وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات: زهرا لاریجانی متهم به جاسوسی نیست!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

وزیر اطلاعات

در پی انتشار مطالب» (دختر صادق لاریجانی جاسوس انگلیس است) و (بازداشت زهرا لاریجانی به اتهام جاسوسی برای بریتانیا)

 

معامله پشت پرده پس از چهل روز نتیجه داد:

وزیر اطلاعات گفت: هیچ یک از اعضای خانواده رئیس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی نیستند

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید در آخرین اظهار نظر خود پیرامون پرونده جاسوسی زهرا آملی لاریجانی گفته است:« یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس محترم قوه قضاییه مشاهده نکرده است.»

به‌گفته‌وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران آنچه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این زمینه منتشر شده، صرفاً تهمت بوده و با هدف وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح شده است.

با طرح این موضوع، شورای همکاران «آمدنیوز» با انتشار اطلاعیه‌ای به برخی شبهات مطرح در این موضوع پاسخ گفتند,

در این اطلاعیه که در ۸ بند تهیه  شده، آمده است:

۱- بنای «آمدنیوز»، صداقت با مردم است، «آمدنیوز» اساسا به پرونده‌هایی که توسط دو منبع مستقل و مرتبط تایید نشده باشد، ورود نمی‌کند.

۲- از افشای نخستین گزارش «آمدنیوز» در خصوص پرونده جاسوسی زهرا لاریجانی، بیش از چهل روز می‌گذرد. مسئولین فاسدی که به محض شنیدن نام «آمدنیوز»، «تب» می‌کنند، چرا چهل روز قبل این گزارش را تکذیب نکردند؟ مگر نه این‌که آنان منتظرند کوچکترین گزارشی در آمدنیوز منتشر شود تا آن را با ده هزار رسانه تکذیب کنند؟ چرا صادق لاریجانی که در قضیه افشای ۶۳ حساب بانکی شخصی خود، ده بار علیه «آمدنیوز» موضع‌گیری کرد، چهل روز است سکوت اختیار کرده؟

۳- آیا گزارشات دقیق با ذکر ساعت، نام افراد متعدد، دارای قید زمان و مکان و کدهای مختلف را می‌توان صرفا با ذکر «تکذیب می‌شود»، رد کرد؟

۴- چرا نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس که اساسا در زمان اخذ تابعیت علی لاریجانی از کانادا، به کشاورزی مشغول بوده و در سپهر سیاست کشور وجود خارجی نداشته، از دو پسر علی لاریجانی سخن می‌گوید اما از دختر او که اکنون در انگلستان در حال تحصیل است، سخنی به میان نمی‌آورد؟

۵- «آمدنیوز» اسنادی از جاسوسی «زهرا لاریجانی» در دست دارد که در حال بررسی انتشار این اسناد است. اسناد پرونده‌ای که رده‌ی ۷ حفاظتی داشته و ایزوله نگهداری شده، طبیعتا در دست افرادی است که شاید جمع آنان به انگشتان دو دست هم نرسد و انتشار سریع این اسناد می‌تواند برای جان عده‌ای از این افراد، خطرساز باشد و به محو آنان از صفحه روزگار منتهی شود. به محض مرتفع شدن این دست خطرات، اسناد این پرونده توسط «آمدنیوز» منتشر می‌شود. اساسا تکذیب دروغین این خبر توسط وزیر اطلاعات بدون هماهنگی با «معین» وزیر اصلی این وزارت‌خانه و مسئول اصلی این پرونده صورت گرفته و بنا بر این بوده که با تکذیب دروغین، «آمدنیوز» را در تور انتشار اسناد و بازداشت سریع منابع خبری «آمدنیوز» گرفتار کنند که ما با هوشیاری کامل در دام این ترفند نخواهیم افتاد.

۶- سؤال «آمدنیوز» از مسئولین کشور آن است که اگر اساسا این پرونده از نظر آنان «داستان سازی» است، دلیل نصب شنود مگسی در اتاق کارکنان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، برپا کردن تعقیب مراقبت برای مدیران ارشد این قوه، بازدید سردار ذوالقدر جانشین احتمالی اسماعیل خطیب در قوه قضائیه از حفا قوه و ملاقات با کارمندان آن، اخراج کلیه کارکنان منتسب به وزارت اطلاعات از حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، اخراج «صداقت» معاونت کاشف حفاظت اطلاعات قوه و مسئول پرونده‌ی جاسوسی زهرا لاریجانی، زندانی بودن ۵ ماه‌ی دو مأمور تعقیب و مراقبت زهرا لاریجانی در بند ۲۴۱ زندان اوین و بسیاری از اتفاقات حادث شده حول این پرونده چیست؟ اگر این پرونده دروغ است چرا این اتفاقات ظرف مدت کوتاهی به وجود آمده است؟

۷- به کلیه افراد و شخصیت‌های سیاسی توصیه می‌شود، پیش از اظهار نظر بار دیگر چهار گزارش درج شده در «آمدنیوز» را مطالعه و جزئیات آن را بررسی کنند. ممکن است در آینده‌ای نزدیک به خاطر اظهار نظرهای خلاف واقع خود، و به اتهام زد و بند با پشت پرده قدرت تحت فشار افکار عمومی قرار گیرند و اندک اعتبار خود را نیز در معامله‌ی پشت پرده حسن روحانی و صادق لاریجانی در حراج عمومی از دست بدهند.

۸- «آمدنیوز» به عهد صداقت خود با مردم عزیز کشورمان وفادار است. ما کلیه اتفاقات رخ داده در این پرونده حساس ملی را رصد و گزارش آن را در‌ آینده منتشر خواهیم کرد. هیچ تکذیب دروغینی نمی‌تواند ما را دلسرد کرده و از پیگیری اصل موضوع وادارد. هر چند انتشار اسناد مرتبط با این پرونده، در آینده‌ای نزدیک، تنها روسیاهی را برای تکذیب کنندگان نزد کل مردم ایران به ثمر خواهد آورد و مردم برای نخستین‌بار «مسئولین دولت راست‌گو» را به چشم خود خواهند دید که در دوربین‌ها زل زدند و در چشمان مردم دروغ گفتند.

منبع: آمدنیوز

وزیر اطلاعات: زهرا لاریجانی متهم به جاسوسی نیست!

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.