ویدیو حمله خشونت آمیز محافظان امام جمعه بروجرد با منتقدان

ویدیو حمله خشونت آمیز محافظان امام جمعه بروجرد با منتقدان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

ویدیو حمله خشونت آمیز محافظان امام جمعه بروجرد با منتقدان

شبکه رسانه‌ای بیان برخی از رسانه‌های داخلی خبر دادند تیم محافظ حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد، در اقدامی خشونت آمیز با چاقو و چوب به جلسه منتقدان حمله ور شدند. گفته می‌شود، امام جمعه بروجرد سال‌هاست به صورت «مافیایی» زمام اختیار این شهر را عهده دار است و در تمام زمینه‌ها حتی در زمینه اشتغال نیز، دستور کتبی وی لازم است.

اوایل سال‌جاری نیز برخی از رسانه‌ها از اعتراض گروهی از روحانیون و طلاب بروجرد در استان لرستان به «فساد» امام جمعه این شهر و سایر امامان جمعه ایران خبر دادند.

آنها در یک حرکت اعتراضی به سمت تهران راهپیمایی کرده بودند.

معترضان با انتشار بیانیه‌ای، ضمن «نالایق» و «نااهلی» خواندن امام جمعه بروجرد، هدف از راهپیمایی خود را «رساندن پیام اعتراض مردم لرستان به فسادهای گسترده کانون‌های قدرت و ثروت» در این استان اعلام کرده بودند.

در این بیانیه ذکر شده بود که «حسن ترابی سال‌هاست که با لگدکوب کردن ارزش‌ها و ترویج فساد و نکبت در بروجرد در حق مردم خیانت می‌کند».

روحانیون معترض همچنین از«سکوت مرگبار» شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه ایران درباره فساد حسن ترابی انتقاد کردند. همچنین پیشتر نیز «بهرام بیرانوند» نماینده دوره نهم شهرستان بروجرد در صحن علنی مجلس به رئیس شورای سیاستگذاری امامان جمعه درباره عملکرد حسن ترابی؛ تذکر شفاهی داده بود.

همچنین پیشتر نیز «بهرام بیرانوند» نماینده دوره نهم شهرستان بروجرد در صحن علنی مجلس به رئیس شورای سیاستگذاری امامان جمعه درباره عملکرد حسن ترابی؛ تذکر شفاهی داده بود.

این در حالیست که ترابی به طور مکرر از «فقر، تبعیض و گرانی در کنار فساد اقتصادی و حقوق‌های نجومی سایر مسئولان جمهوری اسلامی» در رسانه‌های وابسته به جناح تندرو داد سخن سر می‌دهد و انتقاد می‌کند.

 

ویدیو حمله به امام جمعه بروجرد

ویدیو حمله خشونت آمیز محافظان امام جمعه بروجرد با منتقدان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.