rafigh taghi_01

شیطان، اسلام راساخت و رسولی فرستاد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

rafigh taghi_01

rafigh taghi_01امین موحدی

گردن زدن ،بریدن دست و پا،پرتاب از بلندی،سنگسار،نابرابر شمردن انسانها(نابرابری حقوق زن و مرد)،مجاز شمردن دست یازی به زنان و کودکان دشمنان،شلاق زدن،از حدقه در آوردن چشم،ترور ،و …همه و همه این اعمال شیطانی که هر کدام از آنها به تنهایی‌ برای اثبات شیطانی بودن مکتبی‌ که آنرا توصیه می‌کند کافیست،در دینی به نام اسلام جمع شده اند .کلکسیونی از کارهایی که شیطان برای عذاب بشریت انجام میدهد و تجویز می‌کند.

تقدیم به رافق تقی‌ لی ،نویسنده ای‌ که به دست سربازان شیطان کشته شد .

همه اعمال شیطانی و دستور ارتکاب آنها در دینی و در کتابی جمع شده که ادعای آسمانی بودن دارد. ارتکاب جرم علیه بشریت چگونه میتواند دستور خدا باشد؟

البته زمانی‌ میتوان همه اینها را دستور خدا دانست که خدا خودشیطان بوده باشد!

شیطان قسم خورده است که انسان را راحت نگذارد و به عهد خویش وفامیکند.

او که نمی‌توانست خدا را مجبور به تنها گذاشتن انسان نماید ،روشی‌ دیگر برگزید و انسان را مجبور کرد تا خدا را تنها بگذارد .

وقتی‌ که شیطان در مصاف با خدا مغلوب شد ،اسلام را ساخت و خود را خدا نامید . اسلام را ساخت و تمام زشتی‌های عالم را به نام دستورات خدا در کتابی مکتوب نمود ،جنود خود را، جنود خدا نامید و به آنها دستور قتل و تجاوز داد:

{سوره مائده آیه۳۳ :إِنَّمَا جَزَاء الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا أَن یُقَتَّلُواْ أَوْ یُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ یُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الآخِرَهِ عَذَابٌ عَظِیمٌ.

سزاى کسانى که با خدا و پیامبر او مى‏جنگند و در زمین به فساد مى‏کوشند جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت‏ یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند این رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.

سوره مائده آیه ۳۸:وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَهُ فَاقْطَعُواْ أَیْدِیَهُمَا جَزَاء بِمَا کَسَبَا نَکَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.

و مرد و زن دزد را به سزاى آنچه کرده‏اند دستشان را به عنوان کیفرى از جانب خدا ببرید و خداوند توانا و حکیم است.

سوره توبه آیه۱۲۳:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلِیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَهً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ.

ای کسانیکه ایمان آورده اید، کافرانی که نزد شمایند را بکشید! تا در شما درشتی و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است.

سوره التوبه آیه ۲۹:

قَاتِلُواْ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْیَوْمِ الآخِرِ وَلاَ یُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ یَدِینُونَ دِینَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِینَ أُوتُواْ الْکِتَابَ حَتَّى یُعْطُواْ الْجِزْیَهَ عَن یَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ.

کسانی را از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمیکنند و دین حق را نمیپذیرند بکشید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند.

سوره محمد آیه۴:فَإِذا لَقِیتُمُ الَّذِینَ کَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء

چون با کافران روبرو شدید، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکندید، اسیرشان کنید و سخت ببندید. آنگاه یا به منت آزاد کنید یا به فدیه.

سوره احزاب آیه ۶۱:مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلًا.اینان لعنت شدگانند. هرجا یافته شوند باید دستگیر گردندو به سختی کشته شوند.

سوره الانفال (غنایم جنگی) آیه۱۲ :

إِذْ یُوحِی رَبُّکَ إِلَى الْمَلآئِکَهِ أَنِّی مَعَکُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِینَ آمَنُواْ سَأُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ کُلَّ بَنَانٍ.

و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.

سورهُ توبه آیه۵:

فَإِذَا انسَلَخَ الأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُواْ الْمُشْرِکِینَ حَیْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُواْ لَهُمْ کُلَّ مَرْصَدٍ فَإِن تَابُواْ وَأَقَامُواْ الصَّلاَهَ وَآتَوُاْ الزَّکَاهَ فَخَلُّواْ سَبِیلَهُمْ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ.

پس چون ماههای حرام به سر آمد  آنگاه مشرکان را هر جا یافتید به قتل رسانید. و آنها را دستگیر و محاصره کنید . و هر سو در کمین آنها باشید. چنانچه توبه کردند و نماز به پای داشتند و زکات دادند پس از آنها دست بدارید. که خدا آمرزنده و مهربان است.

سوره بقره آیه۱۹۱:

وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ وَالْفِتْنَهُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى یُقَاتِلُوکُمْ فِیهِ فَإِن قَاتَلُوکُمْ فَاقْتُلُوهُمْ کَذَلِکَ جَزَاء الْکَافِرِینَ.

هرجا که آنها را بیابید بکشید و از آنجا که شما را رانده اند، برانیدشان، که فتنه از قتل بدتر است. و در مسجد الحرام با آنها مجنگید مگر آنکه با شما بجنگند. و چون با شما جنگیدند بکشیدشان که  این است پاداش کافران.

ودهها دستور دیگر در اینمورد که برشمردن همه آنهادر حوصله این بحث نخواهدبود.}

شیطان برای اعلام خدایی خویش سوزانترین و خشکترین  و فقیرترین نقطه دنیا در آن زمان را انتخاب کرد .

آنگاه که خدا همه جا بود ،کعبه ای‌ نبود،و شیطان در جستجوی جایی برای حکمرانی خویش، کعبه را برگزید ،کعبه ای‌ که پیش ازاسلام توسط ابراهیم بنا نهاده شد تاخانه خداگردد ،گویا میبایست سرای هر چیزی باشد غیر از خدا .

قبل از اسلام و فتح مکّه، کعبه مملو از بت بود و بعد از فتح مکّه توسط محمد در رمضان سال هشتم هجری  ،برای اقامت خدایی بازسازی شد که دستور قتل و کشتار میداد.

آنگاه که خدا بود کعبه ای‌ نبود و آنگاه که عمارت کعبه برای امارت شیطان،بازسازی شد دیگرهرگز خبری از آن خدای مهربان نشد.

محمد رسول الله ،این رسول “الله ساکن خانه ای‌ با پرده‌های سیاه” دستور داد برای دیدار خدا فقط باید به کعبه آمد ،تو گوئی خدا از همه جا رفته  و فقط در کعبه ساکن شده بود.

شیطان  برای انکه خدای حقیقی‌ را محدود کرده و به فراموشخانه بسپارد ،کعبه را  تنها اقامتگاه خدا نامید و قلمرو خدایی را محدود به عمارتی با پرده‌های سیاه نمود .شیطان موفق شد خدا را از دلها خارج و به جهنمی ترین نقطه دنیا تبعید نماید .

شیطان موفق شد خدایی را که انسان هر لحظه با او بود از او بگیرد و خود به جای خدا درجایی به نام عمارت کعبه ،آغاز به امارت نماید .واین آغاز حکومت شیطان بود.واینچنین هرسال میلیونها انسان  به جای دیدار با خدا به زیارت شیطان نائل میشوند و با اوبیعت میکنند

ادامه خواهد داشت…

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.