elections 01

اولین اثر تحریم انتصابات

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

elections 01

elections 01شهاب جم

تحریم همه جانبه انتخابات قلابی( انتصابات ) رژیم بلافاصله اولین تاثیر خود بر روند امور را نمایان ساخت . در شرایطی که سر و صدای طبل جنگ و حمله نظامی به ایران گوش جهانیان را می آزارد ، مردم ایران با تشخیص موقعیت خطرناک کشور با تحریم انتصابات رژیم مافیاها ، مخالفت عمومی خود را با رفتارهای بحران ساز باند های مافیایی حاکم نشان دادند . این چنین کنشی جامع که از سوی جامعه ایرانی بروز کرد، در اولین گام پیام مهمی را برای دو گروه جنگ طلبی که در دو سوی بحران ساخته شده بوسیله رژیم قرار دادند فرستاد.

این پیام برای مافیای نظامی ، مالی رژیم این بود که ” این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست ” و در صورتی که باند های مافیایی جنگ طلب کشور را به مهلکه حمله نظامی بکشاند به هیچوجه نمی تواند روی حمایت مردم از خود حسابی باز کند . رویه دیگر پیام تحریم انتصابات رژیم توسط مردم به آقای اوباما بود که توجیه ریختن بمب بر سر مردمی که به اینصورت واضح مخالفت خود را با رفتار رژیم حاکم بر ایران نشان داده اند به سادگی میسر نیست و افکار عمومی جهان را نمیتوان به بهانه اتمی شدن تحریم با بمباران ایران و مردمش فریفت !

بنابراین بلافاصله و در کمتر از یک هفته از نمایش انتخاب و تحریم همه جانبه آن از سوی مردم ایران ، نخست باندهای مافیایی رژیم عقب نشسته و اعلام کردند بازرسان بین المللی انرژی اتمی میتوانند از” سایت نظامی پارچین” دیدن کنند. در حالی که پیش از این بهانه رژیم برای جلوگیری از بازرسی پارچین،” نظامی “بودن آن و تکیه بر این بود که بازرسان باید از” سایت های اتمی” ایران بازرسی کنند و ماموریت آنها شامل سایت های نظامی نمی شود ، اما این بار با سرعت اعلام نمودند بازدید از سایت نظامی پارچین بلا مانع است. از سوی دیگر هم خانم” کاترین اشتون “سخنگوی ” 1+5 ” شب گذشته اعلام نمود مذاکرات از سر گرفته میشود . جالب تر اینکه اقای اوباما نیز اعلام کرد با توجه به پذیرش بازرسی پارچین توسط رژیم ایران هنوز باید به ” دیپلماسی ” فرصت داد . اینها همه از جمله تاثیرات اولیه تحریم فعال انتصابات رژیم است و :

باش تا صبح دولتت بدمد کین هنوز از نتایج سحر است .

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.