بهتر آن است که با شرکت در مراسم تجلیل از صحنه فعال خارج گردیم تا مجلس ترحیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بهتر آن است که با شرکت در مراسم تجلیل

از صحنه فعال خارج گردیم تا مجلس ترحیم

نامه صادق محمودی و هوشنگ هوشمند اعضای شورایعالی جبهه ملی اروپا به عبدلعلی برومند

 
جناب آقای ادیب برومند، استاد گرامی
با عرض سلام.
ما دو نفر از اعضای قدیمی جبهه ملی ایران- اروپا بر آن هستیم که به علت کهولت و خستگی، صحنه فعال سیاسی شورای عالی جبهه ملی را به جوانتر ها سپرده و خود بعنوان هیئت امنا یا شورای داوران به همکاری ادامه دهیم. با توجه به پیام آنجناب به “کنگره” به اصطلاح ” سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور” نگرانیم که تصمیم ما را نوعی واکنش به “پیام” نامبرده تلقی فرمایید.
جنابعالی در آن پیامتان به “دفتر کاغذپراکنی”…، غیر مستقیم جبهه ملی ایران- اروپا را مخاطب قرارداده و نوشته اید:

“دعا کنید خداوند جبهه ملی را از شر افراد بی سرو پای فحاش و رذالت پیشه مصون دارد”.

اجازه فرمایید این اشخاص بی سر و پا را به آنجناب معرفی نمایم: گروهی از این افراد … بیش از چهل سال در صحنه سیاسی خارج، منجمله کنفدراسیون فعال بوده و همراه با سایر یارانشان پرچم جبهه ملی را در اروپا برافراشته نگهداشته اند و حضور سیاسی جبهه ملی در اروپا و آمریکا مدیون سالها تلاش و فداکاری های مجموع آنان هم می باشد. بخش دیگری از این “فحاشان” استاد بزرگ سال ها است که جبهه ملی ایران را در در کشورهای بلژیک، هلند، آلمان، انگلستان، سوئد و قبرس ایجاد نموده و بعنوان سازمان جبهه ملی در صحنه سیاسی اروپا فعال واقعی بوده اند و تنها کاغذپراکنی نکرده اند.

گروه سوم از مخاطبان “بی سرو پای” شما استاد گرانقدر کسانی هستند چون آقای هوشنگ هوشمند که با بیش از سی سال در جبهه ملی ایران/تهران در کنار جنابعالی و سایر یاران بوده و سی سال هم در بلژیک فعالیت جبهه ای دارند. دیگر تنی از این گروه بقول آنجناب، “رذالت پیشه” کهنه سربازی بنام صادق محمودی است که از سال ۱۳۲۵ در دفتر شادروان دکتر خنجی با زنده یادان مسعود حجازی و حسن خرمشاهی در مکتب مصدق و جبهه ملی ایران فعالیت داشته است.

استاد گرامی این است سابقه سیاسی خسانی که جنابعالی از خداوند میخواهید که جبهه ملی را از شرشان حفظ نماید. تردید ندارم که بدترین دشمنان جبهه ملی تا این حد مورد مهر شما نبوده اند که ما.

جناب ادیب، منصفانه نبود که آنانکه مصاحبه مطبوعاتی جنجال برانگیز شما را منتشر کردند و به آگاهی دوست و دشمن رساندند و باعث شدند که به آبروی شما و اعتبار بیش از ۶۰ ساله جبهه ملی ایران لطمه وارد شود، مورد خطاب و عتاب و اعتراض قرار میگرفتند؟

استاد محترم، جنابعالی به خاطر ۶۰ سال تلاش در جبهه ملی کماکان مورد احترام ما هستید و به همین دلیل نظر شما برای ما مهم است. آقای هوشمند و من(صادق محمودی) به علت کهولت و خستگی و بخصوص فراموشکاری میل داریم، قبل از اینکه ما را کنار بگذارند، خود از صحنه سیاسی کنار رفته و پرچم پرافتخار جبهه ملی را در اروپا به جوان تر ها بسپاریم. بهتر آنست که با شرکت در مجلس تجلیل از صحنه فعال خارج گردیم، تا با مجلس ترحیم!

جناب آقای ادیب، استاد گرامی

لطفا نظر خود را در مورد برگزاری مجلس تجلیل و سپردن پرچم جبهه ملی ایران به جوان ترها را اعلام فرمایید.
پاینده ایران

صادق محمودی/ عضو شورایعالی جبهه ملی ایران- اروپا
هوشنگ هوشمند/ عضو شورایعالی جبهه ملی ایران- اروپا
یکم مرداد ۱۳۹۰

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.