«کی بود، کی بود، من نبودم»؟!: هوشنگ طالع

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

حال که کار به این جا رسیده است ، کسی که تا دیروز ، برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک برای به بند کشیدن و اسارت ملت و مردم ایران ) را « فتح‌الفتوح » ، « آفتاب تابان » ، علاج همه‌ی دردها ، از جمله « آب خوردن مردم » و … می‌دانست ، با عنوان کردن « مشورت » از خود سلب مسئولیت می‌کند ؟!

رییس مجلس شورای اسلامی که در 20 دقیقه برجام را با ایجاد جّو تهدید و ارعاب و استناد به « حکم » به تصویب رسانید ، اکنون که کار به این‌جا رسیده است ، در باره‌ی « برجام » می‌گوید : « در برخی بخش‌ها ، عجله وجود داشت » .

پرسش این است : آقای لاریجانی شما که می دانستید  درپذیرش بخش‌هایی از برجام ، عجله وجود داشت ؛ چرا تنها در 20 دقیقه با اعمال فشار ، برجام را در مجلس شورای اسلامی به تصویب رساندید و شرایطی ایجاد کردید که حتا آن گروه از نمایندگان مخالف برجام که به پی‌‌آمدهای ویران‌گر آن آگاه بودند ، نتوانستند اظهار نظر کنند ؟!

آقایان : آیا برابر ملت و مردم ایران ، پاسخی دارید ؟ آیا صرفِ « مشورت » می‌تواند رافع مسئولیت‌های عاقد برجام و قرارداد‌های  ننگین سعدآباد ، ژنو‌چای و لوزان باشد ؟!

دست‌کم در همین قانون اساسی جمهوری اسلامی که ایرادهای بسیار بر آن وارد است ، حدود مسئولیت‌ها روشن است و هیچ کجا گفته نشده است که « مشورت » می‌تواند رافع مسئولیتِ روسای قوا باشد .

پنج‌شنبه 18 آذرماه 1395 ـ هوشنگ طالع

نشانی تلگرام @hotale

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.