پوتین : فریب آمریکا را خوردیم ؟!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

560ba2b9c361887c418b45f3ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه در دیدار با آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و دارنده‌ی رکورد جهانی در رشته‌ی « تصویب غیرقانونی » ، برای فرافکنی درباره‌ی زشت‌کاری حکومتش در زمینه‌ی هم‌گامی و هم‌راهی با غرب ( آمریکا + چاکران ) در راستای تحمیل تحریم‌های بیدادگرانه علیه ملت و مردم ایران و « وتو » نکردن قطع‌نامه‌های غرب ‌علیه ملت و مردم ایران ، گفت :‌ « آمریکا تلاش می‌کرد جهانیان را در باره‌ی برنامه‌ی هسته‌ای ایران فریب دهد و آن را تهدیدی برای امنیت جهان معرفی کند [ و ] ‌ما فریب خوردیم » .

« فریب خورده » افزود : هیچ تهدید هسته‌ای ، بدان‌گونه که ما به ‌می‌گفتند از جانب ایران و جود نداشت و ندارد و واشنگتن ، روسیه و همه‌ی کشورها را در این باره فریب داده است و «‌ تلاش‌های منظمی برای منحرف کردن ما ، همه‌ی جهان و یا به سخن ساده ، فریب ما وجود داشت » .

پرسش شماره‌ی یک : چه تضمینی وجود دارد که دوباره آمریکا پوتین را فریب ندهد ؟ آیا تضمین‌های لازم را از « خصم » برای هم‌کاری گرفته اید ؟ آیا تضمین کافی گرفته‌اید که روسیان ، دوباره ملت و مردم ایران و استقلال و امنیت کشور ما را با غرب معامله نخواهد کرد ؟ و صدها پرسش‌ دیگر در همین راستا !

پرسش شماره‌ی دو : شما چرا فریب خوردید و در عرض 20 دقیقه ( برخلاف آیین‌نامه‌ی داخلی مجلس و بر خلاف اصل نود و هفتم قانون اساسی و اصل‌های دیگر ناظر برحقوق مجلس شورای اسلامی در باره‌ی قراردادها ، مقاوله‌نامه ها و … با دولت های دیگر ، « برجام » ( برنامه‌ی ‌جامع اقدام مشترک برای به بندکشیدن و اسارت ملت و مردم ایران ) را به گونه‌ی « غیرقانونی » به تصویب رسانیدید ؟!

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.