asghar farhadi 03

شادباشِ فرهادی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

asghar farhadi 03

asghar farhadi 03هنرمند ارجمند، آقای اصغر فرهادی

با شادمانگی، دست­یابی به جایزه­ی اسکار سال ٢٠١٢، برای بهترین فیلم غیرانگلیسی­زبان را، به شما و یکایک آنانی که در شکل­یافتن فیلم ارزشمند «جدایی نادر از سیمین» در کنارتان بوده­اند، تبریک می­گوییم. فیلمی که در هر نمایش، از استقبال گسترده­ی خاص و عام برخوردار شد و جایزه­ی اسکار، اوج منطقی موفقیت­های آن بود.

به یُمن موفقیت فیلمِ گرانقدر شما در ارائه­ی تصویری انسانی و راستین از جامعه­ی امروز سرزمینمان، نام ایران و هنر ایرانی در پیشانی خبرهای جهان جای گرفت و چهره­ای دیگر از هنر سینمای مستقل ایران به جهانیان شناسانده شد؛ هنری که در تمامی این سال­ها، با وجود همه­ی بندها و زنجیرها و نظارت­ها و سانسورها، که آخرین نمونه­هایش، محکومیت این و آن کارگردان، توقیف و زندانی­کردن مستندسازان و انحلال و تعطیلی خانه­ی سینمای هنرمندان رنجدیده­ی ایران بوده، پایدار و شکوفا مانده است.

همراه با شادی دست­یابی به جایزه، کلام شما نیز در یادهامان خواهد ماند که یادِ ایران بودید؛ که یاد از فرهنگ ایرانی کردید؛ که در روزگارِ «سخن از جنگ و ترس و رعب»، از مردمی یاد کردید که «به تمام تمدن­ها و فرهنگ­ها احترام می­گذارند»؛ و با همین کلامتان، پیام­رسان شادی­خواهی این فرهنگ برای مردمان همه­ی سرزمین­ها شدید.

تن و جانتان پُرتوان.

یازدهم اسفند ١٣٩٠/ اول مارس ٢٠١٢

با مهر

نعمت آزرم، رضا براهنی، شهرنوش پارسی­پور، ناصر پاکدامن، نسیم خاکسار، جلیل دوستخواه، علی­اصغر حاج­سیدجوادی، اسماعیل خویی، اکبر ذوالقرنین، ساناز صحتی، بتول عزیزپور، محمود عنایت، کیان کاتوزیان، داریوش کارگر، کاظم کردوانی، احمد کریمی حکاک، رضا مرزبان، اسفندیار منفردزاده، باقر مؤمنی.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.