یک اتفاق ساده

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جواد قاسم آبادی

آنهائی که یک اتفاق ساده را پیچیده می کنند بدنبال منفعتی هستند خارج از منافع اتفاقیون! این چند خط بار دیگر اثبات اصل حاضر خواهد بود.
به پایگاه اشرف حمله کرده اند. حمله کنندگان نیروهای مسلح عراقی هستند. کشور عراق در اشغال متفقین است. این بخش از ایرانیان مقیم عراق، اسرای ارتش آمریکا بحساب می آیند.

حال برای اینکه از این هم ساده تر شود و همانطور که عهد کرده ام در کمتر از یک صفحه هم تمام شود، با چند سئوال «بدیهی» زحمت را کم می کنم. به این اسرا حمله می شود. آیا «مسئول اول» این فجایع آن نیروئی نیست که آنها را خلع سلاح کرده  است، به اسارت گرفته است و از ایشان تعهد گرفته است تا دیگر در طول زندگی خود سلاح بدست نگیرند؟

سلاح در دست نگیرند تا هر روز منافعمون اقتضا کرد آنها را با بولدوزر زیر بگیریم! من هر روز که می گذرد درک بهتری از آزادی و  دموکراسی در خاورمیانهء بزرگ عمو سام پیدا می کنم. آیا این عمو سام با ناوگان پنجمش نمی تواند جلوی این جنایتکاران را بگیرد؟

آیا این جنایات بجز برای دلجوئی از دولت «نوین» احمدی-مشاعی و رهبر حاضرشان می تواند صورت گرفته باشد؟

 آیا ارتش آمریکا خود خواهان این تصفیهء خونین مدل عراقی در جهت زمینه سازی برای تحویل مسعود رجوی و همراهانش؛ بمثابه روی دیگر سکهء تعهد آمریکا به عدم تجاوز به خاک و آب و آسمان ایران و نخستین پیش شرط حاکمیت ایران برای سازش با شیطان بزرگ؛ به ایران نیست؟
 
آیا برای جلوگیری از ادامهء این جنایت ها در عراق و عدم استرداد اسرای جنگی و پناهندگان سیاسی و عقیدتی به ایران، راهی بجز فشار جدی به دولت های «متفقین» ِاشغالگر عراق و در راس این دولت ها، دولت «او با ما» نیست، داریم؟

آیا این طنز تاریخ است که هنوز که هنوز است رهبران مجاهدین بجای تائید سیاست های مستقل  نهادهای مستقل مدنی در مورد آیندهء ایران، سیاست های میلیتاریستی دولت های متفقین اشغالگر کشورهای همسایه در مورد حمله به ایران را مورد تشویق قرار می دهند؟

آیا مساله پیچیده بود؟

در ستایش همهء شیر زنان و شیر مردانی که همیشه و همه جا؛ در گذشته و حال و آینده؛ در مقابله با زور و برای در آغوش کشیدن آزادی، جان خود را فدا می کنند،

javad.ghassemabadi@no-log.org

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.