این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

برنامه ی۱۴۶ انسانیت و ایرانیت: فرهنگ قاسمی
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲ آذر ماه ۱۴۰۰ پاریس

مطالب مرتبط با این موضوع :

انتخابات در جمهوری اسلامی و نگاهی به ساختار جمهوری آینده ایران از دیدگاه سوسیال دموکرات‌های لائیک (بخش دوم)

نهادهای جمهوریخواه سوسیال دموکرات و سکولار-لائیک ایران موضوع: انتخابات در جمهوری اسلامی و نگاهی به ساختار جمهوری آینده ایران از دیدگاه سوسیال دموکرات‌های لائیک (بخش

مطالعه بیشتر

انتخابات در جمهوری اسلامی و نگاهی به ساختار جمهوری آینده ایران از دیدگاه سوسیال دموکرات‌های لائیک (بخش نخست)

نهادهای جمهوریخواه سوسیال دموکرات و سکولار-لائیک ایران موضوع: انتخابات در جمهوری اسلامی و نگاهی به ساختار جمهوری آینده ایران از دیدگاه سوسیال دموکرات‌های لائیک (بخش

مطالعه بیشتر

3 پاسخ

  1. آقای فرهنگ قاسمی شما از بزرگواری انسان سخن گفته اید. لطفا این بزرگواری امام سنت و جماعت را بشنوید او مولوی گرگیج گفته است، عمر ابن خطاب شهرزاد دختر یزدگرد سوم را به ازدواج امام حسین درآورد و از این نسل ۹ امام به وجود آمدند، پس «اگر خلافت عمر ابن خطاب را نپذیریم، اعتبار امامان و نسب آنان را زیر سؤال برده‌ایم.» این درست چیزی ست که من حدود هفت سال پیش نوشتم و شما آنرا منتشر نکردید. امام حسین شهرزاد را که به اسارت گرفته بودند و نزذد او بردند مورد تجاوز قرار داد و امامان بعدی همگی نه اینکه حرامزاده باشند بلکه تجاوز زاده هستند. اما بدبختانه شما آنرا منتشر نکردید و شاید نمی دانستید که این یک حقیقت تاریخی ست. حالا که از بزرگواری و دیانیتی حرف می زنید خوب است که با بزرگواری این تجاوط به آن شاهزاده ساسانی را مورد توجه قرار دهید. در حقیقت این مولوی گرگیج میخواهد بعد از هزار و سیصد و چند سال این تجاوز را ماستمالی کند و آنرا حلال جلوه دهد. سخنان شجاعانه و هم ماستمالانه این مرد دلالت بر این دارد که هم خمینی و هم خامنه ای و هم خاتمی و تمامی سیدها تجاوز زادگانی بیش نیستند. ایکاش مردم سراسر ایران این موضوع را با ذهن باز بشنوند و بدانند که روحانیون شیعه همگی میدانند که شهرزاد مورد تجاوز چندین عرب قرار گرفت تا رسید بدست حسین ابن علی و او هم به این دختر نجیب تجاوز کرد. برای روشن شدن اینکه همه ی روحانیون این تجاوز و این تجاوزها را میدانند… بروید سخنان آخوند قرائتی و سخنان طالبان مبنی بر حلال بودن تجاوز به زن اسیر و دست بدست گشتنش را بشنوید و بدانید که سخنان مولوی گرگیج در واقع هشداری ست به ٰروحانیت شیعه که اگر این دروغ را نپذیرید مبنب بر اینکه عمر ابن خطاب خطبه عقد را برای شهرزاد و امام حسینتان خوانده کلاهتان پس معرکه است و همتان از دم حرامزاده ـ بخوانید تجاوززاده هستید. من فکر میکنم که بزرگواری تان اجازه درج چنین نظری را میدهد! در حقیقت مولوی گرگیج به حکومت اسلامی پیشنهاد آتش بس میدهد. در عمق ماجرا اینرا میگوید که ما همه چه شیعه و چه سنی ایران را اشغال کرده ایم حالا که شما دارید با غرب معامله میکنید برای ماندن بیائید با ما هم معامله کنید و از این به بعد همه ی تجاوزاده گان با هم این غنیمت بزرگ را که نامش ایران است با هم تقسیم کنیم. به نظر من به عنوان مورخ این کار مولوی گرگیج برای ایران بسیار مفید است. فقط به شرطی که ایرانیان گوش شنوائی داشته باشند.
    استاد تاریخ از تهران

  2. من تشکر میکنم از استاد تاریخ که این موضوع را برملا کرده. من از بلوچستان هستم. و اینرا برای عموم کپیکاری کردم که آنرا دکتور عبدالستار دوشوکی مرقوم داشته. پس بخوانید. پدر و مادر من سنی هستند اما من و برادرم کلا از اسلام چه شیعه و چه سنی افتراق کرده ایم.

    حکم حکومتی یک آخوند برای عزل امام جمعه اهل سنت، عبدالستار دوشوکی

    حکم مضحک و مذموم یک آخوند شیعه (نماینده ولی فقیه در استان گلستان) برای عزل یک عالم سنی مذهب یعنی حضرت شیخ التفسیر مولانا گرگیج (امام جمعه اهل سنت آزادشهر، مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش، و عضو مجمع فقهی اهل سنت ایران) نه تنها فاقد اعتبار بلکه توهین و هجمه ای است آشکار در راستای دخالت وقیحانه حکومت در امور اهل سنت.

    متاسفانه دهه ها است که در جمهوری اسلامی جای شاکی و متهم عوض شده است. مولانا گرگیج هیچگونه توهینی به اهل تشیع نکرده است بلکه به توهین های برخی از هتاکان و مداحان بددهن اعتراض کرده بود. همه می دانند که عناصر افراطی به ظاهر شیعه آزاد هستند تا علنا بدترین توهین ها را علیه عقاید اهل تسنن روا بدارند؛ و اگر کسی اعتراض کرد, معترض را مجازات کنند. حقیقتا در جمهوری اسلامی سنگ را بسته و سگ را رها کرده اند.

    این وظیفه همه ما است که از حضرت شیخ التفسیر مولانا گرگیج ء شجاع قاطعانه حمایت کنیم و اجازه ندهیم جمهوری اسلامی تعدی و ستمگری بر اهل سنت و دیگران را تا این درجه از دریدگی و انحصارطلبی گسترش بدهد. زمان آن فرا رسیده است که علمای اهل سنت کشور در مقابل دخالت ظالمانه و خوارپندارانه حکومت خودکامه در امور اهل سنت صدای اعتراض خود را بلند کنند. بدیهی است که این حکم جعلی و مضحک باطل است. تظاهرات و اعتراض امروز هزاران نمازگزار اهل سنت در استان گلستان شاهدی بر این مدعا است که مردم دین حکومتی نمی خواهند. این سرآغاز یک حرکت مدنی و اعتراضی بزرگ اهل سنت ایران خواهد بود. در تاریخ و شرع اهل سنت هیچ نوع مرجع یا مقام مذهبی یا حکومتی نمی تواند یک امام جمعه را عزل کند. این همیشه مردم بوده اند که آزادانه انتخاب می کنند در کدام مسجد و پشت سر کدام پیشنماز یا امام نماز بگذارند. این یک واقعیت پایدار و تاریخی بوده و است. لذا حکم حکومتی و ساختگی یک آخوند شیعه کاملا مضحک و فاقد اعتبار است.

    عبدالستار دوشوکی
    مرکز مطالعات بلوچستان ـ لندن
    جمعه ۲۶ آ

  3. راجع به حاج محمد حسین گرگیج مولای دوشوکی مطلبی در مورد تجاوز امام حسین بعد تجاوز سربازان دیگر محمد به فرماندهی عمر ابن خطاب را خواندم او بسیار درست نوشته و از قضا در اثر تصادفات اینترنتی دیدم که حرامزاده ای دیگر که سیدیش معنی همان حرامزادگی ست که بر شهرزاد دختر یزدگرد رفته است داد سخن داده و او چنان که درست حدس زدید سید عطاء الله مهاجرانی ست که زنباره ایست که حتا دوستانش نیز بدان اشراف و اعتراف دارند. او در مورد ضرب و شتم گوهر عشقی مادر ستار بهشتی داد سخن داده و به جای حرف زدذن به قبر اجدادِ به قول نویسنده بالا تجاوز زاده اش ر…ی …ده است. من از هممیهنان خارج از کشور تعجب میکنم که این بیشرف را که نمی دانم در کدام کشور آمریکائی یا اروپائی مدفن است خفه نمی کنند. در ایرلان شایع بود که این سید حرامزاده ایدز گرفته. اما معلوم نیست کی او را خفه خواهند کرد. او قرار بود قدری از «حلوای» ترامپ از جانب رهبری بخورد تا حکومت همچنان سر پا باشد ولی رهبری او را هعاق کرد و قرار است خودش این معجون را از تقاری سر بکشد شاید چند مدات دیگر این نظام ضد بشر بر قدرت بماند! بروید توئیت او را بخوانید و شما پس از خوردن بسیاری مایعات و گوشت و آش و هضم یک پرس حلوا به قبور ائمه سرازیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.