amin movahedi 01

گویا نیوز، یا چرکنویس حسین شریعتمداری

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

amin movahedi 01

amin movahedi_01امین موحدی

سایت گویا نیوز که معرف حضور همگان میباشد ،در بالای صفحه و در سمت راست آن ،آگهی‌‌های سازمان سیا چاپ میشود و همین امر علاوه بر به اشتباه انداختن مراجعین به سایت که میپندارند با یک سایت سوپر بر انداز مواجه هستند ،بهانه به دست حسین شریعتمداری نیز داده است تا این سایت راوابسته به سازمان سیا معرفی‌ کرده و جالب آنجاست که هر روز نیز از این سایت به اصطلاح سازمان سیا! مطلب در روزنامه کیهان چاپ میشود!

جدای از تک نویسندگان مستقل و در ستیز مدنی با جمهوری اسلامی ،عمده نویسندگان این سایت از وابستگان نظام یاهمان اصلاح طلبانی هستند که هنوز هم که هنوز است سنگ ولایت و امام راحل را بر سینه میزنند ،طیف دیگری از نویسندگان این سایت کسانی‌ هستند که از فضای این سایت برای دعواهای جناحی و شخصی‌ استفاده میکنند.

در حالیکه تمام تلاش مبارزین و آنها که دل در گرو آزادی ایران دارند بر این است که دعواهای جناحی و شخصی‌ پایان پذیرد تا همه نیرو‌ها زیر چتر واحدی علیه جمهوری اسلامی گردهم آیند ،این اقدام سایت گویا نیوز در دامن زدن به اغتشاشات میان گروه‌ها و اشخاص ،بزرگترین خدمت به رژیم اسلامی تلقی‌ میشود و و ناب‌ ترین سوژه‌ها برای حسین باز جو را فراهم می‌کند.

سمت چپ صفحه گویا نیوز” در بست” در اختیار اصلاح طلبان حکومتی و یا “مچ گیرانی” است که به دنبال تخریب این و آن هستند .البته باز هم تکرار می‌کنم این جدای از نویسندگان و اشخاص مستقلی چون خانم شکوه میرزادگی و یا الاهه بقراط میباشد که گاه و بیگاه برای خالی‌ نبودن عریضه مطالبی‌ از آنها در سایت گویا نیوز چاپ میشود.

روزی نیست که حسین شریعتمداری مطلبی به نقل از سایت گویا نیوز در کیهان چاپ نکند و در آن نقل قولها،مطالب تخریبی علیه اپوزیسیون و مبارزات مردم ایران در دستور کار نباشد ،البته همه مطالب تخریبی‌ چاپ شده در کیهان مستند و به نقل از گویا نیوز میباشد .در واقع گویا نیوز تبدیل به چرکنویس مشق شب حسین شریعتمداری شده است و هر مطلبی در تخریب مبارزه و مبارزین ابتدا در سایت گویا نیوز چاپ میشود و فردای آن‌روز با اندکی‌ ادیت ، سر از کیهان دولتی جمهوری اسلامی در می‌اورد .

آخرین دست پخت گویا نیوز از این دست ، اقدام به تخریب آقای رضا پهلوی پس از اقدام ایشان درطرح شکایت علیه خامنه ای‌ میباشد . شکایت آقای رضا پهلوی علیه خامنه ای‌ باز تاب بسیار زیادی در رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور و رسانه‌های بین المللی داشته است .به همین دلیل گویا نیوز در اقدامی شتاب آلود ،مقالاتی تحت عناوین “برسد به دست آقای رضا پهلوی و آقای پهلوی و سوالات پیش رو ” از” علی‌ تیز قدم” نامی‌ چاپ کرده است که عمده مقالات وی در سایت جرس چاپ میشود.

آقای علی‌ تیز قدم درمقالات خود که در سایت گویا چاپ شده با بغض و خشم فراوان علیه اقدام آقای رضا پهلوی قلم فرسایی کرده و ضمن اینکه نگرانی‌ خود را از شکایت آقای رضا پهلوی علیه سید علی خامنه ای پنهان نکرده ،به شکلی‌ سعی‌ کرده است که به خامنه ای‌ این اطمینان خاطر را بدهد که شکایت آقای رضا پهلوی راه به جایی‌ نخواهد برد .این اطمینان خاطر دادن به آقای خامنه ای‌ ،در واقع دادن مجوز به ایشان در کشتار و جنایت بیشتر می‌‌باشد .به احتمال قوی این مقالات طی‌ روز‌های آینده دستمایه حسین شریعتمداری در تخریب آقای رضا پهلوی و اقدام ایشان در شکایت از خامنه ای‌ خواهد بود.

صبر می‌کنیم و ادامه مطلب در مورد سایت گویا نیوز را به پس از باز نشر مقالات آقای تیز قدم در کیهان وا میگذاریم .البته این پیش بینی‌ ما از نظر آقای حسین شریعتمداری پنهان نخواهد ماند لذا ممکن است حسین شریعتمداری، برای در امان ماندن ولونرفتن “چرک نویسان” خود در سایت گویا نیوز، در باز نویسی و باز نشر این مقالات چرک نویس ،تجدید نظر نماید،لذا زیاد منتظر حسین بازجو نخواهیم ماند و کارخودرا پی خواهیم گرفت.

در هر حال، آنچه که نوشتم مقدمه ای‌ بر، بررسی‌ها در مورد سایت گویا نیوز میباشد که در مقالات بعدی بیشتر و جامعتر به آن پرداخته خواهد شد .

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.