جشن سالگرد تولد مصدق در شهر در پاریس

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دوستان ،

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور در نظر دارد سالروز تولد دکتر محمد مصدق را  در سوم تیر ماه 1391 (23 ژوئن 2012) جشن بگیرد. هدف از برگزاری این جشن علاوه بر تجلیل از دکتر محمد مصدق ( نماد مبارزات مردم ایران برای آزادی و دموکراسی)، نمایش همدلی و اتحاد بین همه مصدقی هائی میباشد که تا کنون آشنائی حضوری با یکدیگر نداشته اند.

ما برای برگزاری هرچه موفق تر این جشن از همه هواداران مصدق در خارج از کشور تقاضای همکاری و مساعدت داریم. از همه  دوستان میخواهیم که:

  1. از همین حالا بفکر تدارک سفر خود و دیگر علاقمندان به این مراسم باشند تا با شرکت هر چه بیشتر علاقمندان مصدق، سالروز تولد وی (در 23 ژوئن در پاریس) با شکوه هر چه بیشتربرگزار شود.
  2. از اعضا و هواداران میخواهیم که با کمک های مالی خود به کمیته برگزاری جشن، بخشی از مخارج جشن را بر عهده گیرند.
  3. اعضا سازمان جبهه ملی در پاریس قصد دارند همزمان با جشن، نمایشگاهی ازعکس های مصدق، فیلم و کتابهائی که در مورد وی منتشر شده را به نمایش بگذارند. خواهشمندیم با ارسال عکس، فیلم، نوارهای صوتی و کتابهائی که مربوط به دکتر مصدق است این دوستان را یاری کنیم. بدیهی است که بعد از اجرای مراسم همه آنچه که بصورت ودیعه در احتیار برگزار کنندگان جشن قرار گرفته، مجددا به صاحبان آن باز گردانده خواهد شد.
  4. قرار است اعضا جبهه ملی وین به این مناسبت چند آفیش طراحی نمایند. این آفیش ها از طریق فیس بوک در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت تا آنرا چاپ و بطور وسیع در همه مکانهای عمومی محیط زندگی خود پخش کنند. در این رابطه از آن  هوادارانی که در فیس بوک فعال میباشند، میخواهیم که همین اقدام را به ایران منتقل کنند. حاطر نشان میسازیم که نصب عکس مصدق در ایران (در حجره های بازار، مدارس و دانشکاه ها ممنوع نبوده و تا کنون هزینه ای برای کسانی که به این کار اقدام میکنند نداشته است.)
  5. از اعضا و هواداران میخواهیم با ایجاد کمیته های پشتیبانی از جشن سالروز تولد مصدق سعی نمایند علاوه بر اقدامات پیشنهادی بالا رهنمود و کمک های فکری خود را از طریق این صفحه در فیس بوک به اطلاع کمیته برگزار کننده جشن در پاریس برسانند تا با ابتکارات غنای بیشتری به جشن داده شود.
  6. از دوستانی که در فیس بوک، تویتر و سایتهائی مانند بالاترین فعال هستند میخواهیم که صفحه ای را که به این مناسبت در سایت فیس بوک باز شده به اطلاع دیگران برسانند.

شاد و پیروز باشید

هیات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

مهندس کامبیز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری – دکتر همایون مهمنش

بیست و دوم فروردین 1391 برابر دهم آوریل 2012

info@iranazad.info“>info@iranazad.info

http://www.iranazad.info/

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.