همایون شجریان: به شایعات توجه نکنید، حال پدر از دیروز بهتر است

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

در واکنش به اخبار نادرست منتشر شده در برخی رسانه‌ها، همایون شجریان، فرزند محمدرضا شجریان، استاد برجسته موسیقی ایران، در صفحه رسمی اینستاگرام خود ضمن تکذیب این اخبار گفته حال آقای شجریان که در چند روز گذشته با مشکلات تنفسی روبرو بوده نسبت به روز گذشته “بهتر است”.

همایون شجریان عصر روز جمعه، ۲۰ فوریه، در اینستاگرام نوشت: “خواهشمندم به شایعات توجه نفرمایید و به آن ها دامن نزنید. پدر به خاطر مشکلات ریوی که ناشی از بیماری قبلیشون هست و در دو هفته اخیر کمی ادامه دار شده است تحت مراقبت و رسیدگی های ویژه هستند و وضعیتشان از دیروز بهتر شده است.”

وی از علاقمندان خواسته اخبار مربوط به وضعیت جسمی محمدرضا شجریان را تنها از صفحه رسمی او در شبکه اجتماعی اینستاگرام پی‌گیری کنند.

محمدرضا شجریان پرآوازه‌ترین استاد موسیقی سنتی ایرانی است. او از سال ۱۳۹۵ به علت بیماری تحت مداوا در خارج و داخل ایران قرار داشته است.

https://www.instagram.com/p/B82MiHSIgdo/?utm_source=ig_web_copy_link

او از جمله هنرمندانی بود که در پی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ پشتیبانی خود را از معترضان به نتیجه آن انتخابات اعلام کرد و پس از آن هم دیگر فرصت برگزاری کنسرت در داخل ایران نیافت. آخرین کنسرت شجریان در ایران به سال ۱۳۸۷ برمی‌گردد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.