amin movahedi 01

کنگره ملی‌ یا کنگره محفلی؟

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

amin movahedi 01

amin_movahedi_01امین موحدی

آنها که روزی هرچه میتوانستند ظواهر و سمبلهای ملی‌ را نابود کردند و حداقل خدمتگزار سیستمی‌ بودند که چنین کرد ،چه شده است که از واژه ملی‌ استفاده میکنند ؟ تلاش برای تشکیل کنکگره ملی‌ توسط مجتبی واحدی من را به یاد استفاده ابزاری احمدی نژاد و مشایئ از نام کوروش میاندازد . ایشان خود را در نقش رهبر” کنگره هنوز تشکیل نشده” گذاشته و میفرمایند: من آماده هستم با هر آنکه به اشتباهاتش اعتراف نماید مذاکره نمایم!

عجبا آقای واحدی ،شما کی‌ قرار است به اشتباهاتتان اعتراف فرمایید؟ چرا کسی برای صحبت و مذاکره با شما شرط و شروط تعیین نمیکند ؟شما کی‌ قرار است به اشتباهات عمدی خود ،در سلب بهترین فرصت از ملت ایران برای تغییر قانون اساسی باسمه ای‌ جمهوری اسلامی که در دوران ۸ سال دولت خاتمی‌ ،پیش آمده بود ،از ملت ایران عذر خواهی فرمایید؟شما کی‌ قرار است بابت سرخورده کردن ملت ایران از بزرگترین خیزش ملت ایران،موسوم به جنبش سبز ،از مردم عذر خواهی کنید ؟آیاشما نبودید که با واژه‌هایی‌ نظیر دوران طلایی‌ امام راحل و اجرای بدون تنازل قانون اساسی ،حتا شعار‌های مردم را در همان رسانه‌‌هایی‌ که روزی رسانه‌‌های استکباری شان مینامیدید، تحریف فرمودید؟ شما و آقای کدیور کی میخواهید از مردم ایران و اپوزیسیون عذر خواهی کنید؟این شما هستید که باید برادری تان با ملت و ملیّت را ثابت کنید نه اپوزیسیونی که برایش شرط و شروط میگذارید .

بهتر است به جای اپوزیسیون ملی‌ ،بر روی شرکت افرادی نظیر مشایی و احمدی نژاد در این کنگره به اصطلاح ملی‌تان حساب و ازهم اکنون ،برای احمدی نژاد هم یک کرسی در آن رزرو فرمایید .

نام “ملی‌” زیبنده جلسات محفلی عدهای‌ نیست که زمانی برای نابودی هر آنچه که نشانی از ملیّت و ملی‌ گرایی داشت همت گذاشتند .

بهتر است به جای کنگره ملی‌ نام کنگره محفلی بر آن بگذارید ،چرا که کنگره ملی‌ با آدمهای غیر ملی‌ قابل تشکیل نمی‌باشد.

تشکیل کنگره ملی‌ امری محتوم است اما نه به امرو همت “امّت گویان”مخالف ملت.

به قول دوست نادیده و گرمی‌‌ام آقای نوری علا ،گویا همه چیز باسمه ای‌ شده است .آنها که در مکتب اسلام و نظام اسلامی بزرگ شده اند ،حتا بریدگان آنها نیز تمایل شدیدی به باسمه کاری و تفسیر به رای تمامی تعاریف دردنیای سیاست دارند.

آنها که زمانی همه خارج نشینان را مزدور آمریکا و اسراییل می‌دانستند چه شده است که اینک که خود خارج نشین شده اند برای جلب نظر آنهائی که روزی استکبار جهانی‌ اش می‌نامیدند، حاضر به هر نوع شعبده بازی ولفاظی شده اند؟

آنها که زمانی اپوزیسیون خارج را بی‌ اثر و متوهّم میخواندند چه شده است که اینک ، همان اپوزیسیون بی‌ اثر ! را برای تشکیل کنگره ملی‌دعوت میکنند؟

تا اینجای کار مشکلی نیست و میتوان با اندکی اغماض چنین استدلال کرد که آنها متحول شده و به آدمهای ملی‌ تبدیل گشته اند ،امامشکل آنجا آغازمیشود که حضرات متحول شده ،برای دیگرانی که از ابتدا ملی بوده اند ،شرط و شروط میگذارند و آمادگی‌ خود رابرای مذاکره با آنها اعلام میکنند مشروط بر اینکه ابتدا” اپوزیسیون “اعتراف به اشتباهات گذشته خود بنمایند .

آقای واحدی گویا تلوزیون جمهوری اسلامی را با کنگره ملی‌ اشتباه گرفته اند و بسیار علاقمند به اعترافگیری میباشند .

اعتراف گیری ، مچچ گیری ،توّاب سازی ،همان سیاق جمهوری اسلامی است که اکنون خدمتگزاران و پرورش یافتگان حتی متحول شده آن نظام، قادر به ترک آن عادت زشت نیستند چرا که ترک عادت موجب مرض است .

تشکیل کنگره ملی‌ ایده بسیار خوبی‌ است و هر ایرانی معتقد به آزادی از آن حمایت می‌کند اما اولا این ایده ،ایده جدیدی نیست که مثلا آقای واحدی آنرا کشف کرده باشد و به دیگران برای حضور در آن شرط و شروط تعیین نماید ،و دوما اینکه این ما هستیم که باید از آقای واحدی برای شرکت و حضور در جایی‌ که نام ملی‌ را با خود یدک می‌کشد بخواهیم ملی‌ بودن خود را ثابت نماید نه اینکه ،ایشان امتحان ورودی برای اپوزیسیون بگذارند.

اقدام آقای واحدی و اصلاح طلبان غیر ملی‌ برای تشکیل کنگره ملی‌ و تعیین شرط و شروط برای اپوزیسیون سابقه‌ دار و ملی‌ ایران در خارج ، مصداق ضرب المثل” مرده ،مرده شور را می‌شوید” است وبس .

جنازه متعفن نظام اسلامی حاکم بر ایران، شسته شده کفن پیچ، آماده دفن است آنگاه آقای واحدی میخواهند به جای کمک به دفن این جنازه متعفن ،حاضرین در مراسم دفن نظام را بشورند و کفن کرده ،دفن فرمایند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.