آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

چرا نباید در انتخابات رژیم جمهوری اسلامی شرکت کرد؟ (قسمت دوم): امین بیات

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

امروز دیگر هاشمی رفسنجانی زنده نیست تا نقشه ” انتخابات مهندسی شده ” را ترسیم کند و بگوید که چه کسی کاندیدای جناح او باشد تا بتواند در مقابل جناح دیگر عرض اندام سیاسی کند؟ کاندیدایی که بتواند با در اختیار داشتن پول‌های میلیاردی باد آورده و دزدیده شده از سفره توده ها و با ولخرجی های مبلغان و ثنا گویان ستادهای انتخاباتی به اصطلاح “اصلاح طلبان”، با تبلیغات دروغین و عوامفریبانه، مردم را بار دیگر به پای صندوق های آرا بکشاند.

دیگر نه محمد خاتمی، نه حسن خمینی، نه ناطق نوری و نه حسن روحانی، با وجود اینکه همگی از دست پروردگان مکتب دروغ، ریا و توطئه رفسنجانی هستند، قادر نخواهند بود جای خالی او را پر کنند. اوضاع کنونی به خوبی نشان می‌دهد که آنان هر چقدر هم با بوق و کرنا تبلیغ کنند و شخصیت سازی نمایند، مردم با هوشیاری و عدم شرکت خود در این مضحکه، باعث شکست “اصلاح طلبان” و جناح به ظاهر رقیب، “اصولگرایان”، خواهند شد. شرایط زندگی قشرهای گوناگون زحمتکشان به مراتب بدتر از همیشگی است و نارضایتی توده ها به عیان در چهار گوشه کشور به خوبی نمایان است. به این دلیل مردم خیلی کمتر از دفعات پیشین در این انتخابات ریاست جمهوری پیش ساخته شرکت خواهند کرد و هر دو جناح به طور ملموس از سوی مردم پشتیبانی نخواهند شد.

همیشه قبل از برگزاری نمایش انتخابات هر دو جناح حرف های خوبی می زنند و وعده هایی به مردم داده و دروازه های بهشت را به آنان نشان می دهند. از مردم تجلیل و از منافع ملی حمایت می کنند. برای حفظ کلیت نظام اسلامی، از وحدت و دوستی سخن به میان می آورند. آنان فراموش می کنند که به رهبری خامنه ای اصولگرا و رفسنجانی اصلاح طلب، چه جفاهایی بر مردم روا داشته و چه بلاهائی را بر سر آنان آورده اند.

مردم ایران که مانند اسیران این نظامند، در زیر فشار های اقتصادی و اختلافات فاحش قدرت طلبی هر دو جناح له و لورده می‌شوند. اما با آگاهی یاقتن به تقلب های انتخاباتی دوره های گذشته که از اول به قدرت رسیدن جمهوری اسلامی تا به امروز ادامه دارد، به طور میلیونی از کلیت این رژیم نا امید شده و از آن دل می‌کنند و با رای منفی و یا با شرکت نکردن در انتصابات، نارضایتی خود را ابراز می کنند.

هاشمی رفسنجانی در پایان زندگی خود، مجبور به عقب نشینی سیاسی و خانه نشینی در مقابل جناح دیگر شد. حزب کار گزاران وابسته به او و دولت روحانی که نتوانستند مسأله بازداشت خانگی هم فکران خود، موسوی، رهنورد و کروبی را حل و فصل کنند، چگونه قادر خواهند بود، به خواست های حداقل مردمی که به آن ها امید بسته بودند و به نفعشان رأی دادند، جوابگو باشند؟

در تاریخ ۲۶ آذر ماه۱۳۹۱، قانون انتخابات را تحت عنوان “طرح اصلاح انتخابات ریاست جمهوری ایران” در مجلس تصویب و در ۴ بهمن ۱۳۹۱ در “شورای نگهبان” تائید کردند.

اولین انتخابات ریاست جمهوری در۵ بهمن ۵۸ بر گزار شد و از میان بر جسته ترین کاندیداهای مورد تائید خمینی، بنی صدر، مدنی، فروهر، قطب زاده، حبیبی، سامی، طباطبائی، آیت، خلخالی و مکری بودند که بنی صدر، کاندیدای جامعه روحانیت مبارز، با کسب بیش از ده میلیون رأی انتخاب شد. از پر هیاهوترین حادثه آن دوران، مسعود رجوی، به دلیل قبول نداشتن قانون اساسی و رای ندادن به آن، توسط خمینی مجبور به کناره گیری شد.

حسن روحانی با بیش از ۱۸ میلیون رای با توافق خامنه ای و “شورای نگهبان”، از جانب “اصلاح طلبان” و “اعتدالگرایان” و مردم فریب خورده انتخاب شد.

دوازدهمین انتصابات ریاست جمهوری نظام اسلامی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶بر گزار خواهد شد. از هم اکنون اسباب فریب مردم از طرف وزارت کشور در حال آماده شدن است تا یک بار دیگر همگی آماده شوند کلاه شرعی بر سر مردم بی پناه و گرفتار ایران بگذارند و مردم را با هزار ترفند به صندوق های رای گیری جهت انتخاب منتخب خامنه ای و” شورای نگهبان” بکشانند و فرد منتخب نظام را به مردم تحمیل کنند تا در سطح بین المللی نشان بدهند که در ایران انتخابات آزاد بر گزار می شود و دمکراسی حاکم است. “ولایت فقیه” تا کنون توانسته است، هر کس را که بخواهد از صندوق رای بیرون بیآورد و رای مردم هیچ تاثیری در بهبود زندگی آنان نداشته باشد و فقط به نظام دیکتاتوری اسلامی مشروعیت ببخشد.

 تا بحال شرکت در انتخابات رژیم، هیچ فایده ای برای مردم در بر نداشته است. تنها راه نجات مردم، عدم حضور در پای صندوق های رای گیری می باشد، کاری که به انحلال و اضمحلال این رژیم می انجامد.

روی سخن با افرادیست که به هر دلیل موجه، دانسته یا ندانسته، بر خلاف میلیون ها نفری که به کاندیدای رژیم رای نمی‌دهند و در بازی انتصابات شرکت نکرده و در این فریبکاری ها شریک جرم نمی شوند، بدانند که دارو دسته حزب اله و آخوند ها سعی می کنند با صدها ترفند و توجیه مردم را فریفته و ترغیب به شرکت در انتخابات نمایند. باید به آن هائی که هنوز پس از گذشت ۳۸ سال از عمر ننگین حکومت ترور، شکنجه و اعدام، تبعید و تبعیض، کشتار مردم بی دفاع در ایران، عراق، سوریه و…  به این حکومت دل بسته اند، گفت که از شراکت در این همه جرم و جنایت و کشتار و آوارگی دست بردارند. باید به آن دسته از افرادی که به روحانی رای داده و برای او تبلیغ کردند و مردم را تشویق به شرکت در انتخابات نمودند،  گفت که در واقع با آرای خود و به طور مستقیم به اعدام بیش از دو هزار نفر در دوران ریاست جمهوری این قاتل کمک کردند و شریک جرم در اعدام ها می باشند.

همه ترفندهای سران حکومت و سپاه پاسداران و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در امور انتصابات برای به نتیجه رساندن انتخابات فرمایشی و نمایشی است. باید در انتخابات این دوره، برنامه‌های از پیش تعیین شده “ولی فقیه”در دخالت مستقیم برای انتخاب مهره مورد نظرش را با تحریم یکپارچه، نقش بر آب کرد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.