shapour bakhtiar 03

بختیار، سیاست‌مداری که در تاریخ بزرگ شد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

shapour bakhtiar 03

shapour_bakhtiar_03.jpgدر روز جمعه ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ میلادی به مناسبت بیستمین سالگرد ترور ناجوانمردانه دکتر شاپور بختیار همایشی با عنوان آشنائی با اندیشه های دکتر شاهپور بختیار در کتابخانه کنزینگتون شهر لندن به تلاش نهاد تریبون آزاد از ساعت ۶ تا ۱۰ شب برگزار شد.

سخنرانان این پنل عبارت بودند از : دکترحسین باقرزاده- نویسنده – فعال حقوق بشر, دکترمنوچهر ثا بتیا ن- نویسنده وفعال سیاسی ,آقای محسن خاتمی فعال سیاسی ,

سرکارخانم ناهید حسینی – نویسنده وفعال سیاسی , دکتر هادی زمانی – نویسنده – اقتصاد دان – فعال سیاسی , سرکارخانم لعبت والا – شاعر- نویسنده ,دکتر علیرضا نوری زاده- روزنامه نگار – تحلیلگر سیاسی و سرکار خانم گیتی کاوه که بعنوان گرداننده پنل در انجا حظور و در فاصله زمانی سخنرانان مطالب و قطعاتی را از دکتر شاهپور بختیار برای حاضران قرائت میکردند.

در این همایش سخنرانان با بیان اهداف و دیدگاههای و خاطراتی از دکتر شاهپور بختیار و حکومت ۳۷ روزه اش یاد و نام او را گرامی داشتند . سرکار خانم لعبت والا نیز اشعاری از سروده هایش را به سمع حاظران رساند, که یکی از این اشعار در مدح دکتر شاهپور بختیار بود . در این جا نظر شما را به دقایقی از این همایش جلب میکنم.

{youtube}vywk_llEBHM{/youtube}

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.