توطئه حکام نظام اسلامی را برای حذف آقایان موسوی و کروبی خنثی سازیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیانیه و هشدار جبهه ملی ایران- آمریکا و اروپا:

هموطنان آزاده،
 با ایجاد جو امنیتی، ترس و وحشتی که حکام جمهوری اسلامی بدنبال دستگیری فعالان سیاسی، صدور احکام سنگین زندان، سرکوب عریان و اعدام های فراوان ایجاد کرده بودند، میپنداشتند که جنبش سبز را پاک سرکوب کرده اند وبا ضرباتی که بر این جنبش زده اند، مردم ایران نیز سر بلند نخواهند کرد.

دژخیمان رژیم چنین می پنداشتند که میتوانند با ضرباتی که به جنبش زده اند، میهن ما را به گورستان خاموشی تبدیل نمایند و مردم ایران نتوانند دگر بار سر بلند کنند. رهبران حکومت گمان می کردند، فراخوان دعوت به تظاهرات همبستگی با ملل تونس و مصر در ۲۵  بهمن در جو امنیتی که بوجود آورده اند پژواک چندانی نخواهد داشت و آنها خواهند توانست با آرامش خاطر تظاهرات را مدیریت کرده و به دنبال آن با اطمینان خاطر نمادهای این جنبش، آقایان موسوی، کروبی و خاتمی را دستگیر کرده و  به گفته خود کار «فتنه» را تمام کنند.
اما در تظاهرات۵ ۲ بهمن و یکم اسفند مردم بازهم در خیابان های تهران و دیگر شهرهای بزرگ ایران حماسه آفریدند و با شعار «مرگ بر دیکتاتور» حاکمیت را به لرزه درآوردند و نشان دادند که هر زمان که اراده کنند، توان آن را دارند که فضای سیاسی کشور را بسود خود برگردانند.
هم میهنان واکنش حکومت به این شکست آشکار، افزون بر سرکوبها و قتل ها ، حملات وحشیانه به آقایان موسوی و کروبی و حصر خانگی آنها است. این بار آنها تصور میکنند که با آزار و زندانی کردن "سران فتنه" میتوانند کل جنبش را از حرکت باز دارند. نمایش های چندش آور «نمایندگان» رهبر ساخته، سرسپرده و مزدور مجلس اسلامی و اظهارات دستوری کسانی مانند حسن روحانی و محمد قالیباف نشانگر درجه عصبانیت و خشم حکام جمهوری اسلامی است که موجودیت کل نظام را سخت در خطر می بینند و حاضر هستند به جنایاتی بزرگتر از جنایت کهریزک دست بزنند.
جبهه ملی ایران در چنین شرایطی به ملت ایران هشدار میدهد که می بایست با درایت و سنجیدگی تمام از جنبش سبز و جان آقایان موسوی و کروبی که در خطر قرار دارند، دفاع نمود. ما اصولا خواهان جدایی نهاد دین از حکومت و دولت هستیم و درست در این مورد با آقایان موسوی و کرروبی زاویه داریم ولی این دو شخصیت نماد جنبش ضد استبدادی کنونی مردم میباشند ودفاع ازحقوق شهروندی و دمکراتیک آنها ضروریست.
ملت شریف ایران، جوانان دلاور ایران زمین، رزمگاه تاریخی کنونی وظیفه بزرگ و سنگین ملی را دربرابر شما قرارداده است. ایران، این خانه نیاکان ما، این مهد فرهنگ غنی بشریت، این زادگاه و آوردگاه آرش، کاوه، بابک، فاطمی و هزاران شهید به خاک آرمیده میهن که هر کدام به سهم خود در حفظ، آزادی، استقلال و سربلندی میهن بر تارک تاریخ میدرخشند، شما را به پایداری در پیکار علیه اهریمنانِ انیرانیِ حاکم فرا میخوانند. مبارزه ما مبارزه ای در راه احقاق حقوق پایمال شده ملی و میهنی خود است. از هر قوم و تباری که هستیم و  هر عقیده و نگرشی که داریم باید در حفظ  و گسترش ضد استبدادی و دموکراسی خواهی کنونی کوشا باشیم.
 
پاینده ایران
 
دوم اسفندماه هشتاد نه
جبهه ملی ایران- اروپا و آمریکا
حسن لبا سچی
 

                                                            جامعه رنگین کمان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.