مرگ دلخـراش چهار پناهجوی ایرانی در یونان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اجساد قربانیان که همگی مرد بودند در داخل کانتینرکامیونی که پلاک ایتالیا داشت کشف شد. عوامل تحقیق این مسئله را که افراد دیگری در این کامیون کشف شوند رد نکردند و حتی این مسئله را مردود ندانستند که قاچاقچیان اجساد برخی از مهاجران را مخفی کرده باشند.پلیس یونان پس از کشف اجسادی در غرب این کشور اعلام کرد  جسد چهار مهاجر که احتمالا ایرانی بودند براثر خفگی در داخل کامیونی که قرار بود آنان را به ایتالیا منتقل کند کشف شد.

فرانس پرس به نقل از یک منبع آگاه پلیس یونان نوشت: اجساد قربانیان که همگی مرد بودند در داخل کانتینرکامیونی که پلاک ایتالیا داشت کشف شد.به گفته این منابع ، نیروهای پلیس پس از مشاهده کامیونی که در یکی از جاده ها در نزدیکی امفیلوکسیا در غرب یونان متوقف شده بود به بازرسی این کامیون اقدام و این اجساد را  کشف کردند.

این منبع اعلام کرد عوامل تحقیق این مسئله را که مهاجران دیگری در این کامیون کشف شوند رد نکردند و حتی این مسئله را مردود ندانستند که قاچاقچیان انسان اجساد برخی از مهاجران را مخفی کرده باشند.براساس نخستین عناصر تحقیق، قربانیان ایرانی بوده اند و تلاش می کردند به ایتالیا بروند.

یونان که در بخش شرقی اتحادیه اروپا قرار دارد مهم ترین گذرگاه مهاجران غیر قانونی از آسیا و آفریقا به سوی غرب محسوب می شود.بنابر اعلام بخش یونانی کمیساریای عالی آوارگان ملل متحد، فقط در مرز زمینی یونان با ترکیه که با رودخانه اوروس در شمال شرقی مشخص شده است ، چهل وچهار مهاجر از آغاز سال غرق شده اند.

     جامعه رنگین کمان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.