« پهلوون » دیر یادتان افتاد یا قرار بود دیر یادتان بیفتد؟!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

a

آقای دکتر محمد‌جواد ظریف وزیر امورخارجه اسلامی  ، پس از مرگ صنایع هسته‌ای و خاک‌سپاری آن ، یاد « نوش دارو »‌ افتاده اند ؛ در حالی که نه « دارویی » دارند ، چه رسد به « ‌نوش‌‌‌دارو » .

پس از آن که با دور ریختن 11 تن ( 11 هزارکیلو ) اورانیوم ‌غنی‌شده ، اسقاط کردن بیشینه‌ی سامانه‌های گریز از مرکز         ( سانتریفوژها ) و آوردن « بتون  » ساخت آمریکا و چین پای‌کار ، برای بتون‌ریزی قلب واکنشگر ( رآکتور ) آب سنگین اراک و به دنبال  نقض چند باره‌ی برجام از سوی آمریکا ، آقای وزیر امور خارجه‌ی اسلامی ،  برای فریب افکارعمومی و به اصطلاح برای « ‌مصرف داخلی » در دیدار با نمایندگان اتاق بازرگانی مشهد می‌فرمایند : « ‌باید هزینه‌های نقض برجام را افزایش دهیم » ( ایرنا / روزنامه خراسان 13 دی‌ماه 1349 ) .‌

باید از « پهلوون هسته‌ای » دولت جمهوری اسلامی پرسید که چگونه باید این هزینه‌ها را بالا برد  : با آغاز غنی‌سازی فرای20 درصد ؟ با تولید بیش‌تر « آب‌سنگین » ؟ با افزودن بر شمار سانتریفوژهای اسقاط شده ؟ با کدام یک از این تمهیدات می‌خواهید «‌ هزینه‌ها را افزایش دهید » ؟

به دنبال خلع‌سلاح هسته‌ای کشور و گسیختن آخرین پیچ‌ و مهره‌های صنایع هسته‌ای ، نه تنها آمریکا بر زیاده خواهی‌ها و فزون‌طلبی‌های خود افزوده است ؛ بلکه چاکران منطقه‌ای آمریکا نیز مانند عربستان سعودی و ترکیه ، شروع به گردن‌کشی کرده‌اند !

با « بی‌تدبیری »های بسیار به نام « تدبیر » کشور را به مخاطره انداخته اید و به آستانه‌ی یک جنگ منطقه‌ای سوق داده‌اید !

دوشنبه 14 دی‌ماه 1394 ـ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.