطئه می کند. از نظر آنها فقر، فساد، بیکاری، گرانی، بحران اقتصادی، تورم و بالا رفتن نرخ ارز هم توطئه دشمن یا چند نفر اخلالگراست.

ولی ما برعکس آنان می گوییم: مردم دیگر فریب دروغ ها یا گزافه گویی های شما را نخواهند خورد. شما برای بقای رژیم اسلامی هم توطئه گرید، هم دروغگویید و هم جنایتکار. شما برای افزایش منافع خود و انباشتن سرمایه های میلیاردی در کنار امپریالیست ها، کارتل ها و سرمایه داران بین المللی قرار دارید و با توطئه و جنایت و چپاول، منابع زندگی و رفاه کارگران و زحمتکشان را به غارت می برید. بسیاری از شما از بحران های اقتصادی غالبا سود می برید. اغلب شما از تورم و بالا رفتن نرخ ارز (دلار، یورو، پوند و…)، سکه و طلا خوشحالید و با معاملات ارزی هم مثل استثمار طبقه کارگر، مثل تجارت و مثل بانکداری و رباخواری و همچنین زمین خواری به کسب درآمد و انباشتن سرمایه می پردازید. شما تحریم های اقتصادی را «موهبت الهی» می دانید و از تحریم ها و تهدیدها برای بقای حکومت فاسد خود فرصت می خرید و نام این چپاول توده ها را «امتحان الهی» می گذارید. شما بر بستر همین نابسامانی های اقتصادی با استثمار مطلق، از طبقه کارگر بهره کشی می کنید و چندین ماه از پرداخت مزد آنان امتناع می ورزید و بی شرمانه فقر و گرسنگی به کارگران تحمیل می کنید. همه کارگران و همه زحمتکشان شهر و روستا از سیاست های سود پرستانۀ شما در رنجند. زنان، معلمان، جوانان، هنرمندان، خبرنگاران و ملت های زیر ستم از اِعمال خشونت شما آسیب دیده اند و ستمگری های حکومت جمهوری اسلامی را با پوست و گوشت خود لمس می کنند.

بنابراین ما می گویم: توده های زیر ستم مردم باید در نخستین گام حاکمیت سیاسی رژیم جمهوری اسلامی را، که عامل و سلسله جنبان همۀ مصیبت ها و سیه روزی های آنان است، نابود کنند و به آزادی و دموکراسی انقلابی کارگری دست یابند، و آنگاه این انقلاب خود را برای نابودی نظام سرمایه داری و ستم سرمایه داران و زمین داران به سوی تحقق سوسیالیسم تداوم و تکامل بخشند. توده های مردم برای آغاز این گام نخست مدت هاست که روزشماری می کنند، ولی آنان باید راه صحیح این مبارزه را بیاموزند و متشکل شوند. امر عظیم رهایی کارگران تنها با صف مستقل طبقۀ کارگر و با دستان توانای متحد خود آنان و اتحاد و حمایت همۀ زحمت کشان شهر و روستا از انقلاب کارگری انجام پذیر است.

نابود باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی و سوسیالیسم

کارگران انقلابی متحد ایران

ruwo.iran@gmail.com

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.