koorosh zaim 04

وقیح ترین توهین سفیر جمهوری اسلامی به فرهنگ ایرانیان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

koorosh zaim 04

koorosh zaim 04کورش زعیم

هر روز که از خواب بر می خیزم، فساد جدیدی رخ می دهد. مسئولان امنیتی و قضایی کشور می گویند باید همیشه سکوت کنم وگرنه زندان است. آقایان امنیتی و قضایی، آیا می شود در برابر این آبروریزی ها سکوت کرد؟ آیا می توان در مورد فساد دیپلمات جمهوری اسلامی در برزیل سکوت کرد؟ مردی که نفر سوم سفارت جمهوری اسلامی در برزیل است، و با ته ریش خود ادعای اسلامی بودن می کند، در یک استخر مختلط با زنان و دختران و دختربچه های مردم شنا می کند و هنگام زیرآبی رفتن به لای پای این دختران 9 تا 14 ساله دست درازی می کند. او با شکایت پدر و مادرها دستگیر و سرانجام به سفارت ایران تحویل داده شده دستور به اخراج می دهند.

انگار که این رفتار زشت و غیرانسانی این مرد منحرف به اندازه کافی برای ملت ما شرمندگی نیافریده بود، که سفارت جمهوری اسلامی اعلام می کند این یک سوء تفاهم بوده و دلیلش “تفاوت فرهنگی میان آنها و ایرانیان” است!

آقای سفیر جمهوری اسلامی در برزیل، شرم بر تو! تو از کارمند منحرف زیردستت پلیدتر هستی. تو ملتی را که از والاترین اخلاق اجتماعی برخوردار است و به فرهنگ زیبای پندار و گفتار و کردار نیک خود افتخار می کند، به انحراف جنسی و پلیدی فرهنگی متهم می کنی. تو وقیح ترین توهین را به فرهنگ چندهزار ساله ایرانیان کرده ای، تو به باورهای دینی ایرانیان توهین کرده ای، تو  به اخلاق در خانواده ایرانی توهین کرده ای، تو به دختران ایرانی توهین کرده ای و به خانواده خودت نیز. تف بر تو!

آیا کارمندان تو در ایران حق دارند به یک استخر مختلط حتا نزدیک شوند، چه رسد به انجام کارهای شنیع در آن؟ آیا این فرهنگ ایرانی است که تو ترویج می کنی؟ آیا این فرهنگ اسلامی است که سفارت شما به مردم برزیل می آموزد؟ تو برای ملت ایران شرمی تاریخی و جبران ناپذیر آفریده ای و از سفارت ملت ایران معذولی. اگر از ملت ایران در برابر رسانه ها پوزشخواهی نکنی و کناره گیری نکنی، فرزندان کورش تو را ادب خواهند کرد.

من به نام یک ایرانی از مردم برزیل بخاطر این رفتار زشت ناایرانی آن دیپلمات منحرف و بخاطر توجیه پلید سفارت جمهوری اسلامی پوزش می خواهم و تاسف می خورم که وزیر خارجه جمهوری اسلامی هیچ کنترلی بر کسانی که برای او کار می کنند ندارد و اشخاصی چنین وقیح او را نمایندگی می کنند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.