۱۴۹. اعتصاب سراسری فرهنگیان (بوجه آموزش و پرورش)

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

برنامه ی۱۴۹ انسانیت و ایرانیت: فرهنگ قاسمی
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

5 پاسخ

  1. خواهشن این خبر را منتشر کنید. فرماندار اردستان، از توابع استان اصفهان، از دستگیری یک نفر به اتهام «ریدن» به تندیس نایب امام زمان آیت‌الله روح‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، در این شهر خبر داد.

    حمیدرضا تاملی روز یکشنبه سوم بهمن‌ گفت عامل «ریدن» به تندیس هرزت امام خمینی در اردستان «در کوتاه‌ترین زمان ممکن» شناسایی، بازداشت و راهی زندان نائین شد.
    طبق نظر دکتر قالیباف در مدفوع این جوان آیت قرآن یافت شده که باید دست اسرائیل مکار در کار باشد.

    خبرگزاری فارس از قول وی نوشته که «نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شهرستان اردستان با اشراف کامل در کوتاه‌ترین زمان این شخص هتاک را دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند».

    فرماندار اردستان مدعی شده است که فرد بازداشت شده «سابقه ریدن بر تمامی مقدسات و مقدسین و قرآنیات» داشته و فعلا نمی‌توان درباره «انگیزه» وی از ریدن به تندیس بنیانگذار جمهوری اسلامی گمانه‌زنی کرد. اما آنچه مسلم و مبرهن است اینکه ایشون چنان ریدن به مقدسات کرده که کل تندیس در نجاست قرق شده. خبر نگاری که در هنگام دستگیری در محل حضور داشته از فرد ختاک پرسید که اینهمه نجاست را در کجای روده ات پنهان کرده بودی!؟ فرد هتاک پاسخش بسیار منطقی بوده. او گفته:
    بیستون را عشق کند شهرتش فرهاد برد!
    خبر نگار از او پرسیده پس نام شما فرهاد است!؟
    . شخص هتاک گفته تو که تا این اندازه احمقی نکنه خود امام زمانی!!

    ریدن به مقدسات و به تندیسهای امام امت خمینی در آستانه برگزاری چهل‌وسومین سالگرد اشغال ایران توسط روحانیون در بهمن ۵۷ و بازگشت بنیانگذار حکومت اسلام ضد بشر به ایران صورت می‌گیرد. جشن‌های اشغال ایران هر سال در روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن موسوم به «دهه فَرج» برگزار می‌شود.

    روز ۱۵ دی‌ نیز تندیس قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران که با صرف هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی و طی یک‌سال ساخته شده بود، تنها چند ساعت پس از نصب در میدان قمر بنی‌هاشم شهرکرد به آتش کشیده شد و کاملا سوخت، اما طبق فیلمی که صدا و سیمای ولایت گرفته اما پخش نشده چندین کیلیومتر مردم برای ریدن به آن صف کشیده بودند.

    یک هفته بعد، احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری اعلام کرد عامل این اقدام با « که ریدن به مقدسات در چنان ابعادی ست که کل نظام در حال فرو رفتن زیر نجاست است و ما برای نشان دادن قدرت و با استفاده از نفس امام امت خامنه ای مخنث با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات» فرد هتاک را شناسائی و توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

    خبرگزاری مهر نوشته بود که سه نهاد «اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی‌هاشم و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی، وزارت اطلاعات سپاه پاسداران، ارتش حکومت اسلامی، بسیج کل کشور و جامعه مخنثین حوزه های ضد علم وحید حقانیان از دفتر رهبر مخنث، جامعه مداحان اهل بیت فحشا و نجاست» برای بازداشت این فرد بسیج شده‌ بودند.

    ریدن و آتش‌ زدن تندیس قاسم سلیمانی در شهرکرد همزمان با سالروز کشته‌ شدن وی در عراق رخ داد.

    نهم شهریور امسال نیز تندیس قاسم سلیمانی در یاسوج به آتش کشیده شده بود. با سوختن این تندیس معلوم شده بیش از ۲۴هزار نفر بر سر تندیس ریده بودند. حاج حسین شریعمتداری در روزنامه کیهان اعلام کرده که با این نهر نجاستی که بر مقدسات و تندیس ها جاری ست از این به بعد تندیس ائمه را باید «عندیس» نام نهاد. صلوات!

  2. دوستان ناآشنا میدانید من این نظر را برای یک سایت اسلامگر و مدعی اصلاحگرائی نوشتم اما آنها آنرا منتشر نکرده و نمی کنند. پس برای شما میفرستم. البته ن پ مرا به سایت شما رهبری کرد و گفت ن پ ی از سوی او را بنویسم و نوشتم.
    آن نظر این است به آن سایت:
    کار از آنجا خراب شد که شما خودتان سانسورچی شدید. من چندین نظر فرستادم که منتشر نکردید. شما میتوانستید بال فاصله گرفتن از این اسلام متجاوز بهترین سایت باشید. اما بدبختانه نجاست اسلام ناب ناب حتا از ترکیبات مغزی شماهاست. واقعا حیف وقتی امام حسینتان به شهربانوی پنج شش ساله تجاوز میکند و امام زیتن العابدین بیمارتان را پس می اندازد و شما دم بر نمی آورید نشان میدهد که تا مغز استخوانتان همین اسلام نابید. و من از شما میپرسم که برای کدام ارزش و برای کدام کیفیت این دین ضد بشر شما قابل دفاع است!؟ آقای اشکوری و آقای بازرگان و آقای کدیور و آقای اکبر گنجی بفرمائید. واقعا من به عنوان روحانی زاده برای اسلام و مسلمین آرزوی مرگ می کنم. حتا پدر خودم. نه به نظر من بلکه به نظر خرد زشترین و ضد بشر ترین و ضد انسان ترین و ضدحیاتترین ایدئولوگی ای که تا کنون در انداخته شده این اسلام است و عصاره این ضدیت با بشر تشیع است. من اصول کافی، قرآن و سحیح بخاری را سه بار خونده ام ثمره اش فرستاد نفرین و لعنت بلر موحمد و آل محمد است. تا کنون شماها چه اصولگرا و چه اصلاحطلب و نواندیش دینی هرگز به گردن زدنهای امیر مومنتان و بچه بازی پیامبرتان نپرداخته اید. به غنیمت گرفتن شهربانو ساسانی و توجاوزش تپوسط امام حسینتان نپرداخته اید. چرا که کل کاخ دروغینتان در هم خواهد ریخت. ای شرف و ای راستی و ای صداقت بر شما باد. میدانم که منتشر نمی کنید. اما دست کم شما یک نفر آنرا خهواهید خواند. و ضددضرد با من موافقید اما اخته اید و جرات صحه گذاشتن بر این نوشته را ندارید.
    امیدوارم مرا با یک دوست دیگر که روحانی زاده عاق شده است اشتباه نگیرید. مرگ بر اسلام و ننگ و مرگ و نابود باد تشیع. نظر بالا مرا و دوستانم را بسیار خندانید

  3. دوست ناآشنا خانم یا آقای « روزنامه نگار بیت از تهران بن بست رهبری » کارت حرف ندارد. من اما در آن صف نبودم، در صفی بودم که به مرقد امام خمینی راه میبرد. آن صف ۸۸ میلیونی را میگویم.

    من در ذهنم دوره میکنم روزی را، که بسیار هم نزدیک است، که گروهی ایرانی اصیل چندین مرکز تجمع آخوند و روحانی و مداح و طلبه و فرماندهان سرسپرده به اسلامِ به قول شما ضد بشر را منفجر کنند. و با این انفجارات این حکومت اشغالگر ایران را به چاه مستراح جمکران و سامراء فرستاده شود و یک حکومت ملی و دموکراتیک یا پادشاهی مشروطه و یا جمهوری ایرانی برپا گردد. ارتشیان و سپاهیان که دلشان از این اوضاع خون است و من میدانم بدانند که من به عنوان یک مطلع از سراسر کشور بهشان این آگاهی را بدهم که واقعا سرتاسر ایران یکپارچه از آنها پشتیبانی خواهد کرد. ایران منتظر آن روز است، ما منتظر آن روزیم !
    ایدون باد

  4. اینروزها سخن از سطل نجاستی ست که نایب برحق امام عج و در حضور ایشون قرار است سربکشد به جای آن جام زهر کذائی! اما راهزن خونخوار انقلاب اسلام ضد بشر به بایدن نامه نوشته که لطف کند و آن سطل نجاست را بدهد به آشپزهایش تا از آن باقلوا بسازند و برایش بفرستند تا بخورد تا آمریکا و متحدانش او را ببخشند! حالا چرا بر اینکه این آیت الله و کل روحانیت و مداحان و طلاب و کفن پوشان ولائی که در سرکوب دیگرباشان، دیگر اندیشان و دیگر مذهبان و کافران دست داشته اند و در غارت و تخریب تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران سنگ تمام گذاشته نباید ببینند که رهبری با ولع و آنهم در حضور امام زمان «اروحاشان لهو فداء» آن سطل نجاست را سر بکشد. رهبری ترسیده که همین کفن پوشان و خانواده های قربانی حماقت و بیشرفی اسلام و از فردای انقلاب تا به امروز یقه اش را بگیرند. بنا بر این رهبری از آمریکا درخواست کرده که با یک درجه تخفیف آن سطل نجاست که دلبخت شخص بایدن است به باقلوا تبدیل شود. اما داستان به همین جا ختم نمی شود. دیشب که باقلوا به بیت رسید و در حضور امام زمان «علیه او مدام» رهبری و مریدانش بسته عظیم قلوا را باز کردند. رهبری باز هم به طور معجزه آسائی با استعانت از امیر مومنان علی «علیه او مدام» و فرزندش امام دوازدهم فورا تقلب بایدن و دستگاه امنیتی آمریکای جهانخوار را کشف کردند. امام عج و امام خامنه ای هر دو دریافتند که تقلبی در کار بوده و آن اینکه این دوبزرگوار طعم نجاست دولاند ترامپ را در آن باقلوا باز شناختند و فهمیدند که نجاست، نجاست بایدن نبوده و آمریکا خواسته از زوزهای مداوم رهبری و در مورد انتقام سخت از ترامپ بابت قتل تروریست حاج قاسم هشدار بدهد…و قرار است امشب به قلم حاج سید حسین شریعتمداری مقاله ای قراء نوشته شود و فردا در روزنامه کیهان این تقلب رسوا شود. اگر چنین بشود فبها، اگر نشود همه از جمله خود رهبر کفن پوشان در پیشاپیش بسوی مستراب بزرگ تهران حرکت کرده و در آنجا دست به خودکشی جمعی خواهند زد. لازم به یادآوریست که چنین حلوائی با ترکیبات دلپختی نتانیاهو و نفتالین بنت نیز به بیت رسیده و قرار بوده که رهبری و امام عج و مریدان به جای سحری بخورند و فردا را روزه بگیرند و در موقع افطار، کشور برادر اسرائیل را برسمیت بشناسند. اما حالا با این تقلب بزرگ بایدن و برجیناسکیس معلوم نیست سرگذشت تسلیم رهبری و امام عج چه بشود…
    و هم خاک برسر ملتی که در برابر اینهمه ظلم و خیانت و جنایت این نظام ضد بشر اینچنین ذبون و توسری خور و خاموش و نان به نرخ روز خور باشد. نرخ نان امروز به قیمت جان است و این مردم سر در بخور نجاست اسلام ناب دارند و همشان همشان را تنها میگذارند.

  5. آقای فرهنگ قاسمی با درودهای فراوان به شما و به همه.
    برادرم یکبار خودش را به شما معرفی کرده بود. پدر بزرگم و پدرم از دوستان پدر شما آن ملی بزرگ بودند. ما به شما و به ایشان و زنده یاد مصدق افتخار میکردیم و میکنیم. چنانکه کسان دیگری نیز به شما گوشزد کرده اند سایت شما نمونه مهم از سایتهای روزگار ما ست. من از همین گوشه ی تهران آگاهی دارم که سایت شما و با نظرات بسیار مهمش تا چه اندازه برای جامعه ی ایران زندگی ساز است. همچنین میدانم که اجنه و سپاه زعفر جنی در پی هک سایت شما هستند چرا که سایت شما اسرار هویدا میکند و نظرات مهمی را تا کنون منتشر کرده است. پس بدانید که سایت شما سایتی تاریخی ست و برای ایران و ایرانی بسیار بسیار اهمیت دارد. پس کل سایتتان را پیوسته کپی کنید که اگر هک کردند بلافاصله بتوانید آنرا بازسازی کنید. در ضمن باید کاری بکنید تا محتویات سایت شما جاودانه شود. چرا که بسیار تاریبخی ست و تکرار شدنی نیست!
    در پایان مسئله تجاوز امام حسین به دختر بچه شاهزاده ساسانی، شهربانو ساسانی بسیار در ایران مطرح است و من حتا از اصفهان خبر داشتم که در میان طلاب قم نیز گفتگوهای مهمی در گرفته و آنها از ولی نعمتان خود اخطارهای بسیار جدی دریافت کرده اند. در اینجا لازم است به کارهای همتان احترام داشته باشم. خصوصا کارهای جناب دکتر ایجادی در افشای قتلها و خشونتها و تجاوزهای مسلمانان صدر اسلام برای تولید رعب و وحشت و اسلامیزه کردن و سپس شیعیزه کردن ایران بسیار مهم و جدی ست و خواهان فراوان دارد. خوب است ایشان و کسانی دیگر به موضوع شهربانو ساسانی نیز بپردازد. اگر بتوانید، اگر کسانی بتوانند سمیناری در این مورد بگذارید و بگذارند کاری ست کارستان. این موضوع از اهمیتی بسیار بزرگ بر خوردار است که پایه های جهل و خرافات اسلام و تشیع و این نظام ضد ایرانی را نشانه خواهد رفت.
    تندرست و پایدار باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.