rashmi 01

کمپین حقوق بشر در استکهلم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

rashmi 01

rashmi 01جمعی از مردم آزادیخواه ایرانی که در چند سال اخیر از جهنم جمهوری اسلامی فرار کرده اند، در یک ابتکار عمل دست به یک کمپین اعتراضی بزرگ زده اند تا به مدت یک ماه اعتراض خود را نسبت به ابعاد مختلف سرکوب و خفقان در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی نشان بدهند.

این ابتکار عمل از تاریخ اول ماه مه امسال شروع شده و این انسانهای معترض فارغ از هر زبان و قومیت و عقیده ای مصمم هستند تا با همدلی و اتحاد، فریاد همبستگی خود را به همنوعان شان در ایران، اعم از کارگران زندانی، دانشجویان زندانی، روزنامه نگاران در بند، قربانیان تبعیض جنسیتی، قربانیان محرومیت های اجتماعی و فقر و سایر نابسامانیهای اجتماعی مانند اعتیاد و … که ایران را به زندانی بزرگ و جهنمی از فقر و استثمار تبدیل کرده است برسانند.

این اقدام در مرکز شهر استکهلم و در میدان سرگل با برپایی چادر و تجمع و تحصن تا یک ماه ادامه خواهد داشت. سه روز نخست این تحصن به مناسبت همبستگی با کارگران زندانی بوده و سه روز بعد هم در دفاع از زندانیان سیاسی خواهد بود.

این کمپین تا دوم ماه ژوئن ادامه خواهد داشت. بدین وسیله همه آزادیخواهان را به پیوستن به این حرکت انسان دوستانه فرا می خوانیم.

زنده باد همبستگی

زنده باد آزادی

سید عزت الله رشمه ای

campaign stockholm 01

campaign stockholm 02

campaign stockholm 03

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.