thumb

فستیوال آب بازی در بوستان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

thumb

 

thumb


مدیر عامل اراضی عباس آباد در واکنش به بروز بی‌اخلاقی و اعمال منافی عفت در بوستان آب و آتش گفت که نیروی انتظامی هم نمی‌توانست افراد هنجارشکن را متفرق کند. بهنام اتابکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با بیان اینکه روز گذشته عده‌ای در یک هماهنگی قبلی در پارک آب و آتش حضور یافته و تصمیم گرفته بودند روی یکدیگر آب بپاشند، گفت: افرادی که اقدام به آب ‌بازی کرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادی افراد با حجاب نیز در پارک حضور داشتند. وی با بیان اینکه از اتاق کنترل وضعیت را بررسی کرده‌ایم گفت: شیرهای آب پارک به دلیل استفاده بیش از اندازه از بین رفته بود و مجبور شدیم آب آنها را قطع کنیم.
وی اضافه کرد: تعداد زیادی کیسه نایلون روی زمین ریخته شده بود که افراد آن را از آب پر کرده و به هوا پرتاب می‌کردند و مهم نبود که روی سر چه کسی فرود می‌آید. وی بیان کرد: از بلندگو اعلام کردیم نایلون‌ها باعث شده است سنسورها از کار بیفتد. به همین دلیل آب را قطع کردیم و ساعت حدود ۱۲ این افراد متفرق شدند.
به گفته اتابکی نیروی انتظامی نیز نمی‌توانست آنها را متفرق کند و از حدود ساعت ۹ تا ۱۲ این افراد اقدام به آب‌بازی کردند و با قطع آب آنها را متفرق کردیم.

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.