mask 02

شورای عبور آرام از جمهوری اسلامی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

mask 02

mask 02امین موحدی 

به مغرضین و معاندین توصیه می‌شود سکوت را رعایت کنند و تاکتیک اصل غافلگیری ما را مخدوش ننمایند تا بتوانیم در نهایت سکوت از جمهوری اسلامی عبور نمائیم.

و باز از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان، دیدیم که بازار نجات ایران  داغ است ما هم با خودمان گفتیم ما چه چیزی از بقیه کم داریم؟ خودمان یک پا منجی هستیم لذا فی الفور با بسی‌  رنج فراوان و جستجو در منشورهای موجود از منشور حقوق بشر گرفته تا منشور‌های وطنی  و گزینش  گرد آوری آنها موفق شدیم با حذف و اضافات ویرگول و علائم دیگر ادبی‌ و قیچی و چسب وازاین حرفها منشوری  از خودمان در کنیم تا زودتر از بقیه ایران را نجات دهیم.

خوشبختانه از اولین ثانیه‌های صبح چند هفته قبل  که منشور شورای  تیم ملی‌ خودم  بیرون داده شده است همینطوری ملت فوج فوج می‌آیند و نام نویسی  و تقاضای سلاح و مهمات می‌کنند تا هر چه سریعتر به جبهه‌‌های جنگ حق علیه باطل اعزام شوند.

باور کنید همه آن اسامی راخودشان با کمک خودم به صورت خودجوشم نوشتم شده‌اند!  و بنده از خودم چیزی در نیاورده‌ام . خب ملت جانشان به لب رسیده است و می‌خواهند اگر خودشان هم نمی‌آیند بیعت کنند لااقل اسامی شان در صحنه جنگ باشد و جاودانه شوند.

در عرض فقط یک ساعت بیش از ۱۰۰۰ نفر فقط با نام  سرباز هخامنشی ثبت نام کرده‌ایم…یعنی کرده‌اند، آفرین بر این سربازان گمنام حضرت امام زمان …ببخشید  کورش هخامنشی که حتا حاضر نیستند نامی‌ از خودشان  به میان آید و همینطوری فی‌ سبیل الله  می‌جنگند، بیش از ۲۰۰۰ نفر با اسم ایرانی ثبت نام کرده‌ایم… یعنی همان کرده‌اند! که این نشان می‌دهد سربازان داوطلب چقدر به ایران علاقمندیم …البته آنها علاقمندند! ببخشید پخش زنده از این اشتباهات پیش می‌آید که پیشاپیش بابت اشتباهات آینده هم عذر می‌خواهیم.  

از اینها که بگذریم می‌رسیم به گروه‌های سابقه دار سیاسی همچون فرزندان رستم و زال که ریشه در تاریخ دارند، دیگر حزب  از این سابقه دارتر؟!

در باره  حزب فرزندان رستم از ما می‌‌پرسند که؛ رستم که غیر از سهراب فرزندی نداشت که آنرا هم خود به دست خود کشت و رفت پی‌ کارش، پس این فرزندان رستم از کجا آمده‌اند؟ باید به عرض این مغرضین ناآگاه  بی هویت برسانیم، مراقب حرف زدن‌تان باشید، فردای آزادی ایران باید حساب پس داده و بابت این لجن پراکنی علیه فرزندان رستم محاکمه شوید،حالا نمی‌گویم این فرزندان رستم چه کسانی‌ هستند  تا  سربازان گمنام امام زمان آنها را شناسایی نکنند، فردا که ایران آزاد شد در جلسه دادگاه به حضورتان معرفی خواهند شد، اصلا خود فرزندان رستم از شما شکایت خواهند کرد و به زودی شما آنها را خواهید شناخت.

یک کمپینی هم به ما پیوسته‌اند که نود درصد آنها عضو سپاه پاسداران هستند یعنی‌ اینکه باشجاعت تمام در عمق سربازان دشمن نفوذ کرده اند و به موقع خروج خواهند کرد.

طی‌ چند ثانیه فقط چند ثانیه پس از اعلام موجودیت ما که خودمان هستیم و نباید شما بدانید که ما خودمان هستیم و  چه کسانی‌ هستیم یا اصلاً نیستیم؟ ده‌ها گروه سیاسی بسیار بزرگ  چند صد هزار نفری به ما پیوسته اند نظیر:

زندگی‌ کن بگذار زندگی‌ کنم

هوادران سکولار  شاخه جنوب لبنان.

جبهه‌ متحد سبز نوار غزه

جبهه‌ ملی‌ شاخه حلب درسوریه 

جبهه آزدیخواهان آنلاین ایران شاخه همه جا 

هوادران راستین راه تبریز رضائیه،

دوستداران طبعیت شاخه جاده چالوس  

تلوزیون شبکه سه‌

هوادران عادل فردوسی پور و برنامه نود شاخه خارج کشور

 رادیو سکوت موج اف ‌ام ردیف صفر صفر صفر

 هوادران تیم فوتبال  شموشک بارسلون شاخه مادرید

جنبش متحده خودم

جنبشهای  متحد سایرین و خانواده،

کنفدراسیون یک نفر دانشجوی سابق

و همینطور گروه و دسته که در صف ثبت نام ایستاده ایم …در واقع ایستاده اند  بابت این اشتباهات لفظی قبلا عذر خواسته‌ام و نیازی به عذر اضافه وجود ندارد. 

وای که ما این‌همه طرفدرا درون کوزه  داشتیم و بی‌خودی گرد جهان می‌گشتیم! 

از همینجا باید خدمت سربازان و هم پیمانان خود که طلب ساز  و برگ نظامی از ما می‌کنند برسانیم؛ هدف ما عبور کاملأ مسالمت آمیز و دمکراتیک از جمهوری اسلامی است به طوریکه خون از دماغ کسی‌ هم جاری نشود، لذا نیازی به سلاح نیست و با استفاده از اصل غافلگیری، آنچنان آرام و بی‌ سر و صدا از جمهوری اسلامی خواهیم گذشت که روح‌شان هم خبر دار نشود ما کی‌ از آنها عبور کردیم، طوری برنامه ریزی شده است که اصلا خود شما هم غافلگیر خواهید شد و نخواهید فهمید کی‌ عبور کرده‌اید؟ 

به مغرضین و معاندین این منشورهم توصیه می‌شود سکوت را رعایت کنند  و تاکتیک اصل غافلگیری ما را مخدوش ننمایند تا بتوانیم در نهایت سکوت از جمهوری اسلامی عبور نمائیم در غیر اینصورت  به زودی به اتهام خیانت و شکستن سکوت و اعمال ضّد  بشری خود  در دادگاهی عادلانه محکوم به  اعدام خواهند شد، ساکت شوید و به ما بپیوندید تا ازمجازات در امان بمانید. 

کمیته موقت هماهنگی‌ شورای عبور آرام و بی‌ سر و صدا از جمهوری اسلامی 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.