هموطن بپا خیز: تحریم ساندیس و دیگر تولیدات این کارخانه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

م. سیرانی

شاید تیتر این مقاله کوتاه عجیب به نظر برسد، اما شرایط حاکم بر اوضاع ایران این ضرورت را در من ایجاب کرد که چند سطری در این مورد بنویسم. مدتهاست که در خبرها، گزارشات و ویدئو کلیپ‌های ارسال شده از داخل ایران، همگی به پخش ساندیس و دیگر محصولات این کارخانه بین مزدوران این رژیم منحوس پی‌ برده ایم. تقسیم مجانی‌ این تولیدات بین اراذل و اوباشی صورت می‌گیرد که عزیزترین فرزندان این آب و خاک اعم از زنان، دختران، مردان و پسران را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن در خیابانها مورد ضرب، شتم و در شکنجه گاهها مورد انواع و اقسام شکنجه های روحی ، جسمی‌ و حتی تجاوز جنسی‌ قرار میدهند.

این روند بیانگر چند نکته مهم می‌باشد.
۱- صاحب، صاحبان یا مسئولین کارخانه ساندیس عضوی از سران این رژیم منحوس یا از وابستگان یا نزدیکان به یکی‌ از سران این رژیم میباشند.
۲- این کارخانه از برخی‌ از مالیات‌های دولتی معاف و احتمالا دریافت کننده سوبسید قابل توجهی از این رژیم منحوس می‌باشد.   
۳- و در نهایت با نگاهی‌ سطحی و گذرا به این مورد بخوبی در می‌یابیم که صاحبان و مسئولین این کارخانه حاضرند سود و منافع شخصی‌ اقتصادی خود را به هر قیمتی با بی‌شرمی تمام حتی بقیمت خون شریف‌ترین فرزندان این آب و خاک کسب کنند.
ملت شریف و آزاده ایران:
باید به قدرت و توان مبارزاتی خود اعتماد کنیم و بدانیم که به طروق مختلف مبارزاتی میتوانیم در مقابل زورگوی‌های این رژیم قرون وسطایی بایستیم، آنچنان که مردم دیگر نقاط جهان انجام داده اند. مردم برخی‌ از کشورهای آمریکای لاتین و آفریقایی به نشانه اعتراض، در شرایط تاریخی‌ گوناگون محصولات مختلف کمپانیهای بین‌المللی غول پیکری مانند کوکا کولا یا نستله را تحریم کرده اند و از این طریق هم کمپانیها و هم دولت‌های مطبوع خویش را به زانو در آورده و وادار به عقب نشینی کرده اند و به تمامی‌ یا بخشی از خواست‌های برحق خود دست یافته اند. این دقیقا همان روش مبارزاتی است که ما ملت ایران باید در قبال محصولات کارخانه ساندیس انجام دهیم. ما باید در یک اقدام سراسری، به پاس خون ده‌ها هزار نفری که در بیدادگاه‌های این رژیم اعدام شده اند، به پاس تمامی زنان، دختران، مردان و پسرانی که مورد ضرب و شتم و شنیعترین شکنجه‌های قرون وسطایی توسط اراذل و اوباش این رژیم قرار گرفته اند، میتوانیم و باید کلیه محصولات این کارخانه را تحریم کنیم. این یکی‌ از بهترین روش‌های مبارزاتی می‌باشد که در مقابل این چنین وطن فروشان خائنی میتوانیم اتخاذ کنیم، روش مبارزاتی آسانی که طی‌ آن ملت ما هیچگونه تلفاتی نخواهد داد. این تحریم سراسری همچنین درس عبرتی خواهد بود برای تمامی‌ کسانی‌ که در طول ۳۲ سال گذشته بخاطر منافع اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی‌ خویش در شرایط مختلف تاریخی‌ ما را تنها گذشته اند و نه تنها کمکی‌ به جنبش حق طلبانه ملت ایران ننموده‌ اند بلکه با همکاری‌های دامنه دار خود در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی‌ و اجتماعی باعث استمرار و تداوم طول عمر این رژیم ضد بشری شده اند. با شرکت در این تحریم سراسری نگذاریم خون عزیزان از دست رفته مان پایمال گردد، و فراموش نکنیم که در این شرایط حساس تاریخی‌ این وظیفه تک تک هر انسان شریف و آزاده‌ای ایرانی‌ می‌باشد.
        ۱۱.۰۳.۲۰۱۱                 
 

                                                          جامعه رنگین کمان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.