غفلا فتوا ریده اند به اسلام

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دوستان شما را بخدا بخوانید این فتواها را!!! تازه اینها مراجع تقلید و بخوانید تنقییه ی برادران اصلاحطلب و بخوانید افضا طلبند! یعنی این فغلا از غفلت و نه علما از بهترینهای این دین حنیف٬ بخوانید کثیف هستند. جوانان ایرانی باید بخهود آیند. تنها راه رهایی از این دین و این آدمکشی ریدن بر قرآن و محمد و آل محمد است. خوشبختانه امروز غیر از آنها که سرشان در آخور بیت رهبری ست که از پول نفت تغذیه می شود بقیه آب و نان می خورند و بر قرآن و اهل بیت خسست و نجاست می رینند. امروز بهترین سلاح سلاح فحش است به مقدسات. پیروز در کوچه ای در تهران رد می شدم آخوندی عمامه سیاه آمد جوانکی به او گفت خاج آقا ریدم تو ریشت. و حاج آقا هیچ نگفت. جوانک گفت حاج آقا هیچی نگی می رینم تو ریش جدت. بازم حاح آقا هیچ نگفت… جوانک به من گفت حاج آقا چرا حاج آقا هیچی نگفت. بهش گفتم اولا من حاجی نیستم٬ گفت ببخشید٬ بهش گفتم آخه چی بگه!! جواب داد اونم باید بریته هم بریش خودش و هم جد و آبادش. حالا بخوانید فتوای این علما را که اصلاحطلبان از این نوشته های مترقی ذق زده شده اند و از ذوق محتلم شده اند یعنی آبشان آمده است. شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)نوشت: متن پرسش مطرح شده و پاسخ این مراجع تقلید شیعیان بدین شرح است: آیا اجرای حدود در ملاء عام از ضروریات اجرای حدود و جزو لاینفک آن است یا می توان حدود را در ملاء خاص نیز اجرا کرد؟ منظور از ملاء عام در شرع مقدس چیست؟ آیا توصیه یا نهی از شرکت کودکان و افراد غیر بالغ در هنگام اجرای حدود شده است؟ با توجه به آنکه بعضا ممکن است تماشای برخی صحنه ها نظیر اعدام بر روی روح و روان کودک تاثیر مناسبی نداشته باشد، آیا میتوان از شرکت کودکان و افراد غیر بالغ در هنگام اجرای حدود ممانعت به عمل آورد؟ آیت الله شبیری زنجانی: – وجوب اجرای حدود در ملاعام از ضروریات دین نیست، بلکه اصل وجوب آن- حتی در حد زنا- مورد اختلاف است. البته در رجحان آن بحثی نیست. – ممانعت از شرکت افراد در فرض ترتب مفسده بر حضور آنان مانعی ندارد و تشخیص آن با حاکم شرع است. آیت الله مکارم شیرازی: الف – دربرخی از حدود سفارش شده که در حضور عده ای اجرا شود،اما اگر اجرای حد در ملا عام پیامدهای منفی داشته باشداز آن پرهیز شود. ب- سزاوار است در این گونه موارداز حضور آنها جلوگیری شود. آیت الله موسوی اردبیلی: بسمه تعالی باید اجرای حد درحضور جمعی ،که اقل آن سه نفر است صورت بگیرد. البته در بعضی موارد به حسب دلیل خاصی کم تر ازسه نفر کفایت می کند ولی حضور مردم جزء لا ینفک اجرای حدود نیست وچنانچه حضور مردم مفسده داشته باشد به طور پنهانی اجرای حد می شود وچنانچه حضور بعضی از افراد به مصلحت نباشد،از حضورآنان جلوگیری می شود. آیت الله سید صادق روحانی: باسمه جلت اسمائه 1.اجرای حدوددر ملا عام به مقتضای دلیل که دال است براینکه سزاوار است اعلام شود به مردم برای حضور اقامه عدل وحتی عده ای گفته اند واجب است حضور جماعت همان گونه که حضرت امیر علیه السلام می فرمودندبر حضور در هنگام اقامه حد 2.ظاهر دلیل خاصی نیست ومانعی ندارد. آیت الله نوری همدانی: بسمه تعالی بهتر است درملاعام باشد وچند نفرهم باشند کافی است . در صورتی که آثارنامطلوب برای بعضی دارد شرکت نکنند. آیت الله صانعی: بسمه تعالی به طور کلی در شرع مقدس هیچ الزامی بر علنی بودن تعزیرات بلکه حدود ( بغیراز حد زنا فی الجمله ) نداریم و اگر علنی بودن اجرا مجازات موجب اذیت و تضییع حیثیت مجرم و یا وابستگان به آنها یا موجب بد بینی به اسلام و مضر به آن باشد، حرام و غیر جایز و تعدی در مجازات محسوب و معصیت کبیره است و حکم آوردن کودکان و غیر آنها از کسانی که تماشای اجرای حکم موجب تاثیر نامناسب ولو با احتمال در آنها باشد به حکم حرج و ضرر روحی برای آنها نیز حرام و معصیت است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.