نامه ی گزارشگران ترکیه به دفتر (یو.ان)در دفاع از پناهندگی یک ایرانی یهودی زاده

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

prisonner.01بدون هیچ تردیدی مسئولین ارشد این سازمان به خوبی از شرایط اسفناک اقلیتهای مذهبی آگاه هستند و می دانند رژیم ناقض حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران هرگز به پرانسیپهای حقوق بشری پایبند نیست واقلیتهای مذهبی اعم از مسیحیان یهودیان و … زیر فشارهای مستقیم وغیر مستقیم رژیم قرار دارند.شکنجه ها و اعدامهای بی امان اقلیتهای مذهبی و آمارهای سازمانهای حقوق بشری گواه این ادعاست…

با سلام به مسئولین ارشد سازمان ملل متحد

همانگونه که اخیرا کمیته ی گزراشگران نامه های پیوسته یی را برای ریاست محترم کمیسیاریای عالی سازمان ملل متحد واقع در آنکارا پیرامون شرایط اسفبار پناهندگان ایرانی ارسال نمود هم اکنون بر آن شدیم در رابطه با شرایط اسفبار یک پناهجوی یهودی ایرانی نامه یی را برای دفتر (یو.ان) تنظیم نماییم.

بدون هیچ تردیدی مسئولین ارشد این سازمان به خوبی از شرایط اسفناک اقلیتهای مذهبی آگاه هستند و می دانند رژیم ناقض حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران هرگز به پرانسیپهای حقوق بشری پایبند نیست واقلیتهای مذهبی اعم از مسیحیان یهودیان و … زیر فشارهای مستقیم وغیر مستقیم رژیم قرار دارند.شکنجه ها و اعدامهای بی امان اقلیتهای مذهبی و آمارهای سازمانهای حقوق بشری گواه این ادعاست.

ما بر این باور هستیم تنها وجود حکومت ناشفاف جمهوری اسلامی در کشور ایران برای پذیرش وتایید پناهندگی پناهجویان ایرانی از هر طیفی کافیست!!!
خاطر نشان می شود مدارکی در دست هست که اثبات می کند که این پناهجوی یهودی ایرانی ودیگر پناهجویان اقلیتهای مذهبی در صورت بازگشت به کشور غیردموکراتیک ایران با مشکل جدی مواجه می شوند وبدون شک با شکنجه واعدام روبه رو خواهند شد.

به همین جهت طی این نامه از مسئولین همیشه در صحنه ی کمیسیاریای عالی سازمان ملل در ترکیه می خواهیم پرونده ی این پناهجوی ایرانی یهودی که سالها وی وخانواده اش از سوی رژیم جمهوری اسلامی ایران مورد ظلم وستم قرار گرفته اند را در اسرع وقت مورد بررسی قرار داده وپرونده ی وی را به کشور ثالث ارجاع دهند.

همکاری شما بزرگواران در سازمان ملل با ما در کمیته ی گزارشگران موجب ارتباطات مستحکم تر خواهد شد وباید اضافه کنیم که در آینده ای نزدیک لیست کاملی از پناهجویان مسیحی ویهودی وبهایی ونیز زرتشتیان مورد ظلم قرار گرفته را با جزئیات کامل پرونده هم برای دفتر (یو.ان) و هم برای همکارانمان در فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی ارسال خواهیم نمود.

با نهایت تشکر از همکاری های شما
گزارشگران پناهجو در ترکیه
………………………………….
شفافسازی:
مشخصات پناهجوی یهودی ایرانی که به حمایت بین المللی نیازمند است:
نام :شهاب
نام خانوادگی :شریفی
متولد:26/2/1986
شهر اقامت در ترکیه:نوشهیر
تاریخ پیش مصاحبه:25/6/2010
وضعیت پرونده: نامشخص
شماره کیس در سازمان ملل متحد:
385-10c02077

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.