adpoi 01

سی و سه سال گذشت !

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

adpoi 01

adpoi 01هم میهنان آزادیخواه؛

سی و سه سال همراه با سرکوب مداوم، نقض تمامی آزادی ها و حق حیات و معاش و زیر پا گذاشتن حداقل های اعلامیهء جهانی حقوق بشر، در ایران می گذرد. تجربهء سی و سه سال گذشته بروشنی نشان می دهد که حاکمیت مذهبی در ایران، برغم خیزها و افت های «حیات» خویش و برغم انواع تغییرات در روش حکومت خود، قادر به تامین این حقوق نخستین برای مردم ایران نمی باشد. به باور ما این ضعف تاریخی از ماهیت این نظام ظلم و تبعیض است و از جوهر  قانون اساسی این نظام بُرون می تراود.

از این رو انجمن ما نظام حاکم را سد اصلی استقرار آزادی در ایران می داند و در دفاع از حقوق حقهء مردم ایران خواستار نفی تمامیت این نظام بوسیلهء نیروی لایزال ِمردم ِمتحد در سراسر ایران است. در این راستا از همهء افراد و تشکل های آزادیخواه در سراسر جهان دعوت می کنیم تا دوازدهم فروردین ماه سال نود و یک را به کارزاری در نفی تمامیت این نظام و انتقال مستقیم قدرت به مردم سراسر ایران، تبدیل نمائیم.

انجمن ما به سهم خود از شما دعوت می نماید تا در روز شنبه سی ام ماه مارس دو هزار و دوازده، در اعتراض به تمامیت نظام جمهوری اسلامی، به تظاهرات ایستاده بپردازیم. محل و ساعت برگزاری این تظاهرات در پاریس را متعاقبا به اطلاع آزادیخواهان خواهیم رساند.

نه به هرگونه دخالت خارجی در ایران

نه به نظام جمهوری اسلامی در ایران

زنده باد آزادی و برابری

انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران – پاریس

adpoi@hotmail.fr

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.