چشمان بیدار پهلوان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :


bar.jam

راستی را با این کارنامه‌ی درخشان، جناب وزیر امورخارجه‌ی اسلامی شایسته‌ی لقب « ‌پهلوانی » و تعریف و تمجید بیش از پیش از سوی مقامات عالیه است . چنان‌چه اگر چندین و چند کارناوال شادی دیگر به روش کارناوال « ریو » برای قدرشناسی از زحمات شبانه‌روزی ایشان در راستای افکندن « طوق‌لعنت » برجام بر گردن ملت و مردم ایران بر پاکنند و صد بار دیگر برای ایشان « گلریز‌ان »‌ کنند و حتا لقب « جهان‌پهلوانی » ‌را نیز به وی دهند ، کم کرده‌ اند.
اگر باور ندارید ، به این بخش از نوشته‌ی آقای دکتر احمد توکلی نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی در باره‌ی سیر پرونده‌ی برجام [ برنامه جامع اقدام مشترک برای به بند کشیدن و اسارت ملت ایران ] در مجلس ، توجه فرمایید :
آقای دکتر احمد توکلی می‌نویسند ، در جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی ، وزیر امورخارجه [ پهلوان محمد‌جواد ظریف ] ادعا کرد در هیچ جای برجام کلمه تعلیق نیامده است . « من کلمه انگلیسی suspend را در متن برجام با ماژیک برجسته کردم و [ پس از نشان دادن ] آقای دکترظریف در واکنش گفت : من ندیده بودم ! عذر بدتر ازکناه »
( خبرگزاری تسنیم / روزنامه خراسان ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ـ ر ۱۶ )
پس از ادای این جمله ، می‌بایست « مرشد » زنگ را به صدا در می‌آورد و حاضران برای پهلوان صلواه می‌فرستادند .

یک پیروزی بزرگ دیگر بر استکبار
برخلاف فرمان ۹ ماده‌ای ، با بی‌اعتنایی و باید گفت با نوعی دشمنی آشکار با بزرگ‌ترین دست‌آورد علمی ایرانیان در سال‌های اخیر ،‌کار برچیدن سامانه‌های گریز از مرکز ( سانتریفوژ ها )‌ را در نطنز و با وجود تکذیب‌ها و « دوگانه‌گویی‌ها » و « ‌ناراست‌گویی‌ها » آغاز کرده‌ اند . در این زمینه آقای دکتر فریدون عباسی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی در همایش دانش‌جویان دانشگاه شیراز ، گفت : « سانتریفوژ اگر خاموش شود ۳۰ درصد تلفات دارد و اگر هم درست راه‌اندازی شود۳۰ درصد دیگر تلفات دارد » .
وی افزود : « بنا براین جمع کردن و دوباره استفاده کردن آن به احتمال زیاد ۶۰ درصد تلفات دارد که البته شنیده‌ام که یکی از دوستان گفته که با استفاده از چند کارگر … [ ساده ] سانتریفوژها را در یک سوله انبار می‌کنند » .
برای این کار باید ملت و مردم ایران ، سپاس‌گذار دیگر پهلوان مذاکرات هسته‌ای یعنی « پهلوان سیدعلی‌اکبر » باشند . البته با « زنگ و صلواه »
هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.