ghassemi a 01

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ghassemi a 01

رنگین کمان مستقل است و شما آزاد،

تلویزیون «رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان» در خدمت مردمان مبارز ایران، طرفداران جمهوری، آزادی، دموکراسی، استقلال، جدائی دین و دولت، طرفدارن مبارزات سندیکایی و کارگری، طرفداران آزادی زندانیان سیاسی و حقوق بشری، دانشجویان، آموزگاران، روشنفکران مخالف جمهوری اسلامی می باشد. 

آری، همینطور، در یک کلام، روی سخنم به آزادی خواهان ِ مستقل، دموکرات و جمهوریخواه است. بر همه ماست تا تلویزیون دروغ پراکن « من و تو » را بایکوت کنیم. این رسانه نه تنها دروغ پرداز است بلکه خط ِ مشی‌ای را دنبال می کند که با مصالح و منافع مردم ایران در تقابل است.

هم میهمان عزیز، دیروز مصادف با چهلمین سالگرد حمله به سفارت آمریکا بود. به این مناسبت تلویزیون “من و تو” می گویند جبهه ملی در مورد گروگانگیری نظر موافق داشت.  تعجب آور نیست از این تلویزیون که همه می شناسید و باید توسط ملیون بایکوت شود. سکوت در برابر این نادرستی خلاف راستی است. خوبست به این نادرستی ها پاسخ های مستند و محکم بدهیم و اجازه ندهیم این جعلیات بدون پاسخ بماند. من به نوبه خود از پدرم ابوالفضل قاسمی سند می آورم و از شما میخواهم در زیر موضگیری ابوالفضل قاسمی دبیرکل حزب ( سوسیال دمکرات ) ایران، مهمترین حزب جبهه ملی، وکیل مجلس در دوره اول انتخابات، که با توطئه عوامل جمهوری اسلامی به جای رفتن به مجلس به زندان انداخته شد، او که همینطور عضو هیئت اجرایی و شورای عالی جبهه ملی ایران بود را بخوانید و خود قضاوت کنید. 

یک موضعگیری ناب که میبینید هرکس در آن شرایط سخت و انقلابی جرات گرفتن آن را نداشت.

 بعد از اینکه مطلب فوق را در تلگرام گذاشتم یکی از کنشگران در داخل ایران متن زیر را در صفحه نقد و خرد انتشار داد.  درود و “شب خوش…

دقیقا درست میفرمایید از میان گروههای سیاسی جبهه ملی ایران با تسخیر سفارت آمریکا مخالفت کرد شبکه پهلوی چی ِ من و تو هم رسما دروغ می گوید و بار نخستش نیست و بار آخرش هم نخواهد بود . درست هم می فرمایید باید این شبکه توسط ملیون بایکوت شود اما چرا فقط این شبکه؟

همه استودیوهای زهرماری از قبیل آیت الله بی بی سی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا،ایران فردا،رادیو فردا، دویچه وله،رادیو فرانسه و … هم به نظر من توسط ملیون باید بایکوت شوند و اپوزیسیون برون مرز ملی به دنبال تشکیل یک تلویزیون متکی به بودجه هموندان اپوزیسیون و بدون وابستگی مالی به دولت های خارجی باشد.”

پاسخ من به ایشان با اضافه کردن یک جمله تکمیلی متن زیر بود:

تلویزیون رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان به همین منظور تاسیس شده است و در خدمت ملیون و همه آزادیخواهانی است که می خواهند با آزادی و صراحت نظریات سیاسی و اجتماعی خود را نشر دهند و بگوش مردم در ایران و خارج از کشور برسانند. اما متاسفانه استقبال کافی در این زمینه وجود ندارد: برخی، بهتر بگویم بسیاری، می خواهند به بی بی سی و من و تو و رادیو فرانسه و دویچه‌وله … بروند و در آنجا حتی سانسور شوند و حرف و حدیث شأن از قبل کنترل شود. 

ما از هر اقدامی در استفاده از رنگین کمان استقبال می کنم. 

با احترام فرهنگ قاسمی

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. جناب فرهنگ قاسمی من این نظر را برای سایتی نوشتم و فرستادم اما هنوز منتشرش نکرده چون زخمت برایش کشیدم و امنیت خودم را هم به خطر انداختم در سایت شما هم می گذارم امیدوارم منتشرش کنید.
    به امید ایرانی شدن ایران و ریشه کن شدن اسلام و تشیع و مهدویت این انگلهای لب دوخته بر ایران و ایرانی مصبیت دیده. از جنایت و غارت و خیانت و ازاله بکارت و تجاوز و اجبار کردن به اعترافات دروغین و تاراج مادیات و معنویات آقا پروری و آقازاده پروری و خودی پروری (در حد مجاز که جا را برای خوپدیهای سید تنگ نکند)، روحیه جهادی! بیشرف پروری حقه باز پروری و حمامهای خون و نسل کشی های تاریخی و بی تاریخ و در یک کلام شیعه پروری و بینید در این هزار و چهارصد سال نکبت و نحوست و خون و تعفن و شهید و شهید بازی و دعا و استخاره و قرآن و مفاتیح و خرافات این اسلام این تشیع این دین نانجیب حتا یک روز خوش یک نوروز واقعی یک جشن یک افتخار در این ایران بلازده در حتا یک کشور اسلامیزه شده با شمشیر و تجاوز، اسلامزده و وبازده وجود داشته و دارد؟! ای مومنین ای متشرعین ای متشعین ای ملا و مداح و روضه خوان و آیت الله پاسخم دهید. ای شما خارج نشینان ببینید چطور آقا ها و آقازاده های دارند در لندن و پاریس و برلین و کالفرنیا و تورنتو با پول این مردم خوش و متعیش زندگی می گذرانند. من در قم زخمی و رخوت زده و اسلام زده که بیش از آنکه و پیش از آنکه بیمار و زخمی کروناویروس باشد بیمار اسلام و تشیع این دین خرافی و حماقت است زندگی میکنم. ای سایت محترم که سانسور میکنی پس کی باید این پرسشها را به صورت خام مطرح کرد تا بیدار شویم! این سخنان احمقانه نواندیشان دینی از سروش و کدیور و سید ابراهیم نبوی و عباس عبدی و سید محمد خاتمی و سروش دباغ و دیگران چه اصلاحطلب و چه اصولگرال کدام درد این مردم را دوا میکند. آیا شماها میدانید در قم واقعا چه گذشته و چه میگذرد. آیا میدانید که بیش از هزار نفر فقط در قم و بدون در نظر گرفتن دهات و روستاها گشته شده اند؟ آیا میدانید ۷۳۰ طلبه با زن و فرزند و گاهی با پدر و مادرشان از چین مهمان ما مردم باشرف بوده اند که همشان برای جاسوسی آمده بودند. حالا رهبر بیشرف انقلاب دلش بری هندی های مسلمان میسوزد. هندیهایی که حافظه تاریخیشان میدانند چگونه اسلام به هندوستان خواهر تمدنیش ایران آمده. همین رهبر بیشرف در مورد مسلامانان چین و کشتار خاموش آنان لبهای رنجس و چرکینش را نمی گشاید.جالب است که از کیسه ما مردم این همه طلبه را آورده اند و به ما می گویند اینها نمهمانمان معصومه هستند!!! به نام معصومه؟! آیا میدانید تا آخر این هفته هزاران نفر دیگر به دین کرونا که بهتر از اسلام است خواهند گروید و شاید دهها اگر نه صدها خواهند مرد. همه از لطف این دین ناحنیف است؟! آیا اینها را میدانید و تجاهل میکنی؟! من برای نوشتن این سطور دوساعت وقت گذاشتم چرا که چشمانم پر از اشک بوده و هست و کیبرد را نمی بینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.