بیانیه جبهه ملی ایران – آلمان, پیرامون بزرگداشت اول ماه مه روز جهانی کارگر

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اول ماه مه روزجهانی کارگر در دنیا شناخته شده و هرسال با یاد این روز تاریخی کارگران در سراسر جهان دست به تظاهرات و گردهمائی میزنند.امسال در آستانه ۱۲۳ مین سال این روز بزرگ تعدادی از کارگران و فعالین سندیکائی ایران در زندان بسر میبرند . متاسفانه باعمیق تر شدن بحران شدید اقتصادی در سراسر کشور، سو سیاست های اقتصادی ناشی از عدم آگاهی بر امورمسئولین، تحریم های بین المللی، سقوط ارزش پول رسمی کشور…. و بسته شدن مراکز صنعتی براخراج و بیکاری کارگران افزوده شده است . با این وجود کارگران ایران به خوبی آگاهند که برای گشایش مسائل عدیده خویش تنها با تقویت همبستگی و اتحاد و ایجاد سندیکاهای مستقل است که قادر خواهند بود مسائل ویژه خود را در سطح جامعه مطرح و در رفع آن کوشا باشند.

هموطنان ارجمند !

کارگران و زحمتکشان ایران حق دارند مانند تمامی اقشار و طبقات اجتماعی ازآزادی برپائی اجتماعات خویش جهت بیان خاستگاه های خویش بهره برند تا بدین وسیله با طرح مشکلات ، نظر جامعه را بدان معطوف و از مسئولین بخواهند نسبت به خاستگاه های خویش واکنش نشان دهند. شوربختانه حکومت اسلامی با وحشت از برپائی هرگونه تجمعی یکی از ابتدائی ترین حقوق اقشار و طبقات اجتماعی در ایران را زیر پا میگذارد .مشکل دیگری که کارگران ایرانی با آن روبر هستند ، واردات بی ‌رویه و اشباع ساختن بازار از اجناس بنجل و ارزان قیمت چینی برای گرفتن امتیاز در عرصه بین المللی از دولت چین عملا منجر به بیکاری طیف وسیعی از کارگران و زحمتکشان و به مرز نابودی کشاندن کارخانجات شده که به بحران اقتصادی افزوده است.

جبهه ملی ایران – آلمان ضمن تبریک و تهنیت و بزرگداشت اول ماه مه این روز تاریخی و بزرگ ، برای تمامی کارگران و زحمتکشان ایران آرزوی زندگی بهتر داشته و خود را در مبازرات به حق آنان سهیم میداند.

پاینده ایران

جبهه ملی ایران – آلمان

جمعه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۱

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.