به یاد و بهانه یورش هیجده تیر ، حزب ملت ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

۱۱سال از ایلغار شبانه به خوابگاه کوی دانشگاه تهران و دانشگاه تبریز می گذرد، هجومی وحشیانه که در نمونه های مشابه در تاریخ معاصر همچون ۱۶ آذز ۱۳۳۲ و یکم بهمن ۱۳۴۰ به بدترینها شناخته شد و از آن واقعه باید پند گرفت همانا که: اگر واقعه قتل های زنجیره ای براستی درمان می شد و عناصر آن قتل های دهشت انگیز به سزا می رسیدند آن هجوم وحشیانه سازماندهی نمی شد و برخوردهائی با برخی افراد حمله کننده ناکافی بود و ریشه را نه مشخص و درمان بلکه شناسائی نیز ننمود.
اگر دهشت آفرینان ۱۸ تیر ماه به مجازات می رسیدند و برخوردی قاطع با آمران و عاملان شکل می گرفت و قایع و حمله های سالهای بعد اتفاق نمی افتاد که حملات سال گذشته از آخرین آنهاست.

هم میهنان! شبکه های خشونت و دهشت آفرین که سالها به تعرض به حقوق ملت مشغولند و در ابتدا خود سر نامیده می شدند وارد مراحل جدیدی در ماجرا جوئی شده اند.

این گروه ها که با سازماندهی، دایره نفوذ و قدرت خود را آنچنان گسترش دادند که بزرگترین کنش و واکنش طی سال گذشته میان ملت و این نیروها به وقوع پیوست به نحوی که آثار جانکاه این نبرد نابرابر بر پیکر تب دار ایران هنوز هم هوید است و براستی تا اصل ماجرا درمان نشود تقابل در همه ابعاد آن کماکان ادامه خواهد یافت!

ملت مبارز ایران !  دهشت آفرینان در عرصه بین المللی هم بیکار ننشسته اند شواهد روشنی از جدی تر شدن تقابل جامعه جهانی و حاکمیت بر سر پرونده هسته ای وجود دارد و این احتمال وجود دارد که در برنگاهی شاهد یک واقعه جدی  بر سر این موضوع باشیم لذا باید گفت که روند این تقابل ، پیامدهای انسانی بسزائی را بر میهمنان خواهد گذارد و الزاما مستقیماً این آسیبهای اجتماعی و اقتصادی باعث کاهش قدرت سیاسی تصمیم گیرندگان کشور نمی شود و همچنین پیامدهای سیاسی نامطلوبی برای تحریم کنندگان در پی خواهد داشت و همزمان باندهائی به ثروت اندوزی بیشتر و دست اندازی فزونتر به مال و جان مردم خواهند پرداخت .

ادامه روند کنونی باعث افزایش شمار پناهندگان و سراز یر شدن آنها به کشورهای مختلف خواهد بود و ناآرامی های حاصل از آن باعث می شود که از قدرت کشور های تحریم کننده در دستیابی به اهداف سیاسی بزرگتر در منطقه کاسته شود و این امر باعث بلند تر شدن دیوار بی اعتمادی و ترس و خسران میان آحاد ملت ایران و کشورهای تحریم کننده می شود.

حزب ملت ایران ! در این بزنگاه تاریخی به تمامی جنگ افروزان و فقر فروشان و آتش بیاران داخلی و خارجی هشدار می دهد که ادامه روند موجود استقلال سیاسی، حاکمیت سر زمینی و سرمایه های اجتماعی این سرزمین را به خطر خواهد افکند و ملت ایران با پشتوانه تاریخی و فرهنگی بیکران خود و با استفاده از تجربیات خیزش های تاریخ معاصر خود  معادلات جدیدی را برای خلاصی از این دد منشی چندجانبه رقم خواهد زد که درمحاسبات هیچ کدام از طرفین نیست و قطعاً بر پیچیدگی اوضاع خواهد افزود و خاورمیانه را وارد معادلات جدید خواهد نمود .

همانا خیزش مشروطیت ،جنبش ملی شدن صنعت نفت، خیزش ۵۷ و  جنبش تحول خواهی اخیر ایرانیان شاهدی روشن از ادعای ماست !

حزب ملت ایران، از تمامی آحاد ملت ایران می خواهد که با رعایت اصل ارجح بودن منافع ملی ایران و با دقت مسیر عمیق قضایا را بشدت دنبال کنند و با هدفمندی فاصله خود را از جریانات خشونت طلب، افراطی،سطحی و جنگ افروز فزونی بخشند تا آسیب های کمتری را متحمل شده و از قوای مادی و معنوی خود در بزنگاه مناسب جهت دفاع از استقلال ایران استفاده نمایند.

پیروز باد ملت

آزادی زندانیان سیاسی خواست ملت ایران است

آتش جنگ و فقراز میهن بدور باد

تهران – حزب ملت ایران

شامگاه جمعه ۱۸ تیرماه ۱۳۸۹ خورشیدی

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.