گوهر عشقی به خامنه ای: تا دیر نشده به ظلم پایان دهید

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، وبلاگ نویسی که به دست ماموران جمهوری اسلامی در زندان کشته شد، در نامه‌ای سرگشاده از مسئولان جمهوری اسلامی، از جمله علی خامنه ای خواسته که تا دیر نشده به ظلم و ستمی که به برخی اقوام و افراد می شود رسیدگی کنند.

خانم عشقی در این نامه به ظلم و ستم‌هایی که به زندانیان سیاسی وارد می‌شوند اشاره کرده و خواستار پایان تبعیض در قبال برخی اقوام و اقلیت‌های مذهبی ایران شده است.

در این نامه خطاب به رهبر جمهوری اسلامی آمده است: «خواهرانه رهبرى را توجه مى‌دهم که تا دیرتر نشده علیرضا رجایى‌هاى دیگر را از زندان‌ها رها کنید چون دیگر آسمان و زمین نیز از ظلم شما به صدا آمده‌اند.»

به تازگی علیرضا رجایی، روزنامه‌نگار و از چهره‌های جریان ملی – مذهبی پس از عمل جراحی، چشم راست و بخشی از استخوان‌های سمت راست صورتش را از دست داده است. خانواده و نزدیکان آقای رجایی ممانعت از درمان وی در زندان را عامل پیشروی بیماری و شرایط امروز او می‌دانند.

مادر ستار بهشتی در نامه خود با اشاره به این موضوع خطاب به مسئولان حکومتی و مردم نوشته «تا زمانی‌ که در برابر چهره معصوم علیرضا رجایى سکوت کنیم، ما هم شریک این رفتار ظالمانه‌ایم.»

در این نامه همچنین خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی اسلامی، آمده به جاى سوریه و لبنان، اندک نظرى بر مردم خود بیاندازید که فردا دیرتر از امروزتان خواهد شد.

در نامه گوهر عشقی همچنین به اعتصاب غذای اخیر زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر و کشته شدن دو کولبر به دست ماموران هنگ مرزی اشاره شده است.

گوهر عشقی به خامنه ای: تا دیر نشده به ظلم پایان دهید

مطالب مرتبط با این موضوع :

فدرالیسم ساختاری نامناسب برای ایران

ن. هژبری فهرست فدرالیسم وساختار های کلی آن …………………………………………………………………………………………….. 2 فدرالیسم، ساختاری نامناسب برای ایران …………………………………………………………………………………… 8 مقدمه و چند تعریف ……………………………………………………………………………………………………. 8 بررسی فدرالیسم

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.