دانشجویان ایلامی خواستار کمک نهادهای حقوق بشری برای آزادی موسوی شدند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

کردانه: ما جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران که اهل ایلام هستیم خواهان ازادی فوری سید حسینعلی موسوی و رفع اتهامات و مشکلات ایشان و خانواده محترم می باشیم. متن کامل نامه رسیده به کردانه:

در تاریخ اردیبهشت ماه امسال یکی از نخبگان هموطن اهل استان ایلام برای چندمین بار دستگیر و روانه زندانهای مخوف امنیتی شد. سید حسینعلی موسوی از نخبگان علمی کشور مولف بیش از 65 کتاب معتبر علمی پژوهشی است که در کنار تالیف حدود 8 طرح مهم را در حوزه صنایع هوافضا هم اجرایی نموده است که اهمیت انها بر کسی پوشیده نیست. سید سابقا با سپاه پاسداران همکاری داشت اما بخاطر رویکرد سیاسی مخالف، از مجموعه صنایع موشکی اخراج و هرنوع همکاری با ایشان قطع شد. سید در زمینه سانتریفیوژهای اتمی و فرایند غنی سازی در غنای بالا موتوری را طراحی کرده بود که حتی برای دولتهای بیگانه جالب بوده و از وی بارها دعوت علمی شده بود. متاسفانه سابقا چندین بار توسط وزارت اطلاعات وزارت دفاع و ناجا دستگیر شده و مدتهای مدیدی در زندانهای وحشتانک انفرادی بوده است. به گفته برخی همکاران وی در دانشگاههای ذیربط بر اساس خاطرات خودش 100 روز فقط در بند 209 اوین. زندان سری وزارت دفاع. زندان حشمتیه و زندان اطلاعات ایلام در سپاه ایلام و همچنین زندان ایلام بسر می برده. گفتنی است اهم اتهامات او عبارتند از اقدام علیه امنیت ملی. فعالیتهای گوناگون تبلیغاتی علیه نظام اسلامی. طراحی نرم افزار نیرومند ضدفیلتر و همچنین حملات سایبری و هک تعداد زیادی از سایتها و رسانه های اینترنتی بدون مجوز و ارتباط با سران فتنه و همچنین ارتباط با دولتهای بیگانه و سرویسهای امنیتی غربی از جمله امریکا و انگلیس و سازمان مجاهدین خلق ایران و همچنین احزاب منتقد و شخصیتهای اصلاح طلب و از جمله دفتر ایت الله منتظری. سید حسینعلی موسوی بخاطر حجم بالای فعالیتهای علمی چندین بار پژوهشگر ممتاز شناخته شده اما هیچکدام از اثارش مجوز چاپ ندارند. یکی از مهمترین اثار وی کتابی تحت عنوان فلسفه ازادی است که اتفاقا با رویکرد قرانی و اسلامی نوشته شده ولی وزارت ارشاد بکلی با ان مخالف بوده و مجوز نمیدهد. گفتنی است که مقاومت جانانه سید در برابر ماموران امنیتی باعث شده تا همیشه بااتهاماتی تازه به سراغش بیایند. تا حدی که بنا به گفته یکی از اساتید دانشگاه در تهران که دوست صمیمی اوست. مقالات علمی هک سیستمهای پرنده بی سرنشین در اسمان ایران و سقوط و کنترل انها از جمله فعالیتهای مکتوب او می باشد. متاسفانه سیدحسینعلی که دارای سابقه افراطی بسیج و همکاری با نظام است به همین خاطر توسط دوستان سابق خودش در شرایطی بد ی است و معلوم نیست که تکلیف نهایی وی چه خواهد بود. امیدوارم نهادهای حقوق بشری به امثال وی کمک کنند و نگذارند که نخبگان این مملکت در زندان بپوسند. همچنین دایی ایشان به اسم سید جمال موسوی که مهندس برق الکترونیک و از کارمندان سابق صداوسیما در تهران بوده. 14 سال است به اتهام اقدام علیه امنیت ملی در زندان بسر میبرد.که از اینده او هم خبری در دسترس نیست.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران که اهل ایلام هستیم خواهان ازادی فوری سید حسینعلی موسوی و رفع اتهامات و مشکلات ایشان و خانواده محترم می باشیم. امیدواریم در این راستا سایت محترم کردانه که از برادران ایلامی است صدای ما را منعکس نمایند. تشکر ویژه. دانشجویان ایلام مقیم مرکز

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.