همبستگی برای ایران: ویروس کرونا، ویروس روحانیت

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

همبستگی برای ایران، برنامه ای از امین بیات بخش بیست و نه: ویروس کرونا، ویروس روحانیت
تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان اسفند ماه ۱۳۹۸


در میان مردمان ایران این روز ها نتیجه گیری مهمی رخ داده و آن اینکه به این نتیجه گیری دست یافته اند که مرز بندی ما بین دین وشفا بخشی آن با علم طب وکمک به سلامتی مردم، برایشان تعیین کننده شده است ، حتی عقب مانده ترین اقشارجامعه دریافته اند که ملا، روحانی، آخوند و… علاوه برشیادی ، دروغگوئی ، کلاهبرداری ، وکلاشی ، در فساد و دزدی شهره اند، و خود ازترس کرونا از قم و مشهد فرار کرده اند، و عطاء شفا بخشی امام هشتم و خواهراو را به لقایشان بخشیده اند.
مردم باید برای یکبارهم که شده تکلیف شانرا با روحانیت شیاد وعوامفریب روشن کنند و درزنده بودنشان دست رد به سینه روحانیت زده و از علم طب برای درمان ویروس کرونا استفاده و چاره اندیشی کنند .
وضعیت درایران بشدت غم انگیز ونگران کننده است وفاجعه انسانی در شرف تکمیل، دراین ارتباط هست که بازرسان سازمان بهداشت جهانی به ایران سفر کرده و بر گشته اند، در گزارش خود گفته اند که ” وضعیت در ایران غیر قابل باور است.” و اعتتقاد دارند باید جامعه جهانی هر چه زود تر در ایران واردعمل شود ومدیریت مبارزه با ویروس کرونا را مستقلا با کمک پزشگان و پرستاران و مردم بدست بگیرند که اگر چنین نشود یک فاجعه ی ملی و بین المللی در حال وقوع و گسترش است.
تنها دلیل اینکه حکومت آخوندی آمار واقعی ، تلفات جانی توسط ویروس کرونا را اعلام نمیکنند ، ترس حاکمیت از مردم و تبعات سیاسی، اجتماعی و امنیتی آن بخوبی آشکار و روشن شده است که تبعات فقر و مرگ ومیرمردم بسیار فرا تر و عمیق تر و خطرناکتر برای ادامه کلیت نظام دروغ و خرافات جمهوری اسلامی است .
اعتماد مردم بکلی از حاکمیت از بین رفته است، سالیان سال شنیدن دروغ همه ی اعتماد ها را چه نسبت به آخوند ها و در کل به روحانیت و همچنین به رسانه های حکومتی از دست داده اند، و دیگر باور به قرآن و امام رضا و معصومه خواهر او ندارند و با چشم و گوش خود دیدند وشنیدند که همه ی این گنبد وبارگاه برای کلاشی وشیادی وعوامفریبی بود است، دریافتند که هرعمل و کردار رژیم آخوندی با خرافات پراکنی توام بوده است.
نا کار آمدی دستگاه عقب افتاده و خرافاتی کل حاکمیت درکنترل شیوع بیماری کرونا در ایران ، با پنهان نگهداشتن اخبار ابتلا روز افزون مردم به مرگ و شیوع آن در دوران بر گزاری انتخابات قلابی مجلس وشرکت مردم در سالگرد 22 بهمن بوده است وبیم و ترس حاکمیت ازعصیان عمومی علیه کل حاکمیت روحانیت و دولت بی خاصیت، برای مردم آشکارترشده و دریافته اند که مسئولیت این پنهانکاری که منجر به نابودی و مرگ هزاران نفر شده تا کنون، مستقیم بیت خامنه ای و کل دستگاه دولت، و سپاه پاسداران، میباشند .
درایران شرایط بسیاروفوق العاده خطرناک شده وهرچه زود ترباید تغییرات اساسی دربدست گرفتن مدیریت توسط مردم و آگاهان جامعه با کمک گرفتن ازسازمان بهداشت جهانی ، مدیریت را ازدست پاسداران و آخوند ها بیرون، بیاورند.
هرج و مرج مطلق در حاکمیت حکمفرما شده ، رهنمودهای غیرعلمی وخرافی توسط آخوند های ارتجاعی رواج پیدا کرده ، همه و همه مردم را بسوی مرگ و نابودی راهنماعی میکنند، و این در حالیست که روحانیت بوحشت افتاده وحتی ازسایه ی خود نیزترس و واهمه دارند، مردم دریافته اند که عامل شیوع ویروس کرونا از قم و توسط طلاب چینی(7500 )نفر، بوده است وتخصیص دادن بودجه 308 میلیارد تومانی دولت جهت جلو گیری از این ویروس با مقایسه ی بودجه حوزه های علمیه که بالغ بر 2275 میلیارد تومان است برای مردم غیر قابل فهم شده است.
نا توانی دولت برای حل این معضل، رژیم را درتنگنا قرارداده است ، حکومت ارتجاع درکل خود را درمانده وورشکسته احساس میکند وبا این وجود هنوزبه پنهانکاری و دروغ پراکنی و همچنین اقدام به دستگیری متخصصین پزشگ وپرستارمیکند وبه کشتارمعترضین آبانماه بصورت مخفیانه ، به جنایاتتشان ادامه میدهند.
مردم درکنارهم باید آگاهانه در مقابل امیال ضد ایرانی خرافات پراکنی آخوند ها و پاسداران ضد مردمی، دروغ پراکنی حاکمیت بایستند و برای به تعطیل کشاندن حوزه های علمیه یعنی دکانهای شیادی و دزدی، همت گمارند، تا اختیارعنان در دست ملاها ، بیت خامنه ای و دولت بی خاصیت هست شرایط برای مردم روز به روز دشوارتر و تلفات جانی بیشتر از اینها که هست خواهد شد.
11.03.2020

Bayat.a@freenet.de
https://www.facebook.com/amin.bayat9

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.