jebheh melli 01

سه مطلب در ارتباط با همکاری جبهه ملی با سلطنت طلب ها

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

jebheh melli 01

jebheh melli 01… اخیرا در جلساتی که بین چند گروه بی شناسنامه برای تشکیل شورای ملی آقای رضا پهلوی برگزار میشود ٬توسط شخصی بنام آقای پیرزاده عنوان شده است که فرد یا افرادی از جبهه ملی ایران در نوشتن اساسنامه این شورا دست داشته و تمایل به همکاری با این افراد را دارند…

اطلاعیه جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا

 هموطنان عزیز
برخلاف شایعاتی که دانسته و هدفمند در صحنه سیاسی خارج از کشور در مورد شرکت جبهه ملی ایران در شورا ها و کنگره ها پراکنده میشود، بدینوسیله به اطلاع عموم هموطنان میرسانیم که جبهه ملی ایران در اروپا مذاکراتی با آقای رضا پهلوی و نزدیکان ایشان داشته اما هیچ منشور و یا تعهدنامه ای را مبنی بر همکاری با وی و سازمانهای هواخواه ایشان امضاء نکرده است.
در ضمن جبهه ملی ایران در آمریکا در این مذاکرات شرکت نداشته و اجرای چنین طرح و مذاکراتی را به زمان مناسب تری موکول دانسته بود.

جبهه ملی ایران- آمریکا و اروپا

اطلاعیه جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا

 

بدینوسیله به اطلاع عموم هموطنان میرسانیم که برخلاف شایعاتی که دانسته و هدفمند در صحنه سیاسی خارج از کشور پراکنده میشود، ما پس از مذاکراتی که با آقای رضا پهلوی و نزدیکان ایشان داشته ایم هیچ منشور و یا تعهدنامه ای را مبنی بر همکاری با وی و سازمانهای هواخواه ایشان امضاء نکرده ایم.

 جبهه ملی ایران- آمریکا و اروپا

حسن لباسچی

بازی خطرناک سلطنت طلبها

اخیرا در جلساتی که بین چند گروه بی شناسنامه برای تشکیل شورای ملی آقای رضا پهلوی برگزار میشود ٬توسط شخصی بنام آقای پیرزاده عنوان شده است که فرد یا افرادی از جبهه ملی ایران در نوشتن اساسنامه این شورا دست داشته و تمایل به همکاری با این افراد را دارند.

بنده با آقایان ادیب برومند و کورش زعیم که رهبران فکری دو جناح جبه ملی هستند تماس گرفتم و جویای امر شدم.آقایان ضمن رد قاطعانه این ادعای مسخره مراتب انزجار خود از این دروغ بزرگ را نیز ابراز داشتند. اینگونه اعمال سخیف و پخش شایعات به منظور کسب مشروعیت برای سازمان های بی ریشه٬ سبب همکاری نمیشود وبه جدایی و دشمنی بیشتر خواهد انجامید و تنها موجب آزار و اذیت یاران ما در ایران خواهد شد .

افراد مختارند در خارج از کشور هر عملی خواستند شخصا انجام دهند اما بنام جبهه ملی بخصوص بنام  فعالان داخل کشور چنین عملی کردن٬قابل تحمل نیست.اگر کسی در خارج از کشور به نام جبهه ملی و بر خلاف رای اکثریت در این عمل زشت دست داشته باشد شریک جرم محسوب شده و از بدنه سازمان حذف خواهد شد.اگر کسی یی میل آقای مجلسی یا پیرزاده را دارد لطف کنید و برایشان این میل را بفرستید.
بیژن مهر

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.