همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران: بخش شانزدهم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران

میهمانان آقایان حسین موسویان، فرهنگ قاسمی و همایون مهمنش

مجری برنامه: سعید جعفری

تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

18 پاسخ

  1. دوستان خیلی سال بود که میخواستم در این مورد چیزی بنوپیسم. چرا که از نزدیک شاهد نزدیکی پیمان معادی با سپاه پاسداران و خصوصا محمدباقر قالیباف هستم.
    ببینید اگر چه برای من و خانواده و دوستانم هم سیدشهاب حسینی و هم پیمان معادی و کثافت بودنشان روشن بود اما سرانجام این ناجوانمرد هم از پس شهاب حسینی بیشرف خودش را لخت کرد.آری پیمان معادی بیشرف است که از سربریدن شامویال پارتی دفاع می کند و از قصاب مسلمانش پشتیبانی می کند. خوب نگاهش کنید و از این بیشرف رانت خوار بپرسید که اگر گروهی مسیحی در ایران سر یک مسلمان را می بریدند و زیر بغل می گرفتند و راه می رفتند وهمچنانکه برادران مسلمانانت صدها نفر از آنها را در پاریس، در مادرید، در لندن در بروکسل در برلین سربریدند به رگبار بستند، نیویورک را منفجر کردند و چند هزار نفر را کشتند، با کامیون شهر نایس فرانسه صدها نفر را لت و پار کردند…آری اگر در تهران در اصفهان و تبریز و یزد و کرمان و نجف و کربلا و قم و مشهد چند مسیحی چنین می کردند با کامیون زیر گرفتند بر ادران مسلمان تو در ایران و در عراق با آنها چه می کردند!؟
    من از شما آقایان و خانمها که در خارج هستید درخواست می کنم تا این بیشرفان را به دنیای آزاد بشناسانید. به فستیوالها نامه بنویسید اینان را رسوا کنید. بدانید که این فقط مختص این بیشرف نیست. تمامی غارتگران، بازاری، کارچاقکن، بساز بفروش، تاجر و فرزندانشان که هم حاج زاده و آقا زاده و مفت خورزاده هستند هم آمریکائیند و هم انگلیسی و هم آلمانی وفرانسه ای و اروپائی دارای خانه و کاشانه و مستقلات و شرکت…اینان را ما در تهران و ایران می شناسیم. تقریبا تمامی مداراکشان تقلبی ست و خودشان را دکتر و مهندس می نامند، اغلب دکترا و مهندسیشان اگر باشد تقلبی و خریدنی ست. دوستی میگفت در لندن دانشگاه و مدارس عالی ای وجود دارد که فقط برای ثروتمندان عرب و ایرانی و غارتگران دیگر کشورها ساخته شده تا آنها پولهای غارت شده را به انگلیس و آمریکا و اروپا سرازیر کنند و در ازای آن مدرکی هم به آنها میدهند. اما این مدرکها اصلا برای خود این کشورها ارزشی ندارد و اینان نمی توانند در این انگلیس و اروپا در دانشگاهشان تدریس کنند. برای همین فقط با غارت ثروت کشور مادر ایران در لندن یا کانادا مثلا شرکت می زنند. در هر حال باید این بیشرفها را افشا و رسوا نمود. نباید اجازه داد تا اینها بتوانند این چنین بیشرفانه، حیله گرانه، حقه بازانه، رزیلانه، مطاع تقلبی خودشان به به فستیوالهای غرب بفروشند. باید چنان رسوا و افشا شوند که آبروئی برای این بیشرفان باقی نماند. این فیلم را نگاه کنید تا بدانید اینان چه کثافاتی هستند. لطفا دست به قلم شوید و چیزی بنویسید.
    https://www.youtube.com/watch?v=8pYMjchj0jA

  2. دوستان من اینرا از جائی کپی کردم! براتان می فرستم. شاید به لائیسیته راه داشته باشد.
    روزتان خوش
    حاج حسین اشتری گفته: اجازه تجمعات را در شب چهارشنبه آخر سال نمی‌دهیم! تو گه میخوری آنهم از تقاری که آیات قرآنی بر آن نوشته شده باشد بلخ میخوری و باز هم میخوری. شماها اشغالگر ایران و ایرانیت هستید آن مردک بیشرف تئو رید ـ سین حکومت الله مرتضی مطهری گفته که ایران، ایرانیت، نوروز ،چهارشنبه سوری نجاستی ست که باید رویش را خاک ریخت تا کسی آنرا نبیند! خاک نجس بر سر پدربزرگ و مادر بزرگ خودٍ من که آنها هنوز مسلمان مانده اند. خوشبختانه پدرمادرم ضد الاسلام شده اند. آنها میگویند کاری به کارشان نداشته باش آینها عادت کرده اند. و من به آنها میگویم آری عادت به خیانت به ایران عادت به خریت عادت به جنایت عادت به توسری خوری کرده اند. عادت به حماقت کرده اند. کاری به کارشان ندارم اما این ایدئوگولی آنهاست که با من کار دارد! این حماقتشان است که تبدیل به یک ویروس حاد و یک پادمی خطرناک شده. ایران باید به کیش، به مرام، به مسلک ایرانیش برگردد، که درآن مسیحی،بودائی،یهودی،بیدین،مانوی،زرتشتی،مزادائی با هم همزیست هستند. ایران باید ایرانی شود.تاریخ ایران باید ایرانی شود. چرا که در این ۱۴۰۰ سال جز نکبت،نحوست،جنگ،کشتار،اعدام و شمع آجین کردن غیر مسلمان، کشتار زرتشتیان،بابیان،بهائیان،یهودیان،درویشان،مسیحیان، کافران، کمونیستها، آزادیخواهان کتاب سوزی غیر از تجاوز به زنان و دختران و پسران و زنباره گی و غلام باره گی نبوده! تاریخ ایران باید آغاز کوروش ابداع کننده حقوق بشر باشد.۲۵۸۱ ایرانی! من از ایرانیان نمیخواهم تا این تاریخ را به همه بگویند و گسترشش دهند. یا به تاریخ درخشنده مسیحیت که در حقیقت الهامی ست از ایران و ایرانیت چرا که مسیحیت به نوعی کپی فلسفه زرتشت است.

  3. سلام آقا این قصیده انترالاعلما کجاست، نامه خانم معلم دبیرستان کجاست! مشاجره کجاست. این ایمیل را از اصفهان برای من فرستادند:
    «سلام…چطوری خوب هوای آلوده آخوندی رو تو تهران را می خوری. برا مام بفرست. امیدوارم گزها را کم کم بخوری برا دیابتت خوب نیست. اما بر تو سایت رنگین کمان همون صفحه اول زیر عکس فرهنگ قاسمی کلیک کن برو اینو بخوان:
    « القصیده الانتریه فی احوالات رهبری علویه که در محراب به خود ریده» یادت باشه تو هوای آزاد باشی. چون بوی گند رهبری و قرآن و آئمه از کرونا ویروس بدترتره. تو همین سایت یک مشاعره هم هست بین خیام و بیهقی و شاهوزوزک و یک نامه از خانم معلم همشهریت تهرونی به جو بایدن…جون…مواظب خودت باشه دیابتی ها خیلی در معرض هستند…»
    حالا آقای دکتر فرهنگ شما بفرمائید در کجاست؟
    نه به جمهو.ری اسلامی در ایران اوج گرفته. شما چی میگی؟!

  4. بازمشستگان و کارگران دارند از گرسنگی میمیرند و غارتاگران و کارچاقکنها و دزدان دارند از سیری می ترکند. عربهای مکسلمان وقتی به ایران حمله کردند تا توانستند کشتد و غارت کردند و خوردند تا از سیری شکمشان ترکید و آنقدر تجاوز کردند و سید پس انداختند تا در بستر مردند.
    ای خارج نشینها آیا « نه به جمهوری اسلامی» را برای کشوری که درش هستید ترجمه کرده اید! اگر نکرده اید واقعا ازتان دلگیرم. شما باید پیامبران ایران زمین باشید. شماها باید ما را کمک کنید. ای ایرانیان برپا شوید. ای ایران ای مرز پر گهر! پس کو گوهرهایت! پس کجاست کاوه و فریدونت. چرا بازنشستگانت را در نمییابی. کسانیکه که یک عمر برای زیبائی پیریشان زخمت کشیده اند. ای ایرانی خاج نشین دست بکار شود. تو دستت میرسد کاری بکن. تو در امنیتی ما زیر شلاق اسلام هستیم. تو زبان خارجی بلدی در اروپا و آمریکا فریاد کن. نه ی ما را تو به انگلیسی به آلمانی به فرانسوی به دانمارکی به روسی به عربی به فنلاندی بگو. نه به جمهوری اسلامی. بله به لائیسیه و دموکراسی ایرانی. ای خارج نشین وجدانت راحت است!؟ در تب و تاب و طعب و تو در امنیت و رفاه!!! ای خارج نشین بازنشتگان را معلمان را کارگران را دریاب. مرگ بر حکومت اسلامی! مرگ بر آیت الله و ملا و مداح و طلبه. زنده باد بیدینی. نابود باد قرآن و مذهب و دین و آئینش. زنده باد ایران نامسلمان. بت پرستی و کافری و الحاد هزار میلیون بار از این دین غارتگر و قاتل و ضد آزادی و ضد زن بهتر است!

  5. لطفا خبررسانی کنید. نه به جمهوری اسلامی سراسر ایران را گرفته. دپر سایت شما خبری ازش نیست. این دیگر حتمی ست. این ویدیو را بر ای من از خارجه فرستاده اند. خصوصا دو تا خانم پایان برنامه از همه مردتر هستند. البته مقصودم مردی جنسیتی نیست بله مردی انسانیتی و شجاعتی ست.
    https://www.youtube.com/watch?v=syMTxWZwo1A
    حتما پخشش کنید.
    این بدبختی بزرگی ست که من امضاء کنم اقلیت! برای ایران و ایرانی باید باعث حجالت باشد!

  6. شما مردم چقدر تنبل هستید بفرمائید این هم قصیده. خب سرچ کنید. این القصیده واقعا تبلور لائیسیته است. در ضمن یک جوان بدبخت و ساده دل فرانسوی را در خراسن ایران دستگیر کرده اند تا او را با یک تروریست عوض کنند. ای ایرانی ننگ بر ما با این نظام ضد بشری که ایران ما را اشغال کرده.

    سلام آقای فرهنگ٬ دوستان خبرم کردند که دوباره سخنی از القصیده به میان آمده و دیدم که درست است. و کسانی خواهان آن هستند.این جمله را اضافه کنیم که همه بدانند که این القصیده بسیار موذرد علاقه ی مردم است. و گاهی کسی از ما می پرسد که ایا آنرا دیده و خوانده ایم! در هر حال مثل توپ صدا کرده. من فکر می کنم که با چند تصحیح که من بر آن وارد کردم کار القصیده تمام باشد. بدانید که این القصیده به صورت ایمیل هزاران خواننده دارد. و از آنجا که نویسندگان و سرایندگانش پنهان نامند بنابراین در پی شهرت هم نیستند و فقط در راستای آزادی تمام عیار کار می کنند و سودایی به جز آزادی و دموکراسی و دگم شکنی و تابو فکنی ندارند. بنا بر این با اضافاتی و افاضاتی القصیده را براتان می فرستم. شاد و تندرست و آزاده هستید بمانید و باشید. امیدوارم کسی این شعر را با آهنگ -مثلا با تنبک- بخواند و اگر تصاویری هم برایش درست کند حتما ملیونها نفر آنرا خواهند خواند. من خود دوستانی را خبر خواهم کرد که انها نیز دوستانی دارند و همین طور تا بینهایتی در راه…
    خانم الف شین
    القصیده الانتریه فی احوالات رهبری علویه که در محراب به خود ریده

    این رهبر آزاده ی ایران به خودش رید٬
    رید و تو نگا کن!
    تنها نه خودش رید به خود رهبر ایران٬
    یکپارچه ایران به سر رهبر خود رید٬
    رید و تو نگا کن٬

    رهبر چو نگه کرد در آیینه ی تقدیر،
    با رائفت تقلید٬
    از خشم بگریید!
    با هق هق گریه،
    انگشت سبابه را علم کرد،
    در تو گهش مثل قلم کرد!
    الله رو رقم کرد!
    انگشت به دهن کرد
    با مزمزه کردن٬
    اینبار با غضب بر سخن و عرش خدا رید!
    تو خوب نگا کن
    یاد انبیا بود
    با حفظ هویت به سر شخص خدا رید!
    حتا خود الله، در عرش، از ترس،
    بلرزید و به آیات خودش رید،
    این رهبر فی الارض،
    بر تربت پاک انبیا رید ٬
    وآن رهبر سابق در قبر بخندید ٬
    با وطی به تفخیذ با دخترک شیر،
    با آن کفن پاک مطهر٬
    که مزین به آیات خدا بود٬
    و نجاسات همه امت اسلام،
    با گفتن صد بار، ولاکن٬
    از خنده به خود رید و
    بعد از دو سه تفخیذ،
    اونجا رو نمود لیز،
    هم وطی و دخول کرد،
    هم پاره و پوره،
    طفلک رو ملول کرد،
    عمامه به سر بود،
    رو بچه شیر خوار
    چون رسول اعظم
    رهبری دمر بود،
    چون که او دختر بود،
    لعبت رهبر بود!
    ***
    آیات خدا بود به عمامه رهبر٬
    وقتی که میخندید٬
    وقتی که می خندید و به خود رید٬
    ***
    عمامه اش افتاد درون گه و غلتید٬ و
    رهبرم بیفتاد، هی غلت و واغلت زد
    صد بار بقلتید!
    تو بشمار
    عمامه رو برداشت!
    عمامه تبرک با بوی خوش گه٬ مالید به پیشانی٬
    چون چادری از گه٬
    عمامه به سر کرد٬
    عبای گه اندود٬
    با عطر طهارت٬
    تیمم غایط
    با مسح و تلمس!
    با ذکر و تلمذ،
    آن دختر شیر را در زیر بغل کرد،
    او عزم سفر کرد٬
    ***
    ریشش به ملات گه صد روزه حنا کرد!٬
    بهر سفر انگلیکن رخت به بر کرد٬
    ***
    در٬ آستانه ی در بود!٬
    عزاییل ٬
    کتا– ئب آقا، هم نایب آقا با نره خری لخت٬
    با آلت کلفت٬
    آهیخته و زمحت!٬
    سید سعید طوسی با نره ی خر جفت٬
    شمشیر بدست و ٬
    هم زره به تن داشت٬
    زان میر غضب خان٬
    آن سارق خیبر، قاتل قریضه،
    یک سر بریده، عمر ابن عبدوود کافر،
    در زیر بغل داشت!
    ***
    چیزی نه که کم داشت!
    شمشیر لای دندان٬
    فندک توی دستش٬
    چشما رو می سوزوند!
    سطلی ز گه ناب٬ با آب قاطی کرد!
    همچون آب زم زم هی قرقره می کرد،
    غلپ و تلپ کرد
    ***
    پنهان نتوان کرد٬
    ارضای رضا بود٬
    این کار خدا بود!٬
    رهبر پا رو وا کرد٬
    حاج سعید طوسی با عورت نازش٬
    در اونجای رهبر تا دسته که جا کرد٬
    هی اوk جابجا کرد٬ اینجا و اونجا کرد!٬
    تا دسته درون شد٬ گاهی به برون شد٬
    از خنده ی آقا روده شون برون شد٬
    روده آویزون بود، هم چکه ی خون و، گاهی آبریزون بود،
    هر لحظه درون و گاهی به برون شد٬
    قاه قاه می خندید
    دو تا آویزون بود٬ یکی در میون بود٬
    شلپ و شلوپ بود٬
    آقا در میون بود٬
    دستاش رو زمین بود!
    اینها یه نشونی٬
    از عالم غیبه!
    ***
    این رهبر آزاده ی ما نشئه ی عشق است٬
    الواط و لواط است٬ مثل آب نبات است٬
    مکنده ی آب و مکنده ی ذات است٬
    تفخیذ چه گویم! وطی است و دخول است،
    با بچه ی شیرخوار،
    در حال رکوع است،
    یا سجده به زور است!
    ***
    او اصل لواط و٬
    معنی فساد است٬
    این رفت و شدن ها٬ تلمبه زدن ها٬ با قاری قرآن ٬
    بچه های مردم، تازه نوجوانان٬ با صد کش و قوس است٬
    فرمان الهی وحیی ز نزال است٬
    انزال و نزول است٬
    ***
    گاهی فاعل، گاهی مفعول٬
    گاهی عاشق و گاهی معشوق٬
    گاهی این دست رو زمین و٬ گاهی اون دست رو کمر بود!
    اصلش اینه که دمر بود
    کپلش مثل قمر بود٬
    کمرش مثل فنر بود٬
    اما اینبار رهبر ما٬
    از خوش هم بی خبر بود٬
    اینبار حاج سعید طوسی،
    چشم و هوشش تو عقب بود،
    اون موقع که ده سالش بود
    دست و زانوش رو زمین زد٬
    هی اون بالا و پایین کرد٬
    رهبر ما رو سوار کرد٬
    ماه – تو آسمون نگاه کرد!
    رآقا می رفت و می اومد،
    تا که خودش رو خراب کرد،
    تا که آباد آباد شد،
    بعدشم موعضه ها کرد!
    ***
    گاهی که این روی اون بود٬
    گاهیم این توی اون بود٬
    گاهیم این زیر اون بود!٬
    گاه لب و لوچه ی رهبر برا ارضا اویزون بود٬
    ***
    توی چاررای ولی عصر،
    رهبر ما نگرون بود!
    گاهی اینور رو نگاه کرد،
    گاهی اونور رو برانداز،
    ناگهان از توی چارراه،
    سروصدایی بلند شد،
    آقا هی دولا و راست شد،
    قد و قامت رو نگون کرد،
    دست خود رو سایبون کرد،
    همه سربازای گمنام،
    همگی پاک و مطهر،
    همگی عطر معطر،
    همگی سیل تبهکار،
    از چهار تا سوی تهران
    مثل گرگای لاکردار،
    دستا هی رفت توی شلوار،
    شلوار آقا رو میگم،
    اینا آقا رو دوشیدند،
    از پشت فرو کردند از جلو مالیدند،
    ابن ملجمای دوران،
    در مدبر آقا، چون نیزه باریدند،
    ***
    این رهبر آزاده ی ما زیر الاغ بود٬
    بیچاره الاغه٬
    کارش کار زار بود٬
    تا که میدید که کسی نیست!٬
    گاهی وقتام که کسی بود
    گاهیم رو الاغ بود٬
    خیالش راحت از این بود!
    که توی راه خدا بود
    با اینیم که چلاق بود٬
    رهبر ما رو براق بود٬

    ***
    این رهبر فرزانه ی ما تو دردسر بود،
    تو -چهار – راه محشر بود٬
    رهبر دربدر بود
    شلوارش کشیده – پایین٬ قمبلش زیر تشر بود…
    ***
    ناگاه بشد رعدی و برقی٬
    تو یکی از راه ها،
    تاپاله زدی٬
    تا – پاله ی زدی
    این نور خدا بود٬
    حاج محمود ما بود٬
    احمدی نژاد بود٬
    با بمب و مسلسل٬ نارنجک دستی٬
    پشتشم سپاه بود٬ با لباس داعش٬
    پرچم لا لا لا
    مردم رو نوازش٬ کردند نمد مال!
    آقا کرد قار قار:
    « اینها نه مسلسل٬ ما میگیم ترقه ست٬
    این ترقه – بازی٬ کار حقه بازی٬
    این کار ما نیستش!
    کار اجنبی هاست٬ …
    ناگاه آقا گوزید٬
    چرت امام عج تو چاه ثارالله، جر خورد دوباره، شد تیکه و پاره!
    چرت آقا پاره،
    گردید دوباره!
    ***
    ناگاه عیان شد٬ یک سیل تبه کاران از راه رسیدند٬
    آقا رو که دیدند٬ پشت سر آقا فوری صف کشیدند٬
    از عقب فرو کردند٬
    از جلو مالیدند٬
    با هَیْهاتِ مِنّا الذلَّه
    عربده کشیدند!
    هر کدام از یک سو آقا رو گاییدند!
    ملائکه از عرش به پایین پریدند٬
    او نا هم برا آقا یک پرس بریدند!
    از راه دگر نیز چاقو کشای رهبر چون کرم خزیدند٬
    سر دسته ی آنها ذلفقار بدست بود٬
    با فرق شکافته هارت و پورت می کرد!
    زرت و زورت می کرد!
    ***

    ناگاه یکی اف ۱۶ چون فیل هوا شد،
    نشئه گی رهبر از ایشون جدا شد
    با این هواپیما٬ برق از ماتحت رهبر، چون وحی جدا شد!
    سکوتی سنگین چون سرب بپا شد٬
    وقتی که طیاره رفت، دو باره غوغا شد.
    این سیل شغلان زوزه ها کشیدند،
    برا دشمن نابوده شاخ و شونه کشیدند،
    ***
    احمدی نژاد امد با نور الهی!
    دور سر او گه بود بود چون طوق ولایی٬
    خمپاره بدست و -هم بمب به کف بود٬
    پرونده ی آقا زیر بقلش بود،
    از شمر بدترتر٬
    از کرب و بلا بود و
    در راه نجف بود، با کوفه به کف بود!
    یک بمب گهی انداخت اندر ره رهبر٬
    قهرمان نرمش ٬ با آن کمر ناز!
    آن فنر اعجاز٬
    رهبر جا خالی داد!٬
    چپیهیش رو علم کرد!
    انگشت بزرگش رو اون مثل علم کرد٬
    برا ترسوند مردم٬ هی اونو تو دهن کرد٬
    هی لیس و والیس زد٬
    هی عره و تیز کرد!
    چون رهبر آزاده ی ما روی براق بود٬
    هر چند که الاغ بود٬
    چون رهبر خود٬ رهبر ما روی الاغ بود!٬
    یک خر رو الاغ بود!٬
    می گفت که براقه! آما که الاغ بود٬
    آما چه الاغی!٬
    یه الاغ لخت و
    نره خر داغ بود!٬
    با عشوه و ناز بود…٬
    گاهی خر رو امام و گاهی زیر الاغ بود٬
    ***
    آن بمب بیفتاد به محراب تجلی٬
    آنگاه بترکید٬
    آیات خدا ریخت درون ره رهبر
    رهبر چو بلیزید٬
    یا اینکه بلغزید ٬
    تا دسته بلیسید!٬
    نا گاه بگوزید٬
    گفت اینکه ترقه ست
    پس بمب کجا بود؟؟؟

    آن رهبر سابق از حماقت این، رهبری فعلی، در قبر بخندید
    قاه قاه به خودرید
    دریا؟ چه بگویم٬
    گهستان الا بود٬ از صفا تا مروه
    چون سنگ سیا بود
    بحری زه گه ناب٬
    عرفات آقا بود٬
    ***
    از عشق خدایی٬
    رهبر ولایی
    خناس مخنث٬
    این رهبر یکدست٬
    وارونه و سر مست٬
    رهبر شده بی تاب٬
    قواص خدا بود!٬
    رقاصه ی شیطان
    در حال ریا بود!
    این ترقه بازی کار انبیا بود!
    ***
    رو منبری از گه فتوا رو صادر کرد،
    اختیار آتش رو، تقسیم سپاه کرد
    بسیج رو صدا زد:
    ای بسیج نازم، سپاه سرفرازم
    اسراییل و ول کن، آمریکا ررو رها کن،
    انگلیس خبثه،
    زنها رو نگاه کن، روسری کج رو، هم حجاب بد رو،
    با شمشیر راستت،
    اونو روبرا کن،
    زنها رو بترسون،
    برا ترسوندن اونها سگها را رها کن،
    رهبر رو رضا کن!
    رهبر رو خدا کن
    ***
    بهر سفر حج در راه خدا بود٬
    تنگی بگرفتش٬
    هرچند گشاد بود!
    رهبر سر پا شد٬
    با یاد خدا شد٬
    رهبر چو بریدند٬
    آن سیل کفن پوشان٬ اینبار از آن چارراه٬
    از راه رسیدند٬
    اول بو کشیدند٬
    آنگاه چشیدند٬
    با انگشت دشنام در گه به خزیدند٬
    یا اینکه خلیدند٬
    آنگاه لیسیدند٬
    اسپرم هزار جاسوس را٬ کشف نمودند٬
    اسرار عجیبی بود،
    مکنون چو الف لام!
    هم ذالک و لا ریب!
    این فیض عظیما را٬
    این فاز به فوزآ را با یطعه ی الله بر چشم کشیدند!
    اکمل شده این دین٬ ملیون ذکر کین٬
    با دشمن ملعون٬
    امت شده واحد با کل مریدن٬ ریدند به دفتر٬
    آن صاحب این عصر ناگه شده بیدار!٬
    با چرت پریده٬
    پیغمبر تکفیری قرآن جدیدش را گرداند پدیدار٬
    همچون اونجای رهبر٬
    چرتش شده پاره!
    ***
    آن رهبر غائب گردید مهیا!٬
    بهر سفر خاک٬ اماده ز افلاک
    لاهوتی بی غش ٬ با عشوه ی مهوش٬
    او آمده با کش٬
    با شلوارک داغ!
    شمشیر برنده در دست درنده٬
    گرگان خونآشام٬ دندونای خونی٬
    با نره خری داغ٬
    با آن ذکر شق
    با فتنه ی اکبر
    با سید مظلوم٬
    با دریایی از خون
    با عامی مغبون
    با سپاه غارت
    با بسیج قاتل٬ با داعش بی رحم٬
    با طالب حوزه٬
    با طالب فیضه٬
    خون تا زیر بیضه!
    الامان به پا شد!
    بیداری اسلام!
    خونها به زمین ریخت٬
    اسلام احیا شد!
    اسلام آدمکش سیراب ز خون بود٬
    سیرابتر خون شد!
    ***
    ای دنیای آزاد بر خیز و بپا شو!
    این میر غضبها را تو خلع سلاح کن!
    این دنیای بیداد٬
    را از ظلم رها کن!

    دنیا پر بغض است٬
    و اینک شده فریاد از ظلم تو: اسلام
    از ظلم تو: اسلام!!٬
    فریاد و دو صد داد
    فریاد! و فریاد!!٬

    ***

    آی خدای واحد!٬
    نحسی شریعت٬
    نحسی شرایع٬
    اینک تو نگا کن
    این مردم ایران٬ گردیده مهیا
    بر زیسیتنی نو!٬
    الگوی نوینی انداخته در راه
    هم بی توی ظالم٬ هم بی اوی خناس٬
    بی رهبر لووواط!
    بدون ولایت٬
    تفخیذ و فقاهت٬
    هم با من و با او
    با این من دیگر با آن اوی دیگر!٬
    هم٬ با زن و هم مرد٬
    هم پیر و جوانان٬
    در راه بهاران٬
    در راه نوینی٬
    چون سیل خروشان
    ماییم در ایران!٬
    ماییم در ایران!
    والسلام.
    ای ایران به هم بپیوند. اینقدر متفرق تظاهرات نکن. ای تهران شروع کن تا سراسر ایران به خیابان بیاید

  7. بفرمائید این هم مشاعره! مال ده سال پیشه! خوبه اینها را یک کسی با موسیقی بخونه و یا دکلمه کنه. ای ایرانیان خارج از کشور.

    آقای فرهنگ پدربزرگ من دوست پدر شما بوده و از مصدقیهای کمنام و نشان< من این مشاعره را چند سال پیش در سایتی که دیگر نیست ثبت و ضبط کردم. دیدم شما طبع شعر دارید و نیکو نوشته اید. دوستی خبرم کرد. آنرا در اینجا می گذارم شاید مفید باشد که خوانده شود. در ضمن نوشته بلوچ را ارج می نهم. آزادی برای ایران

    شهروز از حومه تهران

    مشاعره ی شاوزوزک دون مایه

    تاریخ آغاز این نوشته ۲۰ دی ۱۳۸۹ است

    با سلام من اینها را ازسایتی که گویا دیگر وجود ندارد کپی کرد ه ام واقعا که حیرت دارد برادران و خواهران بخوانید و شما هم پاسخ دهید. در تهران شایغ است که دکترسید علی خامنه ای شاعر هم هست خوب ایشان هم چند بیت بنویسند.
    یک چیزی رو که من متوجه شدم این است که این صفحه را باید از پایین قسمت به قسمت خواند و نه از بالا. ولی وافعا آفرین بر نویسنده گان آن. از : داراب از تهران عنوان : مایه یا خ آ یه
    با سلام این نظرات در بخش نظرات یکی از سایتهای در ایران یا خارجه آمده و شاید بی خواننده مانده است.
    از آنجا که انسانهای باذوقی آنرا نوشته و سروده اند خواهش می کنم که آنرا در هر کجا که می توانید بازتاب دهید.
    بسیار جالب است این نظرت بیش از ۹ سال پیش در پی سخنان جنایتکارانه، خائنانه و احمقانه ی رهبری نوشته شده آدرسش سایتی ست که دیگر نیست.سایت رنگین کمان هم که آنرا بازتاب داده بود و از ریخت و صفحه نگاری انداختتش!

    اینها را کسی اغاز کرده و کسی و کسی پاسخش، پاسخشان داده

    بوده اما حالا دیگه نیست!

    و مطالب که در زیر می آید. امیدوارم منتشرش کنید و اگر ذوقی دارید آنرا ادامه دهید. شبنامه نویس پیر | چهارشنبه، ۲۰ مردادماه ۱۳۸۹، ۲:۵۲ بعدازظهر
    | پاسخ ترویج یک صفحه از ادبیات قربانیان کودتا!
    لطفا پس از خواندن آنرا تکثیر کنید و برای دوستان بفرستید. هر ایرانی باید یک بار این نوشته را بخواند. اگر هم توانستید از طرف ما یک برگ از این نوشته را در صندوق پست ولایت بیندازید تا بدست پر نور خود خدا خامنه ای برسد.
    اما گویی آن بیچاره هم دیگر هیچ کاره است. و از سر خودش هم در این کودتا عمامه ربوده شده و یک کلاه ناپاک جایش آمده. البته بنده نه به قدر شاوزوزک شاعرم و نه به اندازه خیام چکامه گو و نه به اندازه ابوالفضل بیهقی و دیگران نویسنده اما از آنجا که پدر بزرگان همه ی ما خیامانند و حافظ ها و مولوی ها من هم کوشش کنم فی البداهه چیزکی بنویسم.
    السلام ای فضل بیهق،
    السلام ای فضل بیهق السلام ای وزوزک،
    السلام ای خیمه دوز عصر سلطانـشاه ـ خدا،
    گر چه من شاعر نیم، اما در این عصر بلا،
    می نویسم شعرکی اندازمش در توی چاه،
    تا که وقتی، گاهی گاهی، رهبری، اندوهناک،
    سر کند در چا، کند گریه، کشد زوزه ز آه:
    دست کوتاهش برآرد زآستینی بس بلند،
    برکشد آن نامه و خواندن کند در طول راه
    اشک ریزد، اشک خود پنهان کند از اشقیا،
    نامه مظمونش چنین است:
    ای اماما،شاخدا بعد :
    بعدٍ البته سلام از سوی این بی سر ، نه پا،
    می کنم من شکوه ها از حضرتت ای باراله!
    با الاها خود نگه کن حاصل این کودتا!
    گر چه می دانم نمی بینی تو غیر از پله ها!
    پله های عرش را می گویم ای رهبر ـ خدا!
    می روی بالا بسوی عرش و نابینی سقوط!
    شیره ی رهبر خدایی را نمودی مزه ها
    پله های عرش می پیمایی و با نخوتت
    می زنی طعنه به ابناء بشر با خطبه ها،
    فتنه ها خود می کنی، آنگه به امضای خدا
    می زنی هی سکه فتنه بنام، من، و، ما

    لیک من باید کنم اخطارت ای رهبر خدا!
    فتنه ها گر چه کنی تو در سرانجام ای خدا
    چاه کندی تو خود و، اینک نه دوری تو ز چاه
    آن شکم گنده که دورت را گرفته، آن کوتاه،
    آن دگر با قد نحسش، و آن دگر با دست کج،
    وآن دگر پای چلاق و بی عصای ِ بی عصا،
    آن یکی با ریش انبوه،
    وآن دگر با چشم کور،
    آن یکی ، نزدیکبین با عینک چوبی به چشم،
    و آن دگر عمامه ای چرکین نهاده روی سر،
    وآن دهم، قداره بندد زیر آن دستار ِتر
    یازدهم با لکه ای ننگین بر آن پیشانیش
    هشتمین با اشکمی و صندلی ای چرخدار،
    آن دوازدهم نگا کن نیش او چون نیش گرگ
    سیزدهم را خودشناس از خون مردم روی دست،
    حاج محمودت، چاله میدانی و هم چاله دهان،
    میزده هم می زند بر مرد و زن تیر خلاس
    لشگرت را بنگر ای « فرزانه ی» دوران، نگاه!
    آری ای سلطان، خدا، شا، بر نگر دور و برت
    کل این نامردمان هستند یکصد بیش؟ نه!
    می برندت سوی آن چاهی که خود کندی به سعی
    کودتایی را که خود کردی و تدبیرت نبود،
    چند نفر را که شمردم میبرندت سوی چاه!
    اینک، اکنون چاه در چند قدمیت بیش نیست!
    مهلت تو چند روزی بیش نی، ای بارالها، برخودآ،
    برخودآ ای «نور» حق ای حضرت سلطان خدا

    با تشکر از روحیه ی آزاد و خردمند سایت امروز. و با سپاس از رهبری که حتما و طبق اخبار موثق نمی گذارند این نوشته بدستش برسد. نظرات ابولفضل بیهقی | چهارشنبه، ۱۳ مردادماه ۱۳۸۹، ۲:۱۵ صبح | پاسخ دوستان باور کنید من از وقار رهبری و نخوت معظم له بسیار احساس غرور می کنم، چرا که ما تولید کننده ی نظامی هستیم که در عصر جاهلیت نوع بشر هم وجود نداشته است. وقتی از تلویزیون حکومت عدل علی من این فرزند امام زمان حاج محمود نژاد احمدی را نگاه می کردم فکر کردم که در هزاره ی پیش از میلادم و یکی از الوات آن عصر فرعون را آورده اند تا زهر چشم بگیرد. و البته من اشتباه نکردم و سرانجام موسوی هم همین را گقته است. اما موسوی همیشه از رهبری این جنبش امتناع کرده و درستش هم همین است زیرا من او با هم این موضوع را دیری ست فهمیده ایم و حالا با هم هم گفته ایم. آما جالب تر از من و میر حسین این بر و بچه های نازنینند که چه خوب موضوع را دیده اند. این شاوزوزک دو مایه و اون یکی خیام این آخری مقام عظمای اکبر کارشان خوب است آنها نیز نوع تکبر خالصانه و خدایگانه را در امام رهبر پیامبر و حضرت باری تعالی دیده اند که از من و میر حسین هم جلو می زنند. و البته باید این موضوع را به سید علی آقا تبریک گفت. قهرا این امام قرن بیست یکم که هم خدا ست و هم پیامبر و هم امام از خانم تاچر که تروریستهای ایرلندی را گشنه کششان کرد جلو بزنتد. و این کم افتخاری نیست که اگر ایشان آداب و فرهنگ خصم را ندارد در عوض خشم و خروش و قـٌتـٌل یـٌضربون او را دارد. البته من چون طبع شعر نئداشتم همه ی نوشته های شاوزوزک و خیام را کپی کردم. شاید بد نباشد موسوی جان هم آنرا بخواند. در پایان باید بگویم در سرتا سر ایران رایحه دل انگیز این بوی ولایت همه جا پیچیده و من در حیرتم که چرا زمین و زمان زلزله نمی شود. آقا من نمی دونم شما باید با چه زبونی بگی من، من خودشم. بوی فٌسٌد که جنتنا با کرشمه گفت در حیرتم که رهبرنا نا شنیده ماند ——————————————————————————– تقدیم به مقام عظمای اکبر | چهارشنبه، ۳۰ تیرماه ۱۳۸۹، ۳:۴۹ صبح | پاسخ دوستان امروز برای جهان و عالم خاکی و عالم باقی روز بزرگی بود! زیرا رهبری سرانجام این عطر دل انگیز الوهیت را به مشام جهانیان رساند و خودش در کمال پرهیزکاری و افتادگی و بی ادعایی و بی افادگی و متواضعانه و بی تکبر فرمودند « أنا ربکم الأعلی! مبارک است. این مبارکی عظما را باید به تمامی روحانیت خاموش تبریک گفت. به قول آن نویسند چه خوب شد که اینهمه بد شد! و اما من هم همانند خیام از نیشابور صفحه ی مهجور را کپی کردم و به میمنت این یوم الخامنه ای جوابیه ای در حد خود به شاوزوزک دادم. البته بنا بدلایلی که همه می دانیم فرصت باز خوانی ندارم ولی شاید به خواندنش بیارزد! وزوزک جان الحق از خیام تو برترتری! کرده ای وزوز بسان خر مگس تو ابتری! یا شدی شاه وزوزک در عصر سلطان رهبری! رهبری گشته است شاکی هم زگستاخی تو! هم شده یاغی تر از هر دیکتاتور در رهبری! این همه بد کاری رهبر همه تقصیر توست! توزدی سوزن به آنجایی که باید میزدی! رهبری هر روز می گفتی که: من یک طالبم، گر چه طلب تر ز هر طالب بود در طالبی! اینک اما، امر رهبر گشته صد جا مشتبه! استعفا داده٬ رهبر از مقام رهبری! رهبری امروز گفته: رهبری! بی رهبری! بعد از آن رفته است اندر پشت آن پرده به ناز! او خودش در پرده زاییده است آّب کوثری! رهبری اینک ، نه رهبر، او خود پیغمبر است! او فرستاده محمد را برای پیغمبری! بعد از این اشهد اگر گویی شهادت ده به او یا مهیا شو شهادت را که تو فتنه گری، سجده کن تو این خدا را٬ یا بخور، هی توسری رهبری را سکه ی یک پول کردند خارجین، یا خوارج وز و وز کردند اندر راه کین! اشقیا ساکت ، اندر راه شیطان رجیم! رهبری تنهای تنها شد در این غار حرا! بانگ «قل» آمد بگو « هستم خدا، هستم خدا» رهبری اینک شده عین خود سلطان خدا! هم خدا را رهبری کرده است اینگونه خدا! انتقام خود گرفته از زمین هم از سما! او خودش فتوای علیین بخوانده بر زبان! او خودش گفته « أنا ربکم الأعلی» منم! من خودم « ابن » و «ابم» « روح القدس» تنها منم! زیر گرفتم من خدا را زیر گارد رهبری! خلق را کشتم، خدا را لفنه کردم زیر پا با براق پاسداران و بسیج رهبری!

    ——————————————————————————– از طرف خیام از نیشابور، به شاوزوزک بیمایه | چهارشنبه، ۹ تیرماه ۱۳۸۹، ۴:۳۵ صبح | پاسخ دوستان ببخشیدم! خواستم خطر کنم جواب دندان شکنی به شاوزوزک دون مایه بدهم. ولی دیدم که آن صفحه مهجور است و دیدارش نمیتوان کرد مگر به سعی. و رهبری اما دل و دماغ ایران را ربوده است. تیغ علی را بدست زنگیان مست داده و گفته است که علی وار بکشید و آنان نیز در قرن پانزدهم همان کنند که علی در قرن اول کردی!
    برای همین من آینهمه را کپیه کرده و به دیدارتان می رسانم. شاید سایت «امروز» مردی کرد و تا فردا این نوشته را به دیدار شما رساند. که وقت تنگ است، خرما بر نخیل، و این نظام مقدس سی سال است که به توپخانه ی اتمی آمریکا و جهان دستور آتش می دهد ولی اینبار آتش در کمین است و دست ما کوتاه. بنا براین این نوشته را زود بخوانید و همه را از حفظ جان کنید. و اما سخن ما با این شاوزوزک مرموز است که خود را دون مایه می داند. و حالا من جوابکی در خورش را می دهم:

    وقفه ای افتاد اندر وزوز من ای رفیق
    رهبری خود شاهداین مدعا شد ای رفیق!
    بر زمین و بر زمان فرمان آتش داده است!
    رهبری یک دام خونین شد بر ایران ای رفیق!
    اوست کشتیبان این کشتی و این طوفان خون!
    از نفیر دود باروت است و تریاک ای رفیق!
    دود باروتش سفارش رهبری داده به غرب!
    دود تریاکش سفارش پاسداران و بسیج!
    من در این اثنا میان دود، این یا آن کنم!
    نشئه از گفتار رهبر نشئه ی دود ای رفیق!
    این دو دودم کم بـٌدی بنگر به دود سومی
    رهبری داده سفارش دود زرد فلفلی!
    گاز اشکاور چه!؟
    از هر روضه ای کاری تر است
    مثل تیر حرمله در هر دو چشم اصغر است!
    کار رهبر معجزه س ، این را تو خود اندک مگیر!
    احدیت داده حکم جنگ و جههاد ای رفیق!
    وزوزک، دون مایه،
    اینرا تو خود از رهبر بگیر!
    **
    من و تو هر دو خدایی را ز رهبر دیده ایم،
    ترس !
    ای آقا بترس! از رهبری همچون خدا،
    یا خدا را هم بترسان از غرور رهبری!
    رهبری سرتا بپا حیران سیمای خود است،
    تو بترس از هر طرف، خشم و خروش رهبری!
    رهبری گاهی ز چپ، گاهی ز چین گاهی ز روس!
    می خرد ابزار سرکوب از برای رهبری،
    وزوزک آهسته می گویم، ولی بشنو بلند،
    عزم جزم رهبری، هم جزم عزم رهبری،
    او کمر بسته است بر قتل زمان و هم زمین،
    همچنین نابودی این ملک در دستور کار،
    میکند مخروبه ایران را و ویران ای رفیق!
    داده او فرمان آتش بر یمین هم بر یسار،
    آمریکا را پروریده، اینک حیوانی ست هار!
    رهبری داده ست فرمان بر خدای «عالمان»:
    تا که او ویران کند این سر زمین شاعری!
    رهبری رهبر نه؟ او شخص خدای واحد است!
    اندکی هم از خدا بیش ست« اصل رهبری»!

    و تا فردا ببینیم چه می شود! نظرات شاوزوزک شاعر دون مایه. پیشکش به رهبری فرزانه! پاسخ به نظر از طرف خیام از نیشابور، به شاوزوزک بیمایه | جمعه، ۴ تیرماه ۱۳۸۹، ۱:۳۰ بعدازظهر

    پاسخ
    خیاما الحق که شاعر «هسته ای »
    یا کنار منقلی بنشسته ای!
    بهتر است حرف دلت را گفته هی
    پس چرا این کار بد را کرده ای
    مایه ام را در گیومه هشته ای

    گوییا کار تو از خر کاری ست،
    بهر این «خا» را به یغما برده هی
    «خا» و «ما» اندر خفا یک کاره اند
    مایه و هم خایه را ببریده اند!
    رهبری این هردو را با چپ مالیده اند!
    زیر زمین کهریزک، یا در اوین،
    بازداشتگاه پاسداران و بسیج فتح المبین،
    در اصفهان، تهران و یزد و لرستان و قزوین،
    از کرمانشاه تا همین شابدالعظیم،
    شیراز و تبریز ـ خراسان تا نظنز،
    کل این ایران زمین!
    پرشده از خایه ها در زیر زمین!
    رهبری دستور غران داده است !
    رهبری شمیر بران داده است
    رهبری گفته ست در خلقت همی،
    اشتباهی رخ نموده در کمین،
    بیضه باید بریدن کردًهی! این غلط را سخت جبران کرده هی
    خلقت کون و مکان از رهبری ست،
    خلقت انسان و جان از رهبری ست!
    رهبری بوده است هنگامی که هیج،
    نافریدی رهبری در هیج جای!
    رهبری «کـٌن» گفت، آمد «فی یکون»،
    رهبری «نفخید» در «فتح المبین»!
    رهبری آنگه٬ نگه فرموده هی،
    خایه ها را آووـ ویزان دیده هی،
    اعتراضات بنی آدم به جور،
    دردسرها را همه، آن دیده هی،
    رهبری گفته است «لاکن»، بیضه ها ،
    بعد از آن شمشیرها اندر فضا،
    رعد و برقی را همی گردانده هی،
    بیضه های مردمان معترض ببریده هی،
    در زباله ی رهبری افکنده هی!
    بعد از آن «فی لا یکون » شد بیضه ها،
    رهبری بود ست هم اول ز پیش،
    رهبری بودست هم ز آخر ز کیش،
    هم ازل بوده ست این، رهبر، ابد،
    لم یلد بوده ست الله صمد،
    از همین رو او ببندد این بساط رهبری!

    اما برادر خیام خان نیشاپوری من دیگر جوابت را نخواهم داد. شاد سرفراز باشی و سر سبز. زنده باشی همه سبز. و هم تشکر از این سایت. از ترس تند تند تند نوشتم. شاوزوزک شاعر دون مایه. پیشکش به رهبری فرزانه! ——————————————————————————–
    خیام از نیشابور، به شاوزوزک بیمایه پاسخ به نظر
    از طرف شاوزوزک شاعر دون مایه. پیشکش به رهبری فرزانه! | چهارشنبه، ۲ تیرماه ۱۳۸۹، ۰:۴۶ بعدازظهر |
    پاسخ
    وزوزک جان تو نه خود دون مایه ای!
    تو نداری «مایه» ای، بی «مایه» ای!
    مدعی هستی که دون است «مایه» ات!
    کنده اند از بیخ حتما« خایه »ات!
    رهبری داده است دستوری چنین،
    آمده هم از سما هم از زمین،
    «خایه» ها باید بریدن کـٌردٌهی (با لفظ هندی بخوانید)
    رحم چه؟ بیرحم باید بودهی خایه ها؟
    بعد هم بندازشان در جمکران،
    بعد از آن بنیوش جام شوکران،
    تا بدرگاه خدا وارد شوی،
    رهبری داده ست فرمان خدا،
    تا خدا گردد رضا از بندگان!
    تا تمام «خایه» ها گردد جدا،
    تا که ایران پر شود از اختگان،
    رهبری داده ست فرمان خدا،
    رهبری ، رهبر نه؛ اصل مطلب است،
    هم خدا فرمانبر این رهبر است!
    رهبری تا اول خرداد ماه،
    بوده، بودی کمتر از الله و لا!
    بعد از آن هی گاز دادی روز شب ،
    هم گرفتی زیر ماشین خلق را،
    هم تجاوز ها نمودی در اوین،
    کهریزک شد جایگاه مومنین،
    در همان جا شد تجاوزها بدین،
    رهبری اکنون شده کلا خدا،
    هم به گرزان گران سر کوفتی،
    هم به تیغ تیز خونها ریختی،
    در نوردیدی تو ملیون پله ها،
    تا گرفتی سبقتی بی منتها،
    تا که در بیست و دوی خرداد ماه،
    رد شدی در سدره لا منتها،
    بیست و پنجم رهبری کردی نگاه،
    در میان آینه دیدی خدا!
    شوق این دیدار صد دستور شد،
    رهبری خود را خدا دید و بسی کیفور شد،
    طعنه ها زد بر خدای سابقین،
    سابقون السابقون، شد سابقون، سرزمین ما شد آغشته بخون!
    اینک اکنون سید علی، لا رهبر است!
    او خود الله و بر دوش خدا ست،
    بر زمین و بر زمان فرمانده ی کل قوا ست،
    مردمان را گوش دارید ای رفیق،
    کین قوا آماده ی ذبح شماست!
    با سلام تحنیت بر رهبری فرزانه
    خیام از نیشابور، به شاوزوزک بیمایه
    ——————————————————————————–
    شاوزوزک شاعر دون مایه. پیشکش به رهبری فرزانه! | چهارشنبه، ۲ تیرماه ۱۳۸۹، ۲:۲۵ صبح | پاسخ شما را بخدا این شیشه ی مرا به برهبری برسانید. نوشتم شیشه خون شش بندی ست. و من از خیام بازی و رباعیاتش خسته شده ام و می دانم که رهبر علی رغم بیرحمی و قصاوت قلبش شاعر مزاج هم هست و گاهی که بار خاص می دهد به نام بار عام شاهانه. گاهی شاعران شاه سلطان حسینی را هم به میدان شاه اصفهان در تهران دعوت می کند. یادتان باشد که من بی سند حرف نمی زنم و رهبری خطاب به خاتمی گفته بود که من با نهایت بیرحمی به کسانی که معترض باشند برخورد خواهم کرد. ولی در واژه برخورد، خورد هم وجود دارد. و حالا شیشه ی من:

    رهبرا جایی نشستی مفت مفت،
    هاشمی کرده ترا نعلین جفت،
    میتوانی فتواهای خوب گفت،
    گر روی کهریزک و شاهی کنی،
    هم ببینی پاسداران را زمخت،
    هم بسیجی را به باتوم کلفت،
    زیر اوضاع اشک ریزی جفت جفت!
    شاوزوزک شاعر ِ دون مایه. پیشکش به امام رهبر آقای فرزانه! ——————————————————————————– منم از زاهدان | سه شنبه، ۱ تیرماه ۱۳۸۹، ۳:۰۸ صبح | پاسخ این رهبر فرزانه ی ایران عجب شعور حیرت انگیزی دارد/ من فکر می کنم که حتا اگر کرات دیگر آسمانی اتاق های فکری داشته باشند همه دستگاههای اندازه گیری فکرشان در برابر شعور و درک و خرد و اندیشه و فکر و تدبیر این مرد بزرگ در حیرت و حتا ترمز مانده اند. سلام خود خود خود خدا بر این امام عظیم الشان اسلام ناب محمدی باد. مرگ بر همه جهان زنده باد این امام. منم از زاهدان ——————————————————————————– سبزه در میدان | دوشنبه، ۳۱ خردادماه ۱۳۸۹، ۱:۴۲ بعدازظهر | پاسخ خطاب به رهبری عرض می کنم: بکشیدشان این فتنه گران را، بکشیدشان این آزادیخواهان را، بکشیدشان این راستگویان را، بکشیدشان این راست قامتان را. بکشیدشان که شمشیرتان تشنه ی خون است. آری خمینی برخیز تا ببینی چه چیزی را پایه نهادی! ایکاش می گفتی جمهوری ایرانی نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم. آنگاه هر ایرانی می توانست تنها به جرم داشت شناشنامه ی ایرانی خودش را خودی بداند و هیچ کس نمی تواست ایرانیتش را زیر چکمه م نعلین له کند. آری خمینی برخیز و ببین که اگر گفته بودی «جمهوری ایرانی نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم» آنگاه اسلامت نیز این چنین ملعبه ی دستان ناپاک نمی شد. آنگاه جایگاه متعالی تو این چنین لگد مال نمی شد، انگاه آنهمه کشتار وحتناک به نام دین تو و ایمان تو و خود تو نمیشد. آری ایکاش گفته بود: «جمهوری ایرانی نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم» و اما من امروز می گویم: «جمهوری ایرانی نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم» که از همان حرفهای تو این نیز بیرون می آید. ۵۰۷۰۴ – تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱٣۸۹

  8. اینهم نام خانم ع سین از تهران، واقعا خوب است کسی در خار ج از کشور این بیانیه را برای سفارت آمریکا بفرستد.

    با سلام به استاد گرامی آقای فرهنگ قاسمی من به عنوان یک مادر بزرگ و مادر این پیام را با سه زبان که دوتا از آن را کم و بیش می شناسم و یکی را خوب به پیشگاه رئیس جمهور امریکا برزیدنت جو بایدن نوشته ام امید وارم کسی و کسانی آنرا به گوش ایشون برسانند. به زبانی انگلیسی فرانسه و پارسی ست. البته از غلط گیر هم استفاده کرده ام. ازتان سپاسگزارم اگر آنرا منتشر کنید و به سایتهای دیگر و یا احیانا به سفارت آمریکا برسانید.
    به انگلیسی:
    Mr.Joe Biden President of the United States of America, As a 78-year-old retired teacher, I urge you to pay attention to my writing. Of course, this writing will resonate in your mind and ears with points that you have heard and seen many times. But it seems necessary to repeat it. I decided to write because I heard that you are approaching an anti-human, anti-Iranian, anti-American and anti-Western government, especially anti-Israel and, of course, occupying my land. Mullahs, praisers, and scholars have sought to destroy Iranian-Persian history and civilization since their arrival in Iran. A civilization that is the source of high human values and has given liberating people like Zoroaster and Cyrus to the world.
    Therefore, I would like to draw your attention to a few points. This mafia, terrorist, and murderous regime, whose roots must be traced back hundreds of years to the mosque and the Husseiniyya, was founded from day one on opposition to the West, and especially to the United States, Israel, and modernity. During this period of 43 years and even before that, the Stalinist left and the mullahs and the praisers and the scholars and the petrified, the educated people who had in mind the western modernity, persecute, torture, imprison and execute and massacre in various ways. And they will do so as long as this system of terror persists. Of course, you know something about these masters of the mosque and the Hosseiniyah. But unaware of many things. For example, you certainly do not know that in Iranian prisons occupied by mullahs, virgin girls who they think are guilty cannot be executed! Because the trick of this fatwa is that if this “sinful” and virgin girl is killed, she will definitely go to heaven! And Nun Satavar is not in heaven, so this girl must be prevented from going to heaven! According to the fatwas of the ayatollahs, in order for this girl not to go to heaven, she should be “removed from her virginity.” That is, he raped her. In government prisons in Iran, many girls between the ages of twelve, fifteen, and older have been raped and then shot. Boys and even men have been raped in government prisons. I will mention just one example of Ali Akbar Sir Jani, who was an educated and intellectual old man who opposed the ayatollahs, was raped with a cyanide baton, or a few years ago to two or three mayors who disagreed with the Islamic government. Was raped.

    Mr. President, you need to know much more than you know what kind of government you are dealing with. This government is a government in which the commander of the Holy Quds Force, Haj Qassem Soleimani, in addition to commanding murder, killing, torture and imprisonment in Iran, Syria, Yemen, Iraq, etc., is the commander of the systematic rape of Iranian, Syrian and Iraqi women and girls. And it was Yemeni and … The Islamic government invites all kinds of terrorists to Tehran, Qom, Mashhad and other cities of Iran in “celebrations” and various ceremonies and meetings, and will do so as long as it is in power. The Iranian government sends and sends terrorist representatives to all parts of the world. I draw your attention to this painful fact. All the American and Western massacres in Lebanon, in the United States on September 11, the African massacres, the terrorist attacks in London, Paris, Madrid, Nice, the formation of Taliban terrorist groups, ISIS, Islamic Jihad, Hezbollah in Lebanon. Al-Qaeda, Ansar al-Islam, Ansar al-Sharia, Asaeb Ahl al-Haqq, Boko Haram, all Islamic jihadists, the Islamic Resistance Movement, the Basijis and the Revolutionary Guards, books and summaries of all Islamic groups, both Shia and Sunni, began the day after the establishment of the Islamic government in Iran. All the bloodbaths, all the prisons, and the torture and repression in Iran began the day after 1979. Today, the people of Iran live in poverty and misery, in pain and disease, in fear and anxiety, and especially in their children’s dogs. Religious minorities, whether Christian, Jewish, atheist, or even Sunni or secular, are not safe. The Baha’is make the most sacrifices, and the program will continue in all its dimensions as long as the inhumane Islamic government is in power.
    After this brief and as a woman, I declare that today women and girls are in the worst situation. All this comes from the point of view of Islam, clerics, praisers, and recitations of the Qur’an about women, and with the person of the Prophet and his caliphs and imams, and their relations with women. Here I need to mention the anti-woman laws of the Islamic government which result in the marriage of girls. This, of course, comes from the tradition of the Prophet, who took six-year-old Aisha to bed at the age of 56. In this case, it is good to take a look at Khomeini’s treatise, which allows marriage with an infant and the pleasure of sex. Mr. President of the United States of America, you are the number one man in the world’s largest, most powerful, and most democratic country. Know that we, the people, hope that with your coming to power, the doors of hope will open for us. Of course, I do not ask for intervention and military action in Iran. But I and more than 95% of Iranians will be grateful to you if you come to our aid with double pressure so that we can declare our demands for a secular and secular government in a peaceful and peaceful demonstration and until Hold a general referendum on an interim government. Mr. President, the people of our country deserve a democracy and a secular government. I traveled between several cities because of my children ‘s marriage, and what I write could be the case of more than 95% of Iranians. Mr. President of the United States of America, you should know that there is not a single honest and righteous person in this government. You should not trust the mullahs and the ayatollahs and their praisers and agents. Deception is one of the pillars of the ayatollahs’ thinking. Mr. President, do not trust even one of them. You should postpone the conversation until after a referendum.

    Retired teacher from Tehran
    به فرانسه:
    Monsieur Joe Biden, le Président des États-Unis d’Amérique, En tant que professeur retraité de 78 ans, je vous exhorte à prêter attention à mon écriture. Bien sûr, cette écriture résonnera dans votre esprit et vos oreilles avec des points que vous avez entendus et vus plusieurs fois. Mais il semble nécessaire de le répéter. J’ai décidé d’écrire parce que j’ai entendu dire que vous vous approchez d’un anti-humain, anti-iranien, anti-américain, anti-américain et surtout anti-israélien et, bien sûr, occupant mon pays. Les mollahs, les loueurs et les universitaires ont cherché à détruire l’histoire et la civilisation irano-persane depuis leur arrivée en Iran. Une civilisation qui est la source de hautes valeurs humaines et qui a donné au monde des personnes libératrices comme Zarathustra et Cyrus.
    Par conséquent, je voudrais attirer votre attention sur quelques points. Ce régime mafieux, terroriste et meurtrier, dont les racines doivent remonter à des centaines d’années jusqu’à la mosquée et à la Husseiniyya, a été fondé dès le premier jour sur l’opposition à l’Occident, et en particulier aux États-Unis, à Israël et à la modernité. Pendant cette période de 43 ans et même avant cela, la gauche stalinienne et les mollahs et les loueurs et les savants et les gens pétrifiés, éduqués qui avaient à l’esprit la modernité occidentale, persécutent, torturent, emprisonnent et exécutent et massacrent de diverses manières. Et ils le feront aussi longtemps que ce système de terreur persistera. Bien sûr, vous savez quelque chose sur ces maîtres de la mosquée et de la Hosseiniyah. Mais pas au courant de beaucoup de choses. Par exemple, vous ne savez certainement pas que dans les prisons iraniennes occupées par des mollahs, les filles vierges qu’ils croient coupables ne peuvent pas être exécutées! Parce que le truc de cette fatwa est que si cette fille «pécheuse» et vierge est tuée, elle ira certainement au paradis! Et Nun Satavar n’est pas au paradis, alors cette fille doit être empêchée d’aller au paradis! Selon les fatwas des ayatollahs, pour que cette fille n’aille pas au paradis, elle devrait être «retirée de sa virginité». Autrement dit, il l’a violée. Dans les prisons gouvernementales en Iran, de nombreuses filles âgées de douze, quinze ans et plus ont été violées puis abattues. Des garçons et même des hommes ont été violés dans les prisons gouvernementales. Je ne citerai que par exemple Ali Akbar Sir Jani, qui était un vieil homme instruit et intellectuel opposé aux ayatollahs, qui a été violé avec une matraque au cyanure, ou il y a quelques années à deux ou trois maires en désaccord avec le gouvernement islamique ont été violée.

    Monsieur le Président, vous devez en savoir beaucoup plus que vous ne savez à quel type de gouvernement vous avez affaire. Ce gouvernement est un gouvernement dans lequel le commandant de la Force Holy Qods, Haj Qassem Soleimani, en plus de commander le meurtre, le meurtre, la torture et l’emprisonnement en Iran, en Syrie, au Yémen, en Irak, etc., est le commandant du viol systématique de Des femmes et des filles iraniennes, syriennes et irakiennes. Et c’était yéménite et … Le gouvernement islamique invite toutes sortes de terroristes à Téhéran, Qom, Mashhad et d’autres villes d’Iran à des «célébrations» et diverses cérémonies et réunions, et le fera tant qu’il sera au pouvoir. Le gouvernement iranien envoie et envoie des représentants terroristes dans toutes les régions du monde. J’attire votre attention sur ce fait douloureux. Tous les massacres américains et occidentaux au Liban, aux États-Unis le 11 septembre, les massacres africains, les attentats terroristes à Londres, Paris, Madrid, Nice, la formation de groupes terroristes talibans, l’Etat islamique , Jihad islamique, Hezbollah au Liban. Al-Qaïda, Ansar al-Islam, Ansar al-Sharia, Asaeb Ahl al-Haqq, Boko Haram, tous les djihadistes islamiques, le Mouvement de la résistance islamique, les Basijis et les Gardiens de la révolution, livres et résumés de tous les groupes islamiques, chiites et sunnites, ont commencé le lendemain de la mise en place du gouvernement islamique en Iran. Tous les bains de sang, toutes les prisons, la torture et la répression en Iran ont commencé le lendemain de 1979. Aujourd’hui, le peuple iranien vit dans la pauvreté et la misère, dans la douleur et la maladie, dans la peur et l’anxiété, en particulier chez les chiens de leurs enfants. Les minorités religieuses, qu’elles soient chrétiennes, juives, athées, voire sunnites ou laïques, ne sont pas en sécurité. Les baha’is font le plus de sacrifices, et le programme se poursuivra dans toutes ses dimensions tant que le gouvernement islamique inhumain sera au pouvoir.

    Après ce bref et en tant que femme, je déclare qu’aujourd’hui les femmes et les filles sont dans la pire situation. Tout cela vient du point de vue de l’Islam, des clercs, des louanges et des récitations du Coran sur les femmes et avec la personne du Prophète et ses califes et imams, et leurs relations avec les femmes. Ici, je dois mentionner les lois anti-femme du gouvernement islamique qui aboutissent au mariage des filles. Ceci, bien sûr, vient de la tradition du Prophète, qui a emmené Aisha, six ans, se coucher à l’âge de 56 ans. Dans ce cas, il est bon de jeter un œil au traité de Khomeiny, qui permet le mariage avec un enfant et le plaisir du sexe. Monsieur le Président des États-Unis d’Amérique, vous êtes l’homme numéro un dans le pays le plus grand, le plus puissant et le plus démocratique du monde. Sachez que nous, le peuple, espérons qu’avec votre arrivée au pouvoir, les portes de l’espoir s’ouvriront pour nous. Bien sûr, je ne demande pas d’intervention et d’action militaire en Iran. Mais moi et plus de 95% des Iraniens vous serons reconnaissants si vous venez à notre aide avec une double pression afin que nous puissions déclarer nos demandes pour un gouvernement laïc et laïque dans une manifestation pacifique et pacifique et jusqu’à Tenir un référendum général sur un Gouvernement intérimaire. Monsieur le Président, la population de notre pays mérite une démocratie et un gouvernement laïc. J’ai voyagé entre plusieurs villes à cause du mariage de mes enfants, et ce que j’écris pourrait être le cas de plus de 95% des Iraniens. Monsieur le président des États-Unis d’Amérique, sachez qu’il n’y a pas une seule personne honnête et juste dans ce gouvernement. Vous ne devriez pas faire confiance aux mollahs et aux ayatollahs et à leurs loueurs et agents. La tromperie est l’un des piliers de la pensée des ayatollahs. Monsieur le Président, ne faites même pas confiance à l’un d’entre eux. Vous devriez reporter la conversation après un référendum.
    Professeur retraité de Téhéran
    و البته به پارسی:
    آقای ریئس جمهور ایالات متحده آمریکا،
    من به عنوان یک زن ۷۸ ساله و آموزگار بازنشسته از شما تقاضا دارم به نوشته من توجه کنید. این نوشته البته نکاتی را در ذهن و گوش شما طنین انداز خواهد کرد که آنرا بارها شنیده اید و دیده اید. اما به نظر می رسد تکرار آن ضروری ست.
    من از این رو تصمیم به نوشته گرفتم که شنیده ام شما در حال نزدیک شدن به حکومت ضد انسانی و ضد ایرانی و ضد آمریکائی و صد غربی و خصوصا ضد اسرائیلی و البته اشغالگر سرزمین من هستید. ملایان و مداحان و طلاب از ابتدای ورودشان به ایران در پی تخریب تاریخ و تمدن ایرانی ـ پارسی بوده اند. تمدن که منشاء ارزشهای والا انسانی بوده و کسانی همچون زرتشت و کوروش آزادیبخش را به جهان هدیه کرده.
    بنا بر این توجه شما را به چند نکته جلب می کنم.
    این حکومت مافیائی و تروریستی و آدمکش که ریشه هایش را باید در صدها سال پیش از این در مسجد و حسینیه جستجو کرد، از روز نخست بر پایه ی ضدیت با غرب و خصوصا با آمریکا و اسرائیل و مدرنیته پایه نهاده شد. در این مدت ۴۳ سال و حتا پیش از آن، چپ استالینیستی و ملایان و مداحان و طلاب و متحجرین، انسانها فرهیخته ای که مدرنیته غربی را مد نظر داشتند به گونه های مختلف آزار، شکنجه، زندان و اعدام و قتل عام کرده و می کند و تا این نظام وحشت سر پا باشد خواهند کرد. شما البته چیزهائی را از این ارباب های مسجد و حسینیه میدانید. اما از بسیاری چیزها نیز بی خبرید. مثلا حتما نمی دانید که در زندانهای ایران تحت اشغال ملاها دختران باکره ای که به گمان آنها گناهکار هستند را نمی توان اعدام کرد! چرا که حیله ی این فتوا در این است که اگر این دختر «گناهکار» و باکره کشته شود حتما به بهشت خواهد رفت! و نون سطاوار بشت نیست، بنا بر این باید مانع از آن شد که این دختر به بهشت برود! طبق فتوا آیت الله ها برای اینکه این دختر به بهشت نرود باید از او «ازاله بکارت» کرد. یعنی به او تجاوز کرد. در زندانهای حکومت الله در ایران بسیاری از دختر بچه های دوازده، پانزده ساله و بیشتر و کمتر مورد تجاوز گرفته و سپس تیرباران شده اند. در زندانهای حکومت الله پسران و حتا مردان نیز مورد تجاوز قرار گرفته اند. فقط برای نمونه از علی اکبر سیر جانی نام میبرم که پیرمردی ادیب و روشنفکری بود که مخالف آیت الله ها بود، او را با باتوم آلوده به سیانور مورد تجاوز قرار دادند، یا چند سال پیش به دو یا سه شهردار که با حکومت اسلامی اختلاف داشتند تجاوز شد.
    آقای رئیس جمهور شما باید بسیار بیشتر از آنچه میدانید، بدانید که با چه حکومتی سروکار دارید. این حکومت، حکومتی ست که فرمانده سپاه قدسش حاج قاسم سلیمانی اضافه بر فرماندهی قتل و کشتار و شکنجه و زندان در ایران، در سوریه و در یمن و عراق و…، فرمانده تجاوز سیستماتیک به زنان و دختران ایرانی، سوریه ای و عراقی و یمنی و…بوده است. حکومت اسلامی انواع و اقسام تروریستها را در «جشنهای» و جلاسه ها و نشستهای مختلف به تهران، به قم، به مشهد و شهرها دیگر ایران دعوت کرده، میکند و تا زمانیکه که بر قدرت باشد خواهد کرد. حکومت ایران نمایندگانی تروریست کاری را به تمام نقاط جهان فرستاده و می فرستد. من توجه شما را به این واقعیت دردناک جلب می کنم تمامی قتلعامهای آمریکائی و غربی در لبنان، درآمریکا در ۱۱ سپتامبر، کشتارهای آفریقا، حملات تروریبستی لندن، پاریس، مادرید، نیس، تشکیل گروهای تروریستی طالبان، داعش، جهاد اسلام، حزب الله لبنان، القاعده، انصار الاسلام، انصار الشریعه، عصائب اهل حق، بوکوحرام، تمام جهادها اسلامی، جنبش مقاومت اسلامی، بسیجیان و پاسداران حکومت اسلامی، کتائب و خلاصه کل گروههای اسلامی چه شیعه و چه سنی از فردای استقرار حکومت اسلامی در ایران آغاز شد. تمام حمامها خون، تمام زندانها و شکنجه ها و سرکوبها در ایران از فردای ۱۹۷۹ آغاز شد. امروز مردم ایران در فقر و فلاکت، در دردمندی و بیماری، در ترس و اضطراب و خصوصا در سگ فرزندانشان به سر می برند. اقلیتهای دینی عقیدتی چه مسیحی، چه یهودی و چه بی دین و حتا سنی و لائیک در امان نیستند. بیشترین قربانی را در این میان بهائیان داده میدهند، و تا حکومت اسلامی ضد بشرى سر کار باشد این برنامه در تمامی ابعادش ادامه شواهد داشت.

    بعد از این این مختصر و به عنوان یک زن اعلام می کنم که امروز زنها و دخترها از بدترین وضع برخورداند. اینهمه از نگاه اسلام و روحانیون و مداحان و قرائت از قرآن در مورد زن می آید و با شخص پیامبر و خلیفه هاش و امام هایش و روابطشان با زنها. در اینجا لازم میدانم اشاره کنم به قوانین ضد زن حکومت اسلامی که حاصلش ازدواج دختر بچه هاست. این البته از سنت پیامبر می آید که عایشه شش ساله را در ۵۶ سالگی به بستر می برد. در این مورد خوب است نگاهی به رساله عمله خمینی بیندازیم که ازدواج با بچه شیرخوار و لذت جنسن از او بردن را مجاز میداند.
    آقای رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، شما مرد شماره یک بزرگترین، قدرتمندترین، و دمکرات ترین کشور جهان هستید. بدانید که ما مردم امیدواریم با روی کار آمدن شما درهای امید به سوی ما باز شوند. البته که من درخواست دخالت و لشکرکشی به ایران را ندارم. آما من و بیش از ۹۵ در صد ایرانیان از شما سپاسگزار خواهیم بود اگر با فشار مضاعف به کمک ما مردم بیائید تا ما بتوانیم در یک تظاهرات ملی و آرام و بدن خشونت خواستهای خودمان را مبنی بر برقراری یک حکومت لائیک و سکولار اعلام کنیم و تا یک رفراندوم عمومی یک دولت موقت تشکیل دهیم. آقای رئیس جمهور آمریکا مردم کشور ما سزاور یک دموکراسی و یک حکومت لائیک و سکولار هستند. من به خاطر ازدواج فرزندانم بین چند شهر در رفت و آمدم و آنچه می نویسم می تواند مورد قبل بیش از ۹۵ در صد از ایرانیان باشد.
    آقای رئیس جمهور آیالات متحده آمریکا شما بدانید که در این حکومت حتا یک انسان راستگو و درست کردار وجود ندارد. شما نباید به ملا و آیت الله و مداح و کارگزارانشان اطمینان کنید. خدعه و نیرنگ و فریب دادن از ارکان تفکر آیت الله ها است. آقای رئیس جمهور مبادا به حتا یک نفرشان اطمئنان کنید. شما باید گفتگو را به بعد از یک رفراندم موکول کنید.
    آموزگار بازنشسته از تهران

  9. آقای فرهنگ قاسمی بفرمائید در کجا زندگی میکنید!؟ بفرمائید که اگر سرکار به جای رضا پهلوی بودید چه می کردید. من امروز صبح وقتی بیدار شدم و سخنان ایشون را شنیدم واقعا امیدوارشدم. کسانی که در ایران و یا در خارج هر کس هر مارکی را بر او زده اند را باید نه تنها تا آخر عمر بلکه تا پایان جهان با خود حمل کند. من از این سایت محترم که واقعا آنرا ملی و ایرانی و دموکرات میدانم و بارها در تهران و چند شهر دیگر با دانشجویان هم در میان گذاشته ام، بله از این سایت ملی تقاضا میکنم تا سخنان جدید این مرد را بشنود و آنرا منتشر کند. واقعا مهم است. آدرسش اینجاست: https://www.youtube.com/watch?v=7Y_lOB7AHaQ&feature=emb_logo
    با سپاسگزاری از رضا پهلوی و هم این سایت. در این سخنان، رضا پهلوی قویا و با استدلال حکومت فردی را رد می کند و خودش را جمهوریخواه میداند و آنرا چندین بار تکرار می کند. پرسش ازاز کسانیکه که اصرار دارند که رضا پهلوی سلطنت طلب است این است که رضا پهلوی باید چکار کند؟ اگر قرار باشد شما آقای فرهنگ قاسمی به رضا پهلوی حکم کنید حکمتان چیست!؟ و اما من میخواهم به عنوان استاد پرنده دانشگاه که به اکثر شهر می روم و از ضدیت مردم ایران با این دین اسلام و تشیع و تنفرشان از تمامی مقدسین و مقدسات آگاهم به خاطر درج این نظرات تشکر کنم. شما بدانید که شعر های این صفحه چاپ، فتوکپی و پًلیکپی شده و دست بدست می گردد. پدربزرگ دوست من عکسی دارد با زنده یاد پدر شما. درود به شرفتان و زنده باد لائیسیته و جمهوری و زنده باد رضا پهلوی دموکرات، لائیک و جمهوریخواه.

  10. دیشب در بیت رهبری شب شعر بود. رهبری با یک پیراهن دانتل زنانه و شفاف و بدن نما و البته با پوشک و لاستیکی در حالیکه حاج سعید طوسی دست ایشان را گرفته بودند در میان نوجوانان قباپوش و بدنما با بدنهای صاف با عشوه ای لعبتانه ظاهر شدند. رهبری نشستند و سر بر دامان حاج سعید طوسی گذاشتند و با مزاح رهبرانه فرمودند: عوام به تو میگویند «حاج سعید توشی ؟» آنهم با علامت سوال، که اشارتی ست به خلوت ما! و نوجوانی گفت « آسدعلیجون پس ما چی؟ و رهبری در حالی که زبان در دهان آن نوجوان فرو می کردند فرمود: جونی وقتی میگم ما یعنی ذوب در هم و هم برهم. یعنی همه ی حرامیان حرام !
    و…
    و سپس چند نوجوان حرم، القصیده الانتریه فی الحوالات رهبری علویه که در محراب به خود ریده، را با استعانت از جریده ی مجازیه رنگین کمان حفظ کرده بودند که هر یک آنرا با عشوه و ناز خواندند. سپش نوبت به مشاعره رسید که هر کدام با نشان دادن بر و باسن و کپل و سر و سینه رقصیدند و رهبری مرتب احسنت می گفتند و گاهی می فرمودند تلفظ این بیت باید از میان حلق نوجوان برود و بیاید تا لذت حاصل شود. جوری که آبشان جاری شود و نه فقط آب دهانشان جاری گردد. ایشان گاهی دست در لاستیکی و پوشکشان می کردند و سپس انگشتانشان را بو می کشیدند و در حالتی نشئگی آنرا به سر و ریششان می مالیند و گاهی با ظرافت تمام در دهانشان می کردند و آلوده به آب دهان معطرشان در دهان حاج سعید طوسی می کردند نوجوانان حرم در حالتی محترمانه و با ولعی یکی جای دیگری را می گرفت تا از بوی خوش نبوت و امامت و قرآن کریم که از پوشک و لاستیکی ایشون متصاعد میشد بهره مند شود. در آخر از سر تبرک انگشت متبرک از مواد مدفوعه رهبری انگشت به دهان، و دهان به دهان گردید و همه متلذذ شدند و مشعوف. آنگاه رهبری آغاز سخن فرمودند و گفتند : به نظر حقیر بهترین قصیده ای که در مورد انبیا و اولیان و صدیقین نوشته شده همین القصیده است و اگر قرآن کریم ام الکتاب است، این القصیده نه تنها ام القصائد بلکه ام الامات است. فقط به نظر حقیر خب بهتر این است تغییراتی در آن حاصل شود…
    یکی از نوجوانان حرم با طنازی پرسید: مثلا چه ؟
    رهبری در حالی که اشاره کرد تا نوجوان بیاید و روی زانوی او بنشیند و زبان در دهانش تبرک کند فرمود:
    اینکه مثلا جنسیت دوگانه حقیر را به حساب نیاورده اند، خودش یک موضوع است. این یعنی چه که در بداعتش چنین آمده » القصیده الانتریه فی احوالات رهبری علویه که در محراب به خود ریده»! خب البته ریدن که همه می رینند، ولی اینکه کسی در محراب به خود بریند، یا بر منبر و محراب بریند خب معجزه ایست که آقایون باید بروند روش کار کنند، حقیر تا کنون چنیدن باز تذکر داده ام اما مسئولین گاهی بی مسئولبت هستند که انشاء الله به فضل الهی و زیر نظر بنده حل خواهد شد. دیگر اینکه عنوان باید عوض شود مثلا « القصیده الانتریه فی احوالات رهبری علویه و المخنثیه و ذوالجنسیه، یا حتا کثیرالجنسیه که در محراب بعد الامتحال الاصغرا به خود ریده » این میشه یک عنوان کار ساز که توی دهن دشمن میزنه.
    مریدی پرسید. الامتحال یعنی چه؟
    و رهبری فرمودند یعنی کسی که باعث احتلام کسی بشود، یعنی ارضا حاضا شود یا انزال نزول کند. همان کاری که پس از مشاعره انجام میشود. امام خامنه ای با اشاره انگشت سبابه به حاج سعید طوسی، فرمودند تو باید این عربیات بیت را برای نوجوانان تفهیم و توجیه کنی…
    تا گزارش بعدی از بیت

  11. حاج فت الله مردک احمقی که کسی نمی داند کیست و چه شکری ست مقاله ای نوشته دهانش را بسوی مردم کج کرده که:« چرا به کمپین «نه به جمهوری اسلامی» نمی‌پیوندم. خب نپیوند. اینرا در خانه ات آنقدر بگو تا دق کنی. امروز هر کس با حکومت ضد بشری باشد اصلا ایرانی نیست. مادر بزرگ پیر من حتا از این هم پیشتر و بیشتر می رود می گوید هر کس با اینهمه جنایات ۱۴۰۰ ساله ی اسلام و خصوصا این تب ۴۳ ساله مسلمان باشد و سر سفره ی ۷ سینش قرآن بگذار اصلا ایرانی نیست. این پیر زن شیرزن ۸۶ ساله واقعا راست میگوید. معلوم نیست چه فاجعه ای باید این قوم خفته را بیدار کند! من به این آقا میگویم خفه شو. او نوشته که سلطنت طلبان باید از بابت کودتا معذرت خواهی کنند! ببینید حماقت را! اصلا حتا رضا پهلوی هم دیگر سلطنت طلب که هیچ پادشاهی طلب هم نیست. مثلا رضا پهلوی در ۲۸ مرداد چه کاره بوده که از تو معذرت خواهی کند!!؟؟ این مردک واقعا احمق برای کارشکنی و طرفداری از حکومت ضد بشری امده و به چهارتا جوانی که هنوز سلطنت طلبند دستور میدهد که بیایند بابت ۲۸ مرداد معذرت خواهی کنند! من به این مردک میگویم آقا جان به به ۲۸ مردا نچسب، گذر کن، مگر نمی فهمی که وارث تخت و تاج هم این ارث را نمی خواهد. تو حتما امیدواری رضا پهلوی بیاید بابت ۲۸ مردا پورش بطلبد! ژاپنی ها بعد از هیروشیما و ناکازاکی آنرا گوشه ی حافظه شان گذاشتند و اینهمه پیشرفت کردند. حالا این ایران ما ملیون ایرانی همین هی ۲۸ مرداد را نشخوار می کنند. بابا همه میدانند کارهای بسیار بدی شده. همه میدانند که طرفین اشتباهاتی کرده اند. حاج فت الله بدان که یهودیان، بدان اروپائیان آلمان هیتلری و ایتالیای موسلینی را برای پیشرفت بخشیدند حالا تو هی شکر بخور. آقا توی گوش کرذت بکن که رضا پهلوی واقعا خردمندانه صریحا و عمیقا اعلام کرد که جمهوریخو.اه است! اگر در گوش کر بعضی فرو رفت! آقا تکرار میکنم حتا رضا هم جمهوریخواهه حالا این حاج آقا میفرماید. چرا به کمپین «نه به جمهوری اسلامی» نمی‌پیوندم! خب نپیوند. البته در فردای سرنگونی دلیل خودت را خواهی گفت. در سرتاسر ایران حتا پشت شیشه اتومبیلها هم نوشته اند: نه به جمهوری اسلامی! حالا این لابی حکومت اسلامی برای اینکه بتواند کتابش را ضد چپهای ملی ایران چاپ کند چنین زرتی میزند!! نابود باد اسلام و حکومتش و ضدیتش با جمهور مردم. زنده باد کسانی که با درایت وضعیت اضطراری ایران را دریافته اند. مرگ بر لابی های بیشرف حکومت اسلامی که در خارج از کشور از خون مامردم ارتزاق می کنند و بر علیه حقوق مردم با حکومت ضد حیات اسلام ض

  12. https://www.youtube.com/watch?v=9_3pddzVG8s&t=1393s

    آقای قاسم فرهنگ لطفا اینو گوش کنیدو برای دوستانتان بفرستید. سخنان آقای رضا پهلوی بسیار بسیار استدلالی و هوشمندی ست. خوب است شما چیزی در این مورد بنویسد. اگر در اروپا یا آمریکا هستید آنرا اشاعه دهید. واقعا نمره اش بیست است.
    در صمن در ایران شایع است که بزودی اینترنت بیسیم درست خواهد شد. آیا این درست است!؟ آیا مجانی ست؟! اگر پولی ست پولش را در ایران میشود پرداخت؟ اگر نمی شود آیا اگر آشنا داشته باشیم می شود او برای ما بپردازد! ببخحشید از اینهمه سوال.
    از کرج هستم

  13. یکم، بروید نوشته بیشرف خاتمی پوفیوز را در مدح اسلام بخوانید و بشنوید. من فکر میکنم که خاتمی به مراتب بیشرفتر از خامنعه ای ست. چرا که خامنهع ای بی رودربایستی ساطور علی را لای دهان دارد! اما خاتمنی در زیر عبا آأنرا پنهان کرده! و این بسی از خامنه ای بیشرفتر است. در آخرین اعلامیه ای که داده بر ای اپلین بار و چون هوا پس است با نیرنگ نام متجاوز به سعید طوسی سیزده ساله خامنه ای را نیاورده! مسدانید چرزا! برای وانمود کردن اینکه با او مشکل دار د. برای هعمین حرامزاده تر از خالنمنه ای و احمدی نژاد خاتمی ست! خاتمی عاقد ثروتمندان و بازاریان و کاچاقکن هاْ!
    و اما ما به اصفهان امدیم. خانمم و بنده و فرزندمان. البته فرزتد ارشدمان در تهران است. دو موضوع اول اینکه حلاازاده تر از خالتمی حرامزاده شیطان است.و او و دستش رسول دانیالزاده تا توانستند ثروت ایران را غارت کردند به دوبی، ترکیه، انگلیس و دوبی و نیویورک فرستادند. دختر و پسر خاتمی بین اتریش و کانادا و نیویورک در رفت و آمدند. و این بیشرف حلالزاده در ایرالن اعلامیه دا ده و با زیرکی اینباتر از نام بردن خالمنه ای ولی نعمتش طرفه رفته. اما بدانید که خاتمی حتا بسیار از خامنه ای بیشرف تر است! چرا که بات بیبشرفی تمام نعل وارونه می زند! البته من نوشتم نغل وارونه و سخن قاآنی ر ا اوردم یک ادم باشرف شعر قاآنی را با سردار آدمکش قاآنی جانشین حاج قاسم مقایسه کرد! او و وجدانش! در هر حال در اصفهان امشب تا ساعت دوازده شب معرکه ای بود! شعار ها همه بر ضد حکومت ضد بشری و به پشتیبانی رضا شاه بود. امروز هر ایرانی که هنوز مسلمان باشد اصلا ایرانی نیست. اینرا باید باصدای بلند گفت. مرگ بر اسلام و تشیع و مرگ بر قرآن و قوانینش و لعنت بر محمد و الش و قرآن و سیرتش و سیره اش. اسلام ضد ایران است! به امید نابودی اسلام در ایران. به امید جشن قرآن سوزان و چادر سوزان. به امید تبدل تمامی مساجد و حوزه های ضد علم به کتابخانه و تاتر و سینما و عشرتکده و میکده. مرگ بر اسلام. به امید روزی که حتا یک آخوند و طلبه و مداح جرات به خیابان آمدذن ندذاشته باشد. به امید روزی که بزگترین آبریگاه مقبره امام هشتم بیشرفان باشد. به امید روزی که مقبره هرزه گی معصومه درز قم شاشگاه کافرین باشد. به آمید نابودی اسلام و تشیع.

  14. از آنجا که یک خانم با هوش هم در این عکس هست من از سایت شما پرسش می کنم همچنانکه استادم از تهران هم پرسیده چرا از این خانم آزاده نامداری در سایت شما خبری نیست! مثلا این آقای مکارمی روانکاو می توانست در این مورد کن و کاش کند.
    و اما همین امروز در محله ای معروف در خراسان بودم. خراسانی ها از این تحفه ی عرب که در اینجا سقط شده که ضامن سگ و خوک و حتا کرم و میکروب بوده مگر ضامن انسان و چال شده شکایت داشته و دارند. مردم خراسان ثانیه شماری می کنند تا قبر ضامن حیوانات و قاتل انسانها را تبدیل به خانه روسپیگری مدرن کنند. چرا که با وجود قبر این بیشرف طبقه هشتم خراسان ما تبدیل شده به فاحشه خانه. حاج عبدالله بقال سر کوچه ما بکارت دختر دوازده ساله را به یک عرب شیعه و مومن به یک عرب ۷۵ ساله فروخته و بچه با بسم الله الرحمان رحیم ازاله بکارت شده و حاج عبدالله بقالیش را تبدیل به سوپر مارکت کرده. همچنین دختر ۱۵ ساله حاج ممد مسافرکش صیقه ی یک هفته یک نودین شیعه که تازه از مسیحیت به تشیع مشرف شده داده شده حاج ممد مدل ماشینش را بالا برده. همینطور این مشهد مقدس با هر انزال نسبت به مشاهد مقدسه مقدس تر ترتر میشود.
    برای همین به امید انفجار یک بمب قوی در این قبر ضامن حیوانات که ضامن همه این بیشرفی ها ست مگر ضامن انسان!

  15. در خبرها آمده که نظنز را اسرائیلی ها منفجر کردند و متاسفانه خسارات به اندازه کافی نبوده! علامت تعجب می گذارم چرا که درز هر کشوری که چنین رویدادهائی بشود مردم در این حد نازاصی و ضد نیستند که در برابر چنین روند خوشحال بشوند. اما صادقانه در ایران هر انفجاری که بشود و این بیشرفان آسیب ببینند مردم از صمیم قلب خوشحال می شوند.
    حتما این خود حاج «بهروز» (حیف این اسم)کمالوندی خودش بمب گذار است و برای رد گم کردن زخمکی هم برداشته. شاید هم اصلا مثلا حاج ممجواد ظریف با ظرافت چنین کاری را کرده. در فردای سرنگونی خواهیم دید چه کسانی تا دسته به رهبری نزدیکی د اشته اند و این کارها را انجام میدادند.
    جالب است اسرائیلی ها ناقلا و رند گفته اند که این بمب گذاری ۱۵ سال پیش اتفاق افتاده و بمب گذار از ایران خارج شده! تا آن بمب گذار تا دسته پیش رفته بتواند بمب های بعدی را بگذارد و منفجر هم بکند و بکند و پانزده سال پیش از ایران خارج شده بوده باشد.!!
    در ضمن شوهر من برای شما مطلبی فرستاد و برای من هم که جدا از او در محله ای دیگر از مشهد هستم فرستاد. حالا من نوشته ی او را هم با نظر خودم قاطی کردم که براتان می فرستم.
    و اما همین امروز در محله ای معروف در خراسان بودم. خراسانی ها از این تحفه ی عرب که در اینجا سقط شده که ضامن سگ و خوک و حتا کرم و میکروب بوده مگر ضامن انسان و چال شده شکایت داشته و دارند. مردم خراسان ثانیه شماری می کنند تا قبر ضامن حیوانات و قاتل انسانها را تبدیل به کتابخانه و تاتری مدرن کنند.۰ البته شوهر من از خشم چیز دیگری نوشته که من با آن موافق نیستم اما چجون مطلبش را برایم فرستاده معنیش اجازه دادن به من است تا دستی به درونش ببرم.) چرا که با وجود قبر این بیشرف طبقه هشتمی خرافات خراسان ما تبدیل شده به فاحشه خانه کرده. و من به عنوان زن بسیار شاکی هستم حاج عبدالله بقال سر کوچه ما بکارت دختر دوازده ساله را به یک عرب شیعه و مومن به یک عرب ۷۵ ساله فروخته و بچه با بسم الله الرحمان رحیم ازاله بکارت شده و حاج عبدالله بقالیش را تبدیل به سوپر مارکت کرده. همچنین دختر ۱۵ ساله حاج ممد مسافرکش صیقه ی یک هفته ای یک نودین شیعه که تازه در لبنان از مسیحیت به تشیع مشرف شده داده شده حاج ممد مدل ماشینش را بالا برده. همینطور این مشهد مقدس با هر انزال نسبت به مشاهد مقدسه مقدس تر ترتر میشود.
    برای همین به امید انفجار یک بمب قوی در این قبر ضامن حیوانات که ضامن همه این بیشرفی ها ست مگر ضامن انسان! برای شفافیت دست راست و پای یک بیچاره و فقیری را در همین مشهد به جرم دزدیدن یک گوسفند بریده اند در همین محله ای که نزدیک قبر آن بیشرف است. این بدبخت حالا باید با این دست و پای بریده چه کند! معلوم نیست این دین مظهر بیشرفی تا کجا می تواند در ظلم پیش رود. در مملکتی که دزدان و غارتگران و تحریبگران و فاسدان بر قدرتند. قاتلین بر قدرتند. در ضمن خبر شرکت رضا پهلوی در یک نشست تحلیلی در هفته ی آینده را در خراسان شنیدم و بسیار صدا کرده. من از خوانندگان کیهان تقاضا دارم که فکر نکنند که همه میدانند. این موضع را که رضا پهلوی در یک نشست شرمکت کرده خیلی مهم است و باید حتا به آنهائی که میدانند هم یادآوری کرد. در ضمن هر کس باید نهایت روزه خواری و رمضان شکنی را در این ماه نحوست و نکبت پیش رو انجام دهد.
    فاف زنی جدا شده از شوهرش ولی دوستانه با او

  16. محسن رضایی ساز زده که:
    حادثه نطنز حیثیتی بوده و اسناد مهمی را برده اند. هم اسناد کوچک و هم اسناد بزرگ!
    هاشمی رفسنجانیٍ جنایتکار این بیشرف را کودن و احمق می نامید! بدو علامت تعجب! او گفته اسناد سری را بردند!
    این کودن و احمق فکر کرده که اصلا حیثیتی وجود میداشته بوده است! که حالا رفته تو فاضلاب! نه آقای کودن احمق از اول هم حیثیتی وجود نمیداشته است! و البته تو خودت بهتر از هر کسی میدانی. به طور قطع خود تو هم در همان حفره ای امنیتی هستی. گفته میشود حقانیان از طرف اسرائیل حتا در شورت رهبری و والده آقا مجتبی هم دوربین و میکروفن کار گذاشته. ولی خودمانیم دم اسرائیل گرم که تا شما میآئید چرتی بزنید ما ملت را خوشحال میکند. ای اسرائیل ما را مست کن. حخ.وزه علمیه ضدبشری مساجد و تکایا را هم بزن. اگر تو در یک مجمع که عمامه به سران نشسته اند یک بمب پاک کننده بیندازی و ناگهان چند هزار نفرشان را بفرستی به دیدار الله همان چیزی که میگویندش لقاء الله! برای تاثیر تاریخی اینکارت واجب است همزمان باشد در مثلا۱۳۰ شهر ایران خصوصا قم مشهد تهران تبریز شیراز یزد کرمان رشت، ری، و…حتما خود این حاج محسن هم با تو همکاری لازم را میکند. ولی هممیهنان بیائید فکری بکنیم. در کدام کشور دنیا وقتی مراکز اتمیش را نابود می کنند مردمش خوشحال میشوند!؟ببینید این رژیم با ما مردم چه کرده که آروزیمان نابودی کل روحانیت است از آیت الله تا طلبه مداح چادر و حجاب…

  17. من می خواهم اعتراف کنم. اعتراف من این است که اگر دستآورد این انقلاب ننگین دو آدمخوار و ضد ایران که هیچ چنانکه همه میگویند ضد بشر همین نظرات و همین سایت باشد من به خمینی و ملا و مداح تعضیم می کنم. برای اینکه چنین کثافت و نجاستی در طول تاریخ در هیچ دوره ای به اسلام زده نشده است. پس آنهائی که می گویند این انقلاب نحس هیچ دستاوردی نداشته دروغ محض و یا اشتباه مثل روز روشن است. بنا بر این من اگر مسئول بهشت و جهنم باشم خمینی ملعون را از جهنم بیرون می آورم و به خاطر ریدنش بریش پیامبر اسلام و و قرآنش به بهشت می برم.
    در پایان این نظر من از اسرائیل و قوم یهود می خواهم تا به ما کمک کنند تا ما از دست این بیبشرفان نجات پیدا کنیم. گفتند داد و ستد! ذمن یکبار نه چندین بار و شاید هزار بار به شماها کمک کرده ایم بفرمائید نوبت شما ست تا به ما کمک کنید. من اگر دستم به اسنادی می رسید همه اش را در اختیارتان می گذاشتم. آن کسی که «از تهران» نوشته بسیار درست نوشته آقای اسرائیل کاری بکن تا ما خوشحال بشویم.
    مرگ بر اسلام و تمامی فرقه هایش و آتش بگیرد قرآن با همه تفاسیرش
    روزه خواری و تظاهر به روزه نبودن در این روزها بسیار مهم است و باعث پیشروی کفر و ضدیت با اسلام می شود

  18. سخنان این خانم هانیه و آقا سعید بسیار ابتدائی و آماتور است. اینکه این خانم حتا بیحجابی خودش رزا هم به رضا شاه مدیون است. ایشون کشف حجاب را تقبیح می کند و می فرماید که زنان خودشان حجاب را انتخاب کرده بودند و مجبور بودن خانه نشین شوند… در هر حال بسیار کودکانه است که آن همه پیشرزفت دوره پهلویها را به حساب نیاوریم. رضا شاه و محمدرضا با همه معایبشان بسیار خوب عمل کردند. خیلی خوب است که در داوریمان داد و عدالت را رعایت کنیم. در زمان رضا شاه چه کسی میتوانست بهتر از او عمل کند! من به عنوان زن و خصوصا جمهوریخواه آن دوران را آرزو می کنم. در ضمن من مقاله ی «نه به جمهوری اسلامی» را هم خواندم. واقعا و اساسا زشت و ناوارد و حتا ناخردمندانه است…
    و اما
    در سایت زیتون مقاله ای از خانم سولماز ایکدر منتشر شده که در آن از قدرت مردانه سپاه سخن گفته و خوب هم نوشته. کسی آنرا نقد کرده و من هم به او پاسخ داد ه ام. اما از آنجا که دوست من مرا پند داد تا آن پاسخم را در اینجا نیز بگذارم. پی کپی کرده و میکگذارم شاید که منتشرش کردید. و آن این است: طبق گفته امام خمینی امیر مومنانتان علی در یک نیمروز سر ۷۰۰ یهودی بنی قریضه را برای عدالت اسلام و بنوت و امامت برید. علی دشتی در ۲۳ سال مینویسد که طبق تاریخ در میان سربریده شدگان سر دخترک یهودی دوست عایشه هم بوده که بریده شده. و چون عایشه شش سالش بوده پس شما حساب سن و سال دوست دختر عایشه را هم بکن. بعد این علی مظهر عدالت شما که«علی که از رفتن خار در پای زن یهودی می نالد» و باز طبق سخنان مصباح یزدی که فیلسوف اسلام ناب هم هست و بدون سند حرف نمی زند «در ۴ سال و ۹ ماه خلافتش ۷۵۰۰۰ نفر را گردن زده». پس عدالت علوی همین است که میبینی! تازه علی خامنه ای و حتا هیتلر و استالین خودشان با دست خودشان سر نبریدند و آدم نکشتند…جناب ح جلوانی مشکل ماجرای اصل و اساس است. ماجرا همان است که آقای دکتر حاج ابوالفضل پوربهرام گفت. شما هم برو قرآن بخوان تا بدانی که تا زمانی که این اسلام شما عمیقا رفورم نشود اصلا بهتر از مسیحیت سده های پانزدهم تا اواخر قرن هجدهم نیست. این قرآن و تشیع شما را باید همچون یک اسلحه ای بسیار خطرناک و حتا همانند مواد رادیو اکتیوته در محفظه های فکری مدرن و انسانگرا و چند دیواره و چند لایه محافظت کرد و برای نزدیک شدن به آن با لباس های فکری مخصوص آنرا لمس کرد و مورد واکاوی قرار داد. این دروغهای روزمره ی مهربانی، رحمانی، رحیم، حنیف بازی، گرامی، اعظم، ع، ص، ره، مبارک، مبین و مجید و مقدس و کریم…را باید کنار گذاشت و این اسلام را و رحمانیتش را و حنیف بودنش را، و رهائی بخش بودنش را و عدالتش را و برده داری دیرپایش را با چگونه آمدنش به ایران و مصر و هندوستان و شمال افریقا و… را باز ساخت، باز شناخت، تجزیه و تحلیل و ساختارشکنی کرد. تا مفهومات اصلی این اسلام نمایان شود. در ضمن من از خانم سولماز ایکدر که بسیار اندیشمندانه مینویسد و خصوصا به عنوان یک زن درخواست می کنم تا عمیقا به رابطه زن و مرد در اسلام و خصوصا پیامبرش با زنانش و به ویژه به عایشه و زینب همسر فرزند خوانده اش بپردازد. چرا که بزرگترین «فتح» اسلام فتح زن و زنانگی زن است. برای همین نیز تمام قدرتش را از دیر بازصرف کنترل و به مهمیز زدن و به زیر کشیدن زن کرده میکند و خواهد کرد. اگر خوب دقیق شویم تمامی غارت ها و تخریب ها و حتا اعتیاد و فحشا و منکر را در سطح کلان می پذیرند فقط باید این روسری را حتا به صورت نمادین ـ یعنی سر سپردگی به این نظام و بخوانید اسلام و بخوانید بیعت ـ را بر سر داشته باشیم. شخص من به عنوان یک زن ۴۷ ساله که درس فلسفه خوانده ام و در این جنوب شهر تهران ارزش حتا یک حیوان را هم برای این حکومت و برای این اسلام ندارم تا کنون به خاطر فشار این دین و تشیع بارها خواسته ام خودم را در ملع عام آتش بزنم. البته تا کنون این کار نکرده ام و شاهدم همین نوشته است. اما اگر شنیدید که زنی خودش را در جنوب تهران و در برابر یک مسجد آتش زد بدانید که شاید من باشم. چرا که بسیاری چون من هستند. در هر حال خانم سولماز ایکدر من فقط نوشته های شما را میخوانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.