سید محمدرضامدحی؛ سرلشکرسپاه پنج هزار نفری و آقای نوری‌زاده…

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

امین موحدی

اینک باید از آقای نوری‌زاده پرسید که این جریان نفوذی تا کجا می‌تواند در میان اپوزوسیون پیش رفته باشد وچه تضمینی وجود دارد که فردا، آقایان امیر ارجمند و یا واحدی و مزروعی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی آفتابی نشوند؟بر «مدحی‌»ها سرزنشی وارد نیست که آنها بر اساس ماموریت جمهوری اسلامی فقط انجام وظیفه می‌کنند اما سوالات  بسیاری در خصوص مداحان «مدحی‌»ها وجود دارد.

دو سال است فریاد می‌زنیم مینوسیم که ای مردم! این جماعت وابسته به نظام  که با چپاول سرمایه‌های مردم ایران در خارج کشور آشیانه گزیده و مدام به نام مردم ایران در رسانه‌ها و توسط به اصطلاح مفسرین خبری و سیاسی تبلیغ شده و جنبش سبز را ملک مشاء امام راحل خویش می‌دانند به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و نباید به زنده و مرده این عناصر اعتماد کرد. هر چه ما بیشتر نوشتیم بیشتر متهم به تفرقه گشتیم. کار بدانجا رسید که هویت این افراد معلوم‌الحال مجهول‌الهویه در رسانه‌ها تایید گردیده و به شکلی سنگ‌ها را بستند و سگ‌ها را رها کردند.

آنها که نوشته‌های اینجانب را دنبال می‌کنند میدانند که من کسی نیستم که به کسی نان قرض دهم و با کسی تعارف داشته باشم بنابر این صریح و  بی‌پرده از معرف اصلی ایشان یعنی آقای نوری‌زاده می‌پرسم: آقای نوریزاده چه پاسخی در برابر این رسوایی دارید؟

لطفآ نگویید که اشتباه کردم و نگویید که نمی‌دانستم که همواره ادعا نموده‌اید که ارتباط نزدیکی با بدنه سپاه و اطلاعات و نیرو های نظامی رژیم دارید (دقیقه ۴ به بعد را بشنوید) و انسان‌های با شرفی  که در بدنه نظام هستند و از نظام بریده‌اند با شما در ارتباطند. حتی در مصاحبه‌ای که آنرا از سایت خودتان در بالا  لینک کرده‌ام فرموده‌اید که «محقق» نامی که به شما اطلاعات می‌رسانده همان سردار مدحی می‌باشد و شما در همانجا اذعان کرده‌اید که با ۴ ویا ۵ هزار افراد سپاهی دیگر در ارتباط هستید؟!

آقای نوری‌زاده همه پنج هزارنفر پاسداری که با آنها در ارتباط هستید  همه آنها  مانند مدحی هستند؟

آیا به قول خودتان بعد از «چهل سال کار روزنامه‌نگاری» کماکان خود را غیر قابل اشتباه می‌دانید؟ آقای نوری‌زاده! در مورد ادعای  بزرگ‌تان پیرامون ارتباط‌تان با ۵ هزار نفر در سپاه پاسداران چه سندی دارید؟

آقای مدحی همان‌جا در آن مصاحبه می‌فرمایند که حزب‌اللهی هستند و خواهند بود. بر چه اساسی شما یک حزب‌اللهی را که همچنان خود را  حزب‌اللهی می‌خواند، این چنین تبلیغ کرده و تحویل رسانه‌ها داده‌اید؟ آیا نمی‌شود نتیجه گرفت که شما از اعتبار شغل روزنامه‌نگاری، استفاده ابزاری کرده‌اید؟

ارتباط شما با یک سپاهی معامله گر الماس و معرفی وی به عنوان یک اپوزوسیون، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

آقای نوری‌زاده! سرلشکر سپاه پنج هزار نفره مورد ادعایتان در سپاه پاسداران، اکنون دراردوگاه  دشمن به سر می‌برد و ما نسبت به اصالت ادعای‌تان و وجود چنین «لشکر اطلاعآتی» شما دچار شک و تردید جدی هستیم که این شک و تردید می‌تواند در مورد خود شما نیز مطرح گردد.

 ارتباط شما با جنبش «جمع یاران» و نقش این الماس فریب در آن جنبش چیست؟ چه کسی این فرد را با کسانی مرتبط کرده است تا از جانب مردم ایران، دولت در تبعید تشکیل دهد؟

 سوالات دیگری دراین مورد و نیز موارد دیگری همچون  «کمپین سفارت سبز» و آقای جهانشاهی وجود دارد که باید به آنها پاسخ گفت. ارتباط آقای جهانشاهی و آقای حیدری کنسول بریده رژیم در نروژ  قابل انکار نیست و این‌که چگونه دخالت مدحی و جهانشاهی در امور کمپین سفارت سبزمورد  اعتراض آقایان ابوالفضل اسلامی.درویش رنجبر,حسین علیزاده و فرزاد فرهنگیان  قرار گرفت و با حمایت  آقای محمد رضا حیدری از مدحی و جهانشاهی منجر به جدایی آن چهار نفر از کمپین گردید نیز  جای تامل دارد.

ارتباط آقای حیدری با جهانشاهی و مدحی چه می‌تواند باشد؟ با جدایی آن چهار نفر از کمپین ؛عملا این کمپین از هم پاشد گر چه فقط نامی از آن باقی است. دخالت  مدحی و جهانشاهی با حمایت آقای محمد رضا  حیدری منجر به صدور بیانیه‌ای گردید که گویا «معترضین» از کمپین اخراج شده‌اند! حال سخن اینجاست: اینک که ارتباط آقای امیر حسین جهانشاهی با آقای مدحی روشن است و نفوذی بودن آقای مدحی به میان آمده  و نیز نقش جریان  «موج سبز» در این مورد که بانی آن آقای جهانشاهی می‌باشد به راحتی می‌شود نتیجه گرفت که  اعتراض آن چهار نفر به آقای حیدری  و خلع ایشان از سخنگویی «کمپین سفارت سبز» بی‌مورد نبوده است و در آن زمان نیز زمزمه مشکوک بودن جریان مدحی و جهانشاهی و نفوذ آن به کمپین مطرح بوده است.

اینک باید از آقای نوری‌زاده پرسید که این جریان نفوذی تا کجا می‌تواند در میان اپوزوسیون پیش رفته باشد وچه تضمینی وجود دارد که  فردا، آقایان امیر ارجمند و یا واحدی و مزروعی در صدا و سیمای  جمهوری اسلامی آفتابی نشوند؟ آیا وقت آن نرسیده است دست وابستگان رژیم همچون مدحی و مداحان آنها و کسانی که سعی در ارتباط گرفتن با آنها بر اساس منافع شخصی می‌نمایند، از میان اپوزیسیون و خصوصا جنبش سبزکوتاه شود؟
 
 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.