هشتم ماه مارس روز جهانی زن

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هموطنان گرامی

روز هشتم ماه مارس مصادف با روز جهانی زنان است.این روز هرساله در کشورهایٔی که برای زنان جامعه خود ارزش واعتباری قایٔل هستند جشن های با شکوهی بر گزار میگردد وبرای مقام زن وجایگاه او در جامعه ارزش واعتبار خاصی قایٔل می شوند.اما در کشور ایران وطن ما زنان نه تنها فاقد هرگونه حقوق اجتماعی ومدنی می باشند که هیچ بلکه روزانه شاهد اجحافات گوناگون نیز هستند. هر گونه اعتراضات انان به وضع نابسامان ونا هنجاری که با ان رویرو هستند با خشونت, ضرب وشتم,زندان وحتی مرگ در زیر شکنجه پاسخ داده میشود. مرگ خانم زهرا کاظمی روزنامه نگار دوملییتی-ایرانی وکانادایٔی-یکی از این موارد بر خورد مسیٔولین با زنانی است که خواهان استفاده قانونی از حق وحقوق شهر وندی خود می باشند .

پوشش اجباری اس می یکی دیگر از موارد نقض شاخص حقوق بشر وحقوق شهروندی است که اکنون زنان ازاده وفرهیخته ایران با صف ارایٔی در خط مقدم مبارزه علیه این اجحاف وتبعیض ونقض حقوق بشر با جسارت وشهامتی قابل تحسین به پا خواسته اند وبا این که پلیس ولباس شخصی های حاکمیت با رفتار زشت وخشونت امیز, ضرب و شتم این زنان مبارز سعی در ایجاد ترس و وحشت وارعاب انان میکنند اما تا کنون قادر نبوده اند مانع این جنبش مدنی وقانونی گردند وروزانه این جنبش وسیع تر وسیع تر می گردد .

همینجا جا دارد به زنان آزاده در بند در کشورمان اشاره کنیم، که تنها جرم آنها دفاع از انسانیت و کرامت او میباشد. این زنان آزاده از جمله خانم نرگس ی امروزه پرچمدار مبارزه در راه دفاع از حقوق بشر هستند.

پزشکان وکادر پزشکی ایرانیان مدافع حقوق بشر ضمن پشتیبانی از مبارزه زنان برای کسب حقوق حقه شان روز هشتم ماه مارس را که روز جهانی زنان جهان می باشد به کلیه زنان ایران تبریک می گوید. ما براین اعتقاد هستیم که وحدت و همبستگی کلیه احاد جامعه ایران یکی از ملزوماتی است که ما متوانیم وقادریم با کمک ان به کسب کلیه حقوق شهر وندان از پیر وجوان, زنان ومردان دست یابیم .

ما پزشکان وکادر پزشکی ایرانیان مدافع حقوبشر به زنان ازاده وفرهیخته ای که در این شرایط سخت و دشوار کنونی روسری خود را به صورت پرچم ازادی در احتزار در می اورند با صدای بلند می گویٔیم واطمنیان میدهیم که شما در این راه پر افتخاری که قدم نهاده اید تنها نیستید .

مبارزه برای دفاع از حقوق زنان به کشور ما ایران محدود نمیشود. به عنوان ایرانی و ایرانی تبارها مقیم کشور اتریش از کمپین خواستههای زنان این کشور قویاً حمایت میکنیم، و ایرانیان را به حمایت از این خواستهها دعوت میکنیم.

۲ مارچ ۸۱۰۲

پزشکان وکادر پزشکی ایرانیان مقیم اتریش مدافع حقوق بشر در ایران

جامعه ی دفاع از حقوق بشر در ایران ـ اتریش

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.