چگونه بلوک نیروهای ملی مصدقی و نهضت ملی را متحد کنیم؟

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

چگونه بلوک نیروهای ملی مصدقی و نهضت ملی را متحد کنیم؟
مهمان: رضا شاه حسینی
مجری برنامه: اسفندیار خلف
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳

مطالب مرتبط با این موضوع :

5 پاسخ

  1. درود ودرودبجناب آقای رضا شاه حسینی که میتوان کفت ایشان از ملیون واقعی خارج از کشور با دیدی باز وقابل ستایش ، امیداست که با رهنمود ایشان در خارج و رهنمودهای ملیون داخل برای آینده کشور به نتیجه مدون ومطلوبی برسیم و کلیه نیروهای اپوزیسیون خارجی و داخلی همکاری درست وسالمی را در قانون موسسان بر اساس حاکمیت ملت پایه ریزی شود. باسپاس از بزرگواران ، آقایان خلف وشاهحسینی . ارادتمند محمد عباسی

  2. جنابان موضوع بحث من بخث دیگری ست که نمربوط میشود به سخنان رهبر مخنث و فرزانه. اما در یک جمله بگویم که شماها بسی اشتباه میکنید که با مظروطه خواهان و جمهوریخواهان وارد گفتگو نمی شوید. زمانه شماها را مجبور خواهد کرد تا با آنها وارد گفتگو شوید پس بهتر است زودتر این کار را بکنید. در هر حال در ایران بسیاری رضا پهلوی را قبول دارند. شما میخواهید به این جمعیت کثیر چه کنید!؛ واقعا بفرمائید تا ما در ایران بفهمیم.
    و اما علی افشاری مطلب نوشته زیر عنوان سیزده بدر خونین سپاه در گویا من پاسخی به این آدم که معلوم نیست چرا همه ی همش فحاشی به پادشاه ایراندوست محمند رضا شاه است داده ام. اصافه کنم که من یک جمهوریخواه هستم و شاه را ایراندوست و کسی میدانم که برای ایران کارهای بسیار مهمی انجام داده و البته اشتباهات بسیار نیز کرده است. و ببینید:
    حاج علی تسلامنژاد با احترام خدمت عرض کنم که اسرائیل حمله را خودش برسمیت شناخته تو حالا زر می زنی که این حمله مثل حامله بودن مادرت که ترا منتسب به پدرت کرده می گوئی «منتسب به اسرائیل است. و اما

    آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر مخنث حکومت اسلامی، می‌گوید مخالفت با حجاب اجباری در ایران «برنامه بیگانگان» است و به همین علت نهادهای حکومتی این کشور باید برای مقابله با آن اباید برای انتقام سخت از اسرائیل آنها را غنیمت گرفته و بهشان تجاوز کنند تا پیامبر تفخیذکار و امام علی خان قصاب و آن ترسوی پنهان در لجن و مدفوعات در چاه های مستراح سامراء از این امام مخنث راضی باشد.

    امام ملتوطین خامنه‌ای مخنث العلما و دکل و دکلبازان و شخص بچه بازش که هم فاعل و مفعول بوده و هم حالا دیگر فقط مفعولی مقعد درررریده است روز چهارشنبه – ۱۵ فروردین – در دیدار با مقامات کشوری و

    نظامی ایران سخن می‌گفت از حجاب اسلامی به عنوان انتقام سخت از اسرائیل سخن گفت و کاری کرد که به روح شهیدان جبهه ی مخانثت ر…یده باشد او انتقام سخت را هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ

    قانونی» نوعی ضربه ای شدید به استکبار جهانی و رژیم شهوتیستی دانست. او در حالی که مدفوع سگ از دهان امام زمان خورده بود و مریدان با دهان باز خواهان چشیدن از دهان مبارکش بودند فرمود: حجاب اجباری ست و از نظر او مخالفت زنان با حجاب اجباری با هدف اصلی بازگرداندن وضعیت به زمان قبل از انقلاب – طاغوت است. شما بیشرفانی که هنوز پیرو این بیشرف هستید خودتان را در آینه ببینید و نجاست امام عج را که از دهان رهبری خورده اید مزمزه نمائید!!!

    رهبر مخنث و ملتوط ( ملتوط یعنی لواطکار) حکومت اسلامی که بیش از ۱۰ دقیقه از این گ…ه خوری را به حجاب اختصاص داد! رهبر فرزانه ای که شیخ علی تهرانی بارها او را در خزینه دیده که در حال دادن حال به مردان قلچماق بوده و صدای او هنوز شنیدنی ست که از رادیو ایران مستقر در عراق پخش شده و در اینترنت قابل شنیدن است در ابتدا از ماء الرجال استفاده ی بهینه میکرده و سپس تا زمان حاج سعید طوسی که در یازده سالگی با رهبر مخنث آشنا شده و سپس هر کاره بوده و برای همین حاج سعید طوسی را مورد پشتی بانی قرارش داده و همه ی گناهان تجاوزیش را با مشورت با حصرت ولی عصر بخشیده. این رهبر اوبنه ای از نهادها و مسئولان حکومتی خواست که برای رعایت حجاب اجباری بر «وظایف شرعی و قانونی خود تمرکز کنند. و حجاب را به قول دکتر آیت الله حاج ابراهیم رئیسی از حلقوم به زنان و دختران زیر نظر ولی عصر ارواحشان لالاش فدا حقنه نمایند. تا انتقامی سخت از اسرائیل گرفته باشند! پس اولویت همه امور در این است که چندین مقعد و وژن از دختران و پسران و دختر بچه ها و پسر بچه بدست سربازان امام عج پاره شود و چندین انسان بیگناه قربانی شوند تا انتقام سختی از اسرائیل و آمریکا گرفته شود.
    و این هم مقاله ی حاج علی افشاری:
    news.gooya.com/2024/04/post-85630.php

  3. من فاطمه زهرای سابق از تهران هستم. همسرم نظری نوشته که شما منتشر نکردید. متاسفم. اما رهبر بیشرف و حرامزاده و جنایتکار اسلامیون جنایتکاربرای رسوای حمله اسرائیل و کشتار دوستانش میخواهد تلافیش را برای ۱۴۰۳مین سال و خصوصا برای ۴۵مین سال سرما زنان در آورد و گه خوری کرذده و گفته که چه ما زنان معتقد بالشیم یا نبشیم مجبوریم حجاب سر کنیم. و من پاسخش را این چنین میدهم.
    من یک زن هستم ۵۳ سال دارم من! و حالا که اینطور است پس من ر ی دم به اسلام عزیز. ر..یدم به قبر پیامبر گرامی اسلام به فرق شکافته ی علی به قرآن کریم. به رگهای بریده گردن سرور آزادگان سید شهیدان امام حسین و ری…دم به دشت کربلا و به خون و تربت شهدای کربلا و اُحد و خلاصه همتان را عطرآجین کردم و سپس به عنوان زن ر…یدم به حجاب تمامی مومنین و محجبه ها و به قبر و گیس فاطمه ی زهرا و زینب کبرا و رقیه و هرزگی معصومه و قبر امام رضا. شما بیشرفان مقعد بچه های مردم را چه دختر و چه پسر و وژن دختربچه ها را در هر سن و سال با تجاوز پاره میکنید زنان و دختران مردم را مورد تجاوز قرار میدهید اسرائیل شماها را در پناهگاهاتان مثل حشرات موذی روی گُه میکشد و شما حرامزادگان پیرو محمد بچه باز تفخیذکار و علی قصابش و امام حسین متجاوز به دختر بچه شش ساله یزدگرد ساسانی شهربانو میخواهید مارا مجبور کنید که چه معتقد باشیم و چه نباشیم باید حجاب سرمامان کنیم من ر…یدم به آن قرآنی که درش نوشته لکم دینکم ولی الدین. قرآنی که اجازه ی غنیمت گیری زنان و دختران و پسران را صادر میکند. با احترام اما زمان که برایش حتا به اندازه کرم در مستراح هم ارزش قایل نیستم. چه خوب شد انقلاب شد تا من احمق مومن هم آگاه شوم! واقعا اگر نظرم را منتشر نکنید خیلی بدکاری میکنید.

  4. من مدتهاست که نظری ننوشته ام. اما در اینجا یادآوری کنم که امروز هر حزب و دسته و سیاستنداری که میخواهد وارد میدان شود باید دضیت مردم را با دین و خصوصا اسلام در نظر داشته باشد. در گویا گفتگوئی که با عباس عبدی و خدیر شده منتشر گردیده که من به آن پاسخ داده ام و با سفارش همسرم که خواننده ی سایت شماست در اینجا نیز میگذارم. شاید که در نظر آید!
    عباس عبدی، سروش، اکبر گنجی، سید عطاء الله مهاجرانی، سید ابراهیم نبوی، علی افشاری همین خدیر دروغ محض میگویند. و دروغ یعنی میدانند که واقعیت را نمی گویند چون خودشان در همین کشتی نشسته اند. امروز زیر و بالای امام حسین که متجاوز به شهربانو ساسانی ست، پیامبر اعظم که متجاوز به دهها دختر بچه و مهمترینش عایشه است و سربریدنهای شخص محمد پیامبر و علی خونآشام و قصاب پیامبر و همه ی این بیشرفان ضد ایرانی و ضد انسانی را مردم به خوبی کالبدشکافی کرده اند و میشناسند و نقل مجلسشان است و من با آنها از همه ی طبقات و قشرها آشنائی دارم. مردم ایران در اکثریت قاطعشان نه تنها ضد اسلام که ضد دین شده اند. من مدتهاست نظری ننوشتم چون فکر میکنم که سایت گویا که بسیار هم خواننده دارد به نظرات کسانی که در سایتش مشترک نیستند توجهی ندارد و آنها را حذف میکند. اما من چنانکه ماهها پیش نوشته ام فوق لیسانس جامعه شناس و هفته ای سه روز شوفر تاکسی غیر مجاز هستم از نزدیکی شهر ری تا شمیرانات و لواسانان و گاهی راننده آقاها و آقازاده ها که از خارج می آیند هستم و آنها را با اتومبیلهای شیک و لاکچری خودشان به شیراز و شمال و….می برم در اینجا باید بگویم که مردم ایران واقعا ضد دین و خصوصا ضد اسلام شده اند. حتا فرزندان پاسداران و خود ملایان و مداحان. اصلا ضدیت با اسلام و قرآن و محمد و علی و حسین و تشیع و فحاشی مردم حتا پیران و چه برسد به جوانان خارق العاده و غیر قابل محاسبه است. با احترام به همه و به امید اینکه سایت گویا این نظر را منتشر کند.
    برای چندمین بار به شما پیشنهاد میکنم تا سایتتان را از خصوصی بودن بیرون آورید و همگانی کنید. سایت رنگین کمان میتواند اثراتی سودمند داشته باشد اما بدبختانه شما آنرا در انزوا نگه داشته اید. باید کاری بکنید تا از این گوشه گیری بیرون آید. کسان زیادی سایت شما را نمی شناسند. اینرا من دو سه سال پیش نیز به شماها پیشنهاد دادم.

  5. حاجی محمد جواد محقق یزدی شاگر آیت الله العظمی تبریزی در گویا دات کام که ایناهاش سخنانی گفته و در واقع خواسته حساب خودش را با رهبر مخنث جدا کند. چون میداند که بزودی پیکرهای روحانیون بر درختان و تیرهای چراغ برق با باد خواهند رقصید. و کسی مطلبی را با رونویسی از دیوار مسجد امام سجاد مطلبی را انتشار داده. یک کس دیگری هم این مطلب را نوشته بود. آن شخص هم در محله ما زندگی میکند. روی دیوار سفید مسجد امام سجاد که نتیجه تجاوز امام حسین است به شهربانو ساسانی دختر بچه شش ساله یزدگرد شعر نوشته بودند که چند بار بسیجیان آنرا پاک کردند اما فرزندان شجاع ایرانزمین آنرا دوباره باز نویسی کرده اند. چنانکه میدانیم دختر بچه یزدگرد شش ساله هنوز برشد جسم نرسیده بود و برای همین امام سجاد روده اش از مقعدا بیرون بود. طفغلک نمی وانست روی زمین بنشیند و مدام سرش روی زمین بود و بان مبالرکش بر هوا برای همین ایمه هدا اورا زین العابدین بدمار یعنی زینت عبادت کنندگان بیمار مینامیدند. در احادیث آمده که روده ی این امام بزرگوار از مقعدان بیرون بود و مومنین برای تبرع آنرا می لیسیدند. خلاصه آن نوشته بر روی دیوار مسجد امام سجاد زین العلابدین بیمار هی توسط بسج دانشجوئی پا و توسط مردم شیرف بازنویسی میشد… حتا بسیج دانشجوئی دوربین گذاشته بود تا ببینند چه کسی این اشعار ملی میهنی را مینویسد. اما صاحبخانه ی روبرو که برق دوربین را از او گرفته بودند سیم برق دوربین را قطع کرده. بسیجیان آمدند یقه اش را گرفتند و او بهانه آورده و گفته «من نمیتونم پول برق کارهای شما را بپردازم». حالا من از دیوار عکس گرفته ام و از روی عکس او شعر را که با اندکی تغییر و تحول ست در اینجا بازنویسی میکنم. این است:
    مذهب مردم ایران اگر این اسلام است
    بر چنین مذهب پیغمبر آن باید ری…د
    و اگر ام الکتابش همی این قرآن است
    بر ورق در ورقش روز و شبان باید ری…د
    مظهر عدل و عدالت اگر آن قصاب است
    به علی و به سر و زخم سرش باید ری…د
    گر حسین سید و سالار شهیدان باشد
    بر چنین سید و رگ گردنش باید ر…ید
    و اگر سید علی نایب آن غایب شد
    بر چنین نایب و بر غایب او باید رید
    مختصر گویم و تو خوب بخوان این تفسیر
    که بر اسلام و کتاب انبیا باید ر…ید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.