پیام همبستگی ملی جمهوریخواهان برای استقرار آزادی و دمکراسی در ایران به کنگره اتحاد برای پیشبرد سکولار دموکراسی در ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

پیام همبستگی ملی جمهوریخواهان برای استقرار آزادی و دمکراسی در ایران

به کنگره اتحاد برای پیشبرد سکولار دموکراسی در ایران

دوستان گرامی

نشست شما را به فال نیک می‌گیریم وامیدواریم که نتایج همایش شما به هم‌گرایی، همسازی و نهایتاً اتحاد نیروهای جمهوری‌خواه، دموکرات، سکولار و لائیک به عبارت دیگر عرفی، مستقل، آزادیخواه، طرفدار تمامیت ارضی ایران و حاکمیت ملت کمک کند و یک یک ما بتوانیم در راه رسیدن به اهداف باارزش نهضت ملی ایران که بیش از سد سال است که در تکاپوی تحقق یافتن می‌باشد، مثمرثمر باشیم.

دوستان گرامی نه کوشش‌های پی در پی در این سی سال اخیر، برای دست یافتن به اتحاد نیروهای مخالف جمهوری اسلامی، مورد تازه ای است و نه نا کامی‌های حاصل از این کوشش‌ها ، که زخم‌های روحی حاصل از آن بسیاری را رنج می‌دهد. به نظر ما این ناکامی ها حاصل سه علت اساسی زیر می‌باشند:

یکم، کوشش در جهت ایجاد اتحاد به اتکا یا با وابستگی به نیروهای خارجی،

دوم، سعی در ایجاد اتحاد در چارچوب همکاری با نیروهایی اصلاح‌طلب وابسته به نظام جمهوری اسلامی

سوم، کم کاری در امر نزدیک کردن اپوزیسون جمهوری‌خواه و در نظر نگرفتن نیروهای مردمی،

دوستان گرامی کلید خوان پیروزی بر اهریمن حاکمیت اسلامی تنها در دست توانگر اشتراک مساعی ما و مردم ایران است. به همین جهت همه اقدامات ما باید در فضائی کاملاً آزاد و با مشارکت احاد جمهوری‌خواهان مترقی میهن در سراسرجهان باشد. به نظر می‌رسد انتخاب شما بر چنین محوری استوار گردیده است. به همین دلیل دست‌های شما دوستان عزیز را از راه دور به گرمی میفشاریم و خود را در کنار شما احساس می‌کنیم.

دوستان گرامی ما ازبیش ازدوسال پیش پیمانی برای همبستگی ملی جمهوریخواهان برای استقرار آزادی و دمکراسی در ایران را تهیه دیده ایم و آنرا در معرض عموم گذارده ایم در این پیمان به ویژه گفته می‌شود :

“ما ایرانیان آزادیخواه و دارای اندیشه های گوناگون که خواهان دگرگونی بنیادین در میهن مان و پایان بخشیدن به رژیم جمهوری اسلامی و هر گونه رژیم استبدادی و دیکتاتوری می باشیم، برای پیشبرد دموکراسی و پشتیبانی از جنبش مردم در راستای دستیابی به این هدف، تلاش و کوشش گسترده و هماهنگ را لازم میدانیم. تلاش تدوین کنندگان پیمان برای همبستگی ملی جمهوریخواهان برای استقرار آزادی و دمکراسی در ایران بیشتر متوجه ی دست یابی‌ به برآیند گفتمانی مشترک و بنیادین برای نیل به همبستگی ملی در شرایط پراکندگی فکری و سیاسی کنونی جمهوری‌خواهان است. امیدواریم … این پیمان، … به گسترش همدلی ها و همگامی ها دامن زده، به بهبود فضای سیاسی برای گذار به دموکراسی یاری کند.”

پاینده ایران، پیروز باد ملت، زنده باد آزادی

همبستگی ملی جمهوریخواهان برای استقرار آزادی و دمکراسی در ایران

گروه ارتباطات

۳۰ژوئن ۲۰۱۲

http://goo.gl/EQRcm

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.