فریاد از این همه بیداد بیانیه جبهه ملی ایران- آمریکا و اروپا در محکومیت قتل بانو هاله سحابی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دیروز در مراسم خاکسپاری زنده یاد مهندس عزت الله سحابی فرزند شادروان دکتر یدالله سحابی، مبارز میهندوست ملی- مصدقی که در طول عمر خود همواره در پیکار با استبداد بود و برای آبادانی و آزادی ایران هرگز آرام نگرفت، تنها فرزند او بانو هاله سحابی، شیرزنی که همانند پدرش در میان "مادران صلح" و دیگر بخشهای جنبش آزادی – و دموکراسی خواهی ملت ایران شرکت داشت و برای دیدن پدر بیمارش از زندان رژیم "مرخصی" گرفته بود، زیر مشت و لگدهای دیوصفتان مزدور جمهوری اسلامی جان باخت و همراه پدر شد.

این فاجعه آشکارا  نشان میدهد که رژیم جمهوری اسلامی و در راسش علی خامنه ای و اوباش حامی او در چه موقعیت متزلزلی قرار گرفته اند که حتی از خاکسپاری  رادمردی مبارز، ملی و مذهبی می ترسند، خاکسپاری شخصیتی که بر گردن تک تک حکام کنونی حق بزرگی داشت. این رویداد جانگداز نمونه و نمادی از جور و ستمیست که در وجوه گسترده ای سالهاست بر ملت ایران میرود و از قرار معلوم تا فروپاشی این دستگاه جهنمی ادامه خواهد داشت.
خانواده سحابی که سه نسل مبارز میهندوست و آزادیخواه به تاریخ جنبش های آزادیخواهی ایران عرضه کرده است مایه افتخار و سربلندی همه ایرانیان آزادی خواه میباشد. تا چنین ایرانیانی همواره در صحنه سیاسی پدیدار می شوند، ایران هرگز نخواهد مرد.
جبهه ملی ایران – اروپا و آمریکا این ضایعه بزگ را به همه آزادگان ملت ایران، به بانو زهرا سحابی، به همسر خانم هاله سحابی و دیگر بازماندگان خانواده محترم سحابی و همه یاران دور و نزدیک این خانواده تسلیت میگوید. این دو بزرگوار رفتند ولی ما بدرستی میدانیم که یادشان زنده و راهشان پر رهرو خواهد ماند. روانشان شاد باد.
پاینده ایران
جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا
یازدهم خرداد ١٣٩٠
 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.