کسی در بروکسل تاجگذاری نمی کند.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دوستان گرامی درود. در ۲۰ فوریه ایرانیان زیادی از سراسر اروپا برای تروریست شناخته شدن سپاه تروریستی به بروکسل می آیند. تظاهرات بزرگی در حال سازماندهی است. ما، بخشی از ایرانیان ساکن بلژیک و همفکرانمان در سایر کشورهای اروپایی با تمام نیروی خود در آن شرکت می کنیم.

با این که یکایک تیم ما برای همکاری و همفکری برای سازماندهی بهتر، به طور فردی یا گروهی دعوت شدیم، اما متاسفانه در سازماندهی نهایی و دعوت سخنرانان هیچ نقشی نداریم و در تصمیم گیری ها نبوده ایم. ما حتی از اسامی همه سخنرانان آگاهی نداریم. با تمام احترام به برگزارکنندگان این تظاهرات بزرگ و با آرزوی موفقیت هدف اصلی همایش، از تمام نیروهای جمهوری خواه، چپ، دموکراتیک، نیروهای ملی و ایرانیان مبارز همیشه در صحنه، کرد، بلوچ، عرب، ترک، فارس و… درخواست می کنیم در این تظاهرات با شعارهای«زن زندگی آزادی»، «سپاه پاسداران تروریست است»، «جمهوری اسلامی نابود باید گردد»… از سراسر اروپا به بروکسل بیایند.

حمل هرگونه پرچم و پلاکارد آزاد است.

باید به کسانی که نگران دزدیده شدن و مصادره شدن این حرکت از سوی گرایشی هستند، بگویم که نگران نباشید و این تظاهرات فراحزبی، فراجناحی و فراگروهی و یک حرکت ملی از سوی همه ایرانیان اروپا با یک هدف است: جمهوری اسلامی سرنگون باید گردد و سپاه پاسداران باید در لیست تروریستی اروپا قرار گیرد.

۲۰ فوریه روز تاجگذاری و روز تفرقه در بین ایرانیان نیست.

ما همه با هم هستیم.

انور میرستاری

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.