سایت سکولاریسم نو وارد چهارمین سال خود شد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

در طی این چند سال،  همکاران و گردانندگان عزیز سایت سکولاریسم نو ، با سعی فراوان و بکارگیری سخاوتمندانه مادیات  و وقت خویش، موفق شده اند که از جرقه ای کوچک، شعله ای عظیم برپا کنند و با حرارت این آتش،  دل ما ایرانیان خسته از حکومت اسلامی را گرما ببخشند! شعله ای که از روز نخستینش هر روز فروزان تر و گرم تر شده  و گرمای آن هر روز تعداد بیشتری از ایرانیان را بدور این هیمه آزادیخواهی و سکولاریسم جمع کرده است.

ایرانیانی  که با سایت سکولاریسم نو کار کرده اند و یا به نحوی با این سایت در ارتباط بوده اند، میتوانند گواهی دهند که این سایت، همواره تمام سعی و کوشش خود را بخرج داده تا با اجتناب از فرهنگ  تعصب و استبداد، در جهت تعالی فرهنگی / سیاسی ایرانیان، و در راستای ترویج آزادی بیان قدم بردارد و هرگز از جاده انصاف  خارج نشود. هنری که بحق شایسته  تقدیر است!

  درج مطالب و  نوشته های  ایرانیان از طیف های گوناگون نظیرنظرات متعلق به هم میهنان متمایل به چپ، هموطنان مشروطه خواه، دوستداران مرحوم دکتر محمد مصدق، جمهوری خواهان، ایرانیان اصلاح طلب، ملیون، مذهبیون سکولار /لائیک، سکولارها و طرفداران جدایی نهاد حکومت از نهاد دین،  و دیگر هم میهنان عزیز که در طی این چند سال، بدون تبعیض در سایت سکولاریسم نو درج شده، خود مدرک اثبات این مدعا میباشد.  سیاستی صحیح و شجاعانه  که  در طی این چند سال، این عزیزان را آماج تیرهای تهمت  و فشار قرار داده است.  تهمتهایی که گاه از سر نادانی و جزم اندیشی بوده و گاه از سر حسادت. گاه از سر دشمنی با آزادی بیان و گاه از سر تعبد،  تعصب و تمایلات استبدادی و فرقه گراییانه.

 در طی این چند سال، سکولاریسم نو و گردانندگان آن موفق شده اند تا ۹۳۵ شماره را به ایرانیان تقدیم کنند. در این میان ، خوانندگان این سایت (و از جمله خود من) ، هر روز هفته به انتظار جمعه نشسته ایم  تا بتوانیم که جمعه گردی دیگری از اسماعیل نوری علا را بخوانیم.

جا دارد تا برای نقش بزرگی که سایت سکولاریسم نو در اشاعه فرهنگ آزادیخواهی  و دمکراسی طلبی برای میهنمان ایفا کرده و میکند، از گردانندگان این سایت تشکر و قدر دانی کرده باشیم

با آرزوی سلامت و سربلندی برای تمام پویندگان راه آزادی

راه رهایی کشور ایران از جاده سکولاریسم، دمکراسی و حقوق بشر میگذرد.

با مهر

ارادتمند

شهرام فریدونی

 

    جامعه رنگین کمان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.